Kurumsal Şirketlerde Bütçe Süreci
-
Selamlar,
Yaklaşık 2 ay önce kurumsal bir şirkette, bütçe raporlama sorumlusu olarak işe başladım.
Daha önce büyük bir bankada çalıştığım için ekip ve sistemler çok iyiydi. Burası 120 kişilik bir danışmanlık şirketi. Her şey benim üzerimden yürüyor.
Bütçe, bu bütçenin yönetimi ve raporlanması konusunda tek başıma çalışıyorum.
Özellikle BT ekibinin bütçesini takip etmekte çok sıkıntılar yaşanıyor. Beklenmedik talepler, yıl başında verilen taleplere uygun gitmeyen tutarlar ya da farklı ekipman ihtiyaçları vs.
Çalıştığınız yerlerde bir bütçe, gider yönetimi gibi bir akış süreci var mı ? Süreç nasıl ilerliyor ? Farklı bir süreç izleyen şirketler varsa onların fikirlerine de açığım. Özetle tavsiyelerinizi, önerilerinizi bekliyorum.
-
ben yardımcı olurum ama benim söyleyeceklerimi yaparsan muhtemelen işsiz kalırsın. bir kaç milyon dolar ciroyu bir arada gören vizyonsuz şirketler ben artık kurumsalım havasına girip boyundan büyük işlere girerler. bütçe bir şirkette zurnanın zırt dediği yerdir. yapması da zordur uygulaması da zordur. tek kişi ile zaten olmaz. tek kişi ile bütçecilik oynarsın. benim sana tavsiyem parana bak. zaten gireli 2 ay olmuş.
-
Hocam deneyimin olmadan 120 kişlik ekibin senin üzerinden yürümesini nasıl sağlattın :/
-
hocam tam olarak neyin danışmanlığını veriyorsunuz merak ettim ?
-
samato bunu yazdı
hocam tam olarak neyin danışmanlığını veriyorsunuz merak ettim ?
Ben de çok merak ettim bunu.
-
Kutengri bunu yazdı
Selamlar,
Yaklaşık 2 ay önce kurumsal bir şirkette, bütçe raporlama sorumlusu olarak işe başladım.
Daha önce büyük bir bankada çalıştığım için ekip ve sistemler çok iyiydi. Burası 120 kişilik bir danışmanlık şirketi. Her şey benim üzerimden yürüyor.
Bütçe, bu bütçenin yönetimi ve raporlanması konusunda tek başıma çalışıyorum.
Özellikle BT ekibinin bütçesini takip etmekte çok sıkıntılar yaşanıyor. Beklenmedik talepler, yıl başında verilen taleplere uygun gitmeyen tutarlar ya da farklı ekipman ihtiyaçları vs.
Çalıştığınız yerlerde bir bütçe, gider yönetimi gibi bir akış süreci var mı ? Süreç nasıl ilerliyor ? Farklı bir süreç izleyen şirketler varsa onların fikirlerine de açığım. Özetle tavsiyelerinizi, önerilerinizi bekliyorum.
bunu bu ulkede hiç bir zaman tutturamazsin :D
-
Şirket bir finansal danışmanlık & finansal yönetim şirketi arkadaşlar.
Deneyimim aslında var. Bir bankanın bütçe sürecini yönetiyorduk 7-8 kişilik bir ekip ile ancak kullandığımız yazılımlar ve entegrasyon çok güçlüydü, sorun yaşamıyorduk.
@xylgn_ amacım kimsenin bütçesini kısmak vs. aslında çok değil, şirket yeni sayılacak bir şirket olduğu için makul yürüyor süreçler zaten.
-
Kutengri bunu yazdı
Şirket bir finansal danışmanlık & finansal yönetim şirketi arkadaşlar.
Deneyimim aslında var. Bir bankanın bütçe sürecini yönetiyorduk 7-8 kişilik bir ekip ile ancak kullandığımız yazılımlar ve entegrasyon çok güçlüydü, sorun yaşamıyorduk.
@xylgn_ amacım kimsenin bütçesini kısmak vs. aslında çok değil, şirket yeni sayılacak bir şirket olduğu için makul yürüyor süreçler zaten.
başkan o zaman önceki çalıştığın yerdeki sistemleri ve entegrasyonları bu firmada kurman gerekiyor.