Giriş Yap Kayıt ol Online Üyeler Aktif Konular Arama Üyeler Forum Kuralları
Tahribat.Com | 10 Metreden Yumurtanın Atılıp Yere Düştüğünde Kırılmaması
Tahribat.Com Forumları
Bilim Teknik Teknoloji
      10 Metreden Yumurtanın Atılıp Yere Düştüğünde Kırılmaması
Bu Bölümde yeni konu açmak için tıklayınız. Konuyu cevaplamak için tıklayınız.
Konu 10 Nisan 2007 (Sali) 16:52 tarihinde açıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Buremba


Kayıt : 16 Haziran 2006
666
Erkek Üye
 
arkadaşlar bizim fizikçi bozuntusu bir olay yıktı başıma. okulun 1. katından (yaklaşık 10 metre) bir yumurta bıraktığımda yere düştüğünde kırılmaması gerekiyor. yumurtanın yarısının gözükmesi gerekiyor. paraşüt filan takılabilir diye düşündüm ama sizin de önerilerinizi almak istedim. :)

. . .. . ... . 
10 Nisan 2007 (Sali) 16:54 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
renegadealien


Kayıt : 23 Mart 2003
Ankara
Erkek Üye
 

Fizikcinin akli dengesi yerindemi?

Şöle bi olay vardı, yumurtanın iç basıncından dolayı iki avcunun arasına aldığından yatay olarak, ne kadar sıkarsan sık kırılmıyordu, acaba budamı öle bişey?


Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :) 
10 Nisan 2007 (Sali) 16:55 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
ExcaliburTBT


Kayıt : 6 Aralik 2005
Erkek Üye
 

Paylaşım / Download Bölümü   ne şettirince bende video var sanmı$tım :(


 
10 Nisan 2007 (Sali) 16:55 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
fth_


Kayıt : 3 Ocak 2006
lalala
Erkek Üye
 

o yumurtayı alıp o fizikcinin suratında patlatmak lazım


çocuktum,büyüdüm 
10 Nisan 2007 (Sali) 16:56 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
DJ_Alper
(Sigortacı)


Kayıt : 3 Ocak 2006
manisa
Erkek Üye
 
len paranparça olur :P

Soru ve sorunlar için yeniden ticket aktif hale geldi PM atmayın Ticket atın 24 Saat içinde cevaplanır djalper.net/ticket 
10 Nisan 2007 (Sali) 16:57 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Buremba


Kayıt : 16 Haziran 2006
666
Erkek Üye
 
kullanılabilir mi bilmiyorum o özellik. olmadı mancınık filan da yapabilirmişim mancınık yapma hakkında bildiğiniz varsa o önerilerinizi alabilirim :)

. . .. . ... . 
10 Nisan 2007 (Sali) 17:05 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
ByALeX


Kayıt : 24 Agustos 2005
Tahribat.com
Erkek Üye
 
Excalibur001 bunu yazdı:
-----------------------------

Paylaşım / Download Bölümü   ne şettirince bende video var sanmı$tım :(


-----------------------------
DuyguLarını PayLasior oLim :D HerhaLDe ööLe Düşünmüştür

Din insanların gıdasıdır, dinsiz adam bos bir eve benzer. İnsana hüzün verir... Bu dinlerin en sonuncusu elbette en mükemmelidir. Islam dini hepsinden üstündür. (M. Kemal ATATÜRK) 
10 Nisan 2007 (Sali) 17:05 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
fth_


Kayıt : 3 Ocak 2006
lalala
Erkek Üye
 
lan mancınıkla boku çıkar yımırtanın :) nası olacak len mancınıkla

çocuktum,büyüdüm 
10 Nisan 2007 (Sali) 17:06 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
karatahta


Kayıt : 12 Agustos 2002
KalemHarpOkulu
Erkek Üye
 
benim bir fikrim var,msn'e gel anlatayım kalibre@talebemilleti.org

Çekil,Önümden Çekil...  
10 Nisan 2007 (Sali) 17:07 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Buremba


Kayıt : 16 Haziran 2006
666
Erkek Üye
 

başka koyacak bölüm bulamadım abi ne yapalım? 

 

fizikçilerin geneli biraz kafayı sıyırmış aslında öellikle fen liselerinde... 


. . .. . ... . 
10 Nisan 2007 (Sali) 17:10 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
decameron


Kayıt : 29 Haziran 2003
Erkek Üye
 
Yumurta aslinda genel anlamda çok sağlam bir yapıdır. İnşaattada birçok yapı yumurtamvari bir sisteme dayalıdır , ne alaka derseniz bir cisim boyuna doğru çok büyük direnişlere dayanabilir. Eğer yumurtanın en sivri bölgesine yapılacak bir basınç olursa yumurtanın kırılmaması olasıdır , ama yere düşünce kırılmaması gibi bir durum milyarda birdir... O basıncın geleceği nokta zor odaklanır :)

 
10 Nisan 2007 (Sali) 17:10 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
kozanaybar


Kayıt : 11 Kasim 2005
Em. City
Top Üye
 
klasik amerikan proce ödevi :)

 
10 Nisan 2007 (Sali) 17:16 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
the_suffering


Kayıt : 1 Nisan 2007
Erkek Üye
 
senin fizikçiye yerçekiminin ne olduğunu öğretmemişler galiba:) mancınınklada atsan uçaktanda bıraksan.her türlü paramparça olur.

Cem Uzan:Pi sayısı 3 alınacak 
10 Nisan 2007 (Sali) 17:20 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
rbtx


Kayıt : 25 Haziran 2002
Erkek Üye
 
şimdi yumurtanın kırılmaması gerek diyor sonuç olarak kabuk kırılmamalı yani :D eğer bu kısmı doğruysa bir şırınga al çok küçük bir delik açıp içini o şırıngayla boşalt ve içine köpük enjekte et.Bir kaç tane daha delik aç ki içine az birşeyde olsa hava girsin bu yumurtanın düşüşünü yavaşlatır.Ama aşırı rüzgar olursa yumurta uçar gider :D Bir diğer çözüm ise yumurta eski çağlarda çimento görevi görürdü.Yumurtayı ama kabuğunun içinde karıştırman lazım zaten yine iğne işin içine giricek zorunlu olarak.Sonra iyice çalkalarsın.Buzluğa attığında içi donmuş olacaktır.Haliyle yere düşüncede en fazla çatlar.

 
10 Nisan 2007 (Sali) 17:23 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
affetmez


Kayıt : 8 Mart 2007
yeraltı
Erkek Üye
 
fizikçiyi o yumurtanın üstüne oturtmak lasım.bakalım:D kırılcakmı

 
10 Nisan 2007 (Sali) 17:24 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Kreston


Kayıt : 28 Aralik 2002
Erkek Üye
 

Bence yere dik düşerse kırılmayacaktır (o ne demek lan hep yere dik düşecek zaten) Yani kastettiğim şey yumurtanın sivri kısmı ile tam karşısı doğrultusunda dik düşerse kırılmayabilir. Öyle düşürmek için de yumurtanın ağırlık merkezini o doğrultu üstüne getirmen lazım(hatta mümkünse sivri kısmına).

 


Zimbabwe 
10 Nisan 2007 (Sali) 17:45 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
efsun


Kayıt : 28 Agustos 2005
İsveç
Dişi Üye
 
düzgün yumurta seçmen gerekior hoca bak şimdi yumurtayı alıcaksın sivri yeri aşada gelicek şekilde tutman lazım önce 10-20 sn ki içindeki sıvı aksın otursun uç kısma sonra eşit ağırlıklı olarak yere bırakacksın ama rüzgar ve  daha bir çok etken olacaktırki onu bu  tür bir ortamda yapılması zordur die düşünüyorum...

 
10 Nisan 2007 (Sali) 17:47 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Buremba


Kayıt : 16 Haziran 2006
666
Erkek Üye
 
hocalar mancınık işini yanlış anlamışsınız sanırsam. mancınık ayrı bi konu mancınığın ucuna bir taş koyup onu en uzağa fırlatma olayı o :) robotix güzel fikir yahu :) ben bir şırınga sokmayu deneyeyim. az önce karatahta ile konuştuk birşeyler önerdi. artık bu akşam o düzeneği çizeceğim uygulamaya geçirmek biraz zor olacak. çünkü yumurtanın yüzeyi yuvarlak oraya raylı sistem kurmak biraz zor ama Allah kerim artık :)

. . .. . ... . 
10 Nisan 2007 (Sali) 17:49 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
italyan


Kayıt : 3 Aralik 2003
Mavi Ekrancı
Erkek Üye
 
Amerikan Proje olayı doğru.Bi filmde eleman yapıyordu.Bi çeşit ufak sepet yapıyodu yumurtayı buna koyuyordu yarı kutuda yarısı dışarıda oluyodu.Sonra üstüne paraşüt tarzı bişey yapıyolardı.Yumurta yere düşmüyor adeta konuyordu.:D Yumurtayı alıyosun kalıbını çıkartıyorsun.Ardından o kalıpla çimentodan falan bişeyden bi kopyasını yapıyosun hangisi sağlam olur bilmiyorumn.Sonra hocaya normal yumurtayı gösterip çaktırmadan ötekini atıyorsun.Sonra kırılmadığını görüyolar ama olmaz bu la :D

Ne Baktın? 
10 Nisan 2007 (Sali) 17:49 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
efsun


Kayıt : 28 Agustos 2005
İsveç
Dişi Üye
 

http://www.youtube.com/watch?v=eHq529c788Q

al hacı bak yumuratyı şişeye sokuyolar sende bibak bakalım :S 


 
10 Nisan 2007 (Sali) 17:49 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
retrem


Kayıt : 19 Kasim 2005
a p c
Erkek Üye
 
hoca nın bu mallığı sana söyleyerekten mal olduğunu düşünürsek beyaz bi beyzbol topu atsan mallığına verir bence

 
10 Nisan 2007 (Sali) 17:49 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Buremba


Kayıt : 16 Haziran 2006
666
Erkek Üye
 

robotix hocam bir zahmet beni ekler misin msne emrekabakci@gmail.com

eğer müsaitsen şu çimento olayını tam anlamadım biraz konuşalım


. . .. . ... . 
10 Nisan 2007 (Sali) 17:49 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
fth_


Kayıt : 3 Ocak 2006
lalala
Erkek Üye
 
şırıngayla olmuo denemiştim önceden

çocuktum,büyüdüm 
10 Nisan 2007 (Sali) 17:51 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
efsun


Kayıt : 28 Agustos 2005
İsveç
Dişi Üye
 

ne şrangası teorem üretmeyin alın işte videosu izle hoca ezberle bunu al işte

http://www.youtube.com/watch?v=s11SLX5oxtg

 

burda  adamda atıyor yüksekten sadece düştü yer çatlıyor o kadar :D 


 
10 Nisan 2007 (Sali) 17:52 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Ayro


Kayıt : 8 Agustos 2005
Eskişehir İstanbul
Erkek Üye
 

rkadaşlar birşey sorucam fizikci boru dğeil demek ki böyle yontem var.Oluyor denenmiş olmuş.NEden fizikçiye bok atmak yerine bilgi öğrenmek istemiyorsunuz.Arakdaş sormuş nasıl yapılcağını bilen varsa anlatır diye.Bilgidir bu fikirlerinizi paylaşın zevkli birşey bence.

Her konuyu geyiğe çevirmektense birazda bilgi kısmına ciddiyete verseniz daha iyi olmaz mı ne dersiniz ? 


Siyaset Bilmi : https://www.facebook.com/siyasetbilmi 
10 Nisan 2007 (Sali) 17:56 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
karatahta


Kayıt : 12 Agustos 2002
KalemHarpOkulu
Erkek Üye
 

Buremba bunu yazdı:
-----------------------------
hocalar mancınık işini yanlış anlamışsınız sanırsam. mancınık ayrı bi konu mancınığın ucuna bir taş koyup onu en uzağa fırlatma olayı o :) robotix güzel fikir yahu :) ben bir şırınga sokmayu deneyeyim. az önce karatahta ile konuştuk birşeyler önerdi. artık bu akşam o düzeneği çizeceğim uygulamaya geçirmek biraz zor olacak. çünkü yumurtanın yüzeyi yuvarlak oraya raylı sistem kurmak biraz zor ama Allah kerim artık :)
-----------------------------

buremba raylı,değil yaylı sistem : )) yanlış şeyler çizme not vermez hoca :D


Çekil,Önümden Çekil...  
10 Nisan 2007 (Sali) 17:58 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
fth_


Kayıt : 3 Ocak 2006
lalala
Erkek Üye
 
efsun hocam senin werdigin vidyoda yımırtanın boku çıkıo yannız:D

çocuktum,büyüdüm 
10 Nisan 2007 (Sali) 17:58 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
jezreel


Kayıt : 19 Kasim 2003
Sokak
Erkek Üye
 

http://www.youtube.com/watch?v=eHq529c788Q

Videosunda şişenin içindeki oksijeni azaltarak şişenin yumurtayı çekmesi sağlanıyor - yumurtanın kabuğu yok+

Not: Konu taşındı hatalı kategori


gaipten görüntüler 
10 Nisan 2007 (Sali) 17:59 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
efsun


Kayıt : 28 Agustos 2005
İsveç
Dişi Üye
 

hoca kusur bulmada video yaya sende araştır ordaki yumurta pişmiş yumurta yere düşünce kabugun üst kısmı duruyor...

 

jezreel@ fikir olsun die koymuştum... çiğ olunca zaten giriyor :D

 

böle imla hatası olmaz ako :D 


 
10 Nisan 2007 (Sali) 18:03 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
fth_


Kayıt : 3 Ocak 2006
lalala
Erkek Üye
 
dışını silikonla kaplasan belki biraz darbeyi yumuşatabilir. ama rengi deişir

çocuktum,büyüdüm 
10 Nisan 2007 (Sali) 18:07 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Buremba


Kayıt : 16 Haziran 2006
666
Erkek Üye
 
zumsuk hocam katılıyorum, ama çoğu arkadaşımız sağ olsunlar yardım ediyor. Allah onlardan razı olsun...

. . .. . ... . 
10 Nisan 2007 (Sali) 18:12 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
MaviGozluDev


Kayıt : 5 Eylül 2005
Ankara
Erkek Üye
 

abi yumurtalarda "denge noktası" gibi bi yer var diye biliyorum..adı "denge noktası" olmayabilir kusura bakmayın..
o noktayı bulduğunuzu varsayın.. zaten üstteki noktayı bulursanız arkadaki noktada,tam onun doğrultusunda olacak şekildedir..varsayalım ki buldunuz ikisinide işaretleyin.. o noktalardan birini yere gelecek şekilde betona koyun ama iki denge noktası arasında varsaydığımız doğrultu var ya o yere dik olacak.. iki noktada aynı doğrultudayken isterseniz üstüne çıkın yumurta gene kırılmaz..


şimdi bu metinden ne anladık.?! benim bokt ötesi anlatım tarzımla hiç bişey anlayamadık tabi.. :)

hee denedin mi derseniz hayır ama bilimsel bi gerçek diye biliyorum  ..lisede hoca anlattıydı bunu.. 


10 Nisan 2007 (Sali) 18:14 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Khaine


Kayıt : 16 Temmuz 2005
Erkek Üye
 
ulen arkadaşda 10 metreden atladı(baran) bacağını üç yerinden kırdı aq yumurtamı kırılmıcak

 
10 Nisan 2007 (Sali) 18:19 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Laugh


Kayıt : 8 Mart 2007
Şehr-i Bahçe
Erkek Üye
 

10 metre dersen iş değişir çok yüksek imkansızı başarmak gibi birşey istiyor hoca kolay gelsin


Bundan boyle herkez ederi kadar... 
10 Nisan 2007 (Sali) 18:43 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
HolyDemon


Uzaklaştırılmış Üye
Kayıt : 16 Temmuz 2005
Erkek Üye
 
Dik at belki kırılmaz


HolyDemon, 3 Kasim 2008 (Pazartesi) 00:28 tarihinde Türkiye AB'ye girene kadar uzaklaştırıldı. Uzaklaştırılma Sebebi: yanlışlıkla açılmış ban 
10 Nisan 2007 (Sali) 18:47 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
FireX


Kayıt : 16 Temmuz 2005
kernel32.dll
Erkek Üye
 
Yumurtayı bırakta hocan atlasın 10 metreden bakalım kafası kırılacakmı?

 
10 Nisan 2007 (Sali) 18:55 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
totalvoltage


Kayıt : 30 Temmuz 2005
Erkek Üye
 

Sanırım buna benzer ya da aynısını redbul spomsorluğunda Ege Üniversitesi'nde bir yarışma düzenlemişler.Bizim arkadaş da bizim fakültede bu görevi üstlenmiş.Adam  habire yanımıza gelip bi şey buldunuz mu? diyip duruyor. Ama elinde Redbulun gönderdiği videolar var.Adamlar felaket projeler geliştirmişler.Yani ciddi ciddi oturup kafa yormuşlar.

Bakalım bizim fakültede de yeterli çoğunluk sağlanırsa yarışmaya gideriz. :D


 
10 Nisan 2007 (Sali) 19:20 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
doruk


Kayıt : 29 Agustos 2005
izmir
Erkek Üye
 
yumurtayi pişirmek lazim çiğden kirilir ama pişerse kirilmaz gibi geliyor sanki

 
10 Nisan 2007 (Sali) 19:29 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Jeen


Uzaklaştırılmış Üye
Kayıt : 30 Mart 2007
gaydırıguppakgatör
Erkek Üye
 

hoja sen hangi ildesin?

senin işini anca rene çözer. bize bi görünmez ip lazım nerden bulsak acep?

rene abü model uçagını okulun ordan uçurtacan 2 dk :D

yumurtaya o ipi baglayacaz. sonra rene abünün tayyaresine :D

takla bile attırırı yumurtaya rene. dans et kop kop :D ashashahamnfskg


2004"ten beri ziyaretçi... ulan simdi gördüm bu kayıt forumu yaw, tahrikey üye kodu falan ne ayaktı ya? kefaletle sanıyodum ben amk :)
Jeen, 4 Mart 2008 (Sali) 07:07 tarihinde Türkiye AB'ye girene kadar uzaklaştırıldı. Uzaklaştırılma Sebebi: Düşüncesini söyleyen muride ağır küfür hakaret... 
10 Nisan 2007 (Sali) 19:52 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
kozanaybar


Kayıt : 11 Kasim 2005
Em. City
Top Üye
 

http://www.youtube.com/watch?v=YWQMX5pMFLI

yapan yapıyo :) 

youtube'da egg drop experiment diye arat :) 


 
10 Nisan 2007 (Sali) 20:35 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Osiris


Kayıt : 28 Ekim 2003
Novosibirsk
Erkek Üye
 

yağ dolu bir tüpün içine at 10 metre yavaş yavaş iner aşağı kırılmazda, çok yoruma açık bi soru


Bana bakip her zaman gulumseyin. 
14 Nisan 2007 (Cumartesi) 16:46 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
blacksun


Kayıt : 5 Mayis 2006
Bornova
Erkek Üye
 
totalvoltage bunu yazdı:
-----------------------------

Sanırım buna benzer ya da aynısını redbul spomsorluğunda Ege Üniversitesi'nde bir yarışma düzenlemişler.Bizim arkadaş da bizim fakültede bu görevi üstlenmiş.Adam habire yanımıza gelip bi şey buldunuz mu? diyip duruyor. Ama elinde Redbulun gönderdiği videolar var.Adamlar felaket projeler geliştirmişler.Yani ciddi ciddi oturup kafa yormuşlar.

Bakalım bizim fakültede de yeterli çoğunluk sağlanırsa yarışmaya gideriz. :D


-----------------------------

 

 

arkadaş doğru söylüyor bunu başarana ağırlığınca redbul fetihede 3 günlük tatil+yol+harcamalar bizim arkadaşlar katılıyo kazanırlarsa bende hisse alcam ama bi yanlışı var yarışmaya sanırım üç kişiyle katılabiliyosun sizin fakültede 3 kişi yokmu:D

 

bitane proje var o cd de adam yumurtayı karpuzun içine sokmuş 10 metreden yere atmış sonuç = yumurta kırılmış:D

 

bnm bunla ilgili projem 10 metrelik bi boru lazımborunun içinde su olacak yumurtayı mukavva kutuya koyacaksın mukavva suyun üstünde kalcak alttan suyu boşaltcaksın  yumurtada kırılmamış olcak  ama bu proje Buremba ya uymuyo bnde yumurta görünmüyo

 

 

 


şiddete meyalim vallahi dertten.. 
14 Nisan 2007 (Cumartesi) 17:05 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
ulascan90


Kayıt : 7 Eylül 2005
İstanbul
Erkek Üye
 
beyler bana sorarsanız yumurtayı pişirip de atarsanız kırılmayabilir (tabe dik atacanız) çnkü pişerse yumurta (yakmayın ama rafadan tarzı bişile deneyin önce daa sona gitgide sertleştirin kıvamını pişirerek) biliosunuz yumurtanın pişmiş hali daha elsastiktir çarpmayla ona gelcek darbeyi birascık da olsa emecektir die düşünüom ama denemek lzm tabe

bakır (II) sülfat çözeltisi mavisi gökyüzü 
14 Nisan 2007 (Cumartesi) 17:11 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
untouchables


Uzaklaştırılmış Üye
Kayıt : 14 Haziran 2006
Erkek Üye
 
yumurtanın etrafına inşaat köpüğü sıkarsınız.kuruyunca kaç metreden atarsan at kırılmaz a.g.

You set up her pickle which you loved
untouchables, 1 Agustos 2007 (Çarsamba) 19:43 tarihinde Türkiye AB'ye girene kadar uzaklaştırıldı. Uzaklaştırılma Sebebi: Siyaset halen yasak sitede. Daha evvelde Computerwolf ayni nedenle banlamis(7/23/2007 2:28:28 AM) sanirim kavrayamadi olayi , 3. kez ayni olayi yapmamasi icin kirilan su testisi misali sinirsiz.. 
14 Nisan 2007 (Cumartesi) 21:31 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
mrfatih57


Kayıt : 4 Mart 2007
Erkek Üye
 
baba yere pamuk koy epey bı sal ondan sonra bı sey olmaz :P

bizim gercek kıldıklarımıza onların hayallerı bıle yetısemedıı <br> (fatih sultan mehmet han)..... neden azmın bu kadar sureksız senmı yoksa davan mı yureksız ?? 
15 Nisan 2007 (Pazar) 00:05 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
blacksun


Kayıt : 5 Mayis 2006
Bornova
Erkek Üye
 
yumurtayı pişirme gibi bi imkanın yok yumurtayı hilesiz bi şekilde veriyolar sana sen sadece projenin gerekenlerini yapıyosun  ayrıca yumurta yere temas etmeli

şiddete meyalim vallahi dertten.. 
15 Nisan 2007 (Pazar) 01:12 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
kaygusuz


Kayıt : 6 Nisan 2007
ist-
Erkek Üye
 

blacksun bunu yazdı:
-----------------------------
yumurtayı pişirme gibi bi imkanın yok yumurtayı hilesiz bi şekilde veriyolar sana sen sadece projenin gerekenlerini yapıyosun ayrıca yumurta yere temas etmeli

-----------------------------

 

elleme hiçbişeye kırılmaz belki dua et yinede  ama sen nap biliyonmu  hocayı dışarı çıktığında al yumurta kolisini üstünü at  at ve kaç sapsarı haliyle suratını görsün herkes rezil olmak ne demek miş görsün öyle ödevin ben . biz insanız desene hocaya dalgamı geçiyon desene 


Her Birimiz. Her Yerde. Internete Bağlı. 
15 Nisan 2007 (Pazar) 01:29 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
sau_nightmare


Kayıt : 14 Haziran 2006
hayyamiden
Erkek Üye
 

var benim fikrim. yumurtayı haşla. kabuğunu soyup at aşşa. inince de biraz yeşil soğan biraz domatesle gobit yapar yersin. ha bunu beğenmeyecek hoca çıkarsa, tavuk mu yumurtadan çıkar yumurta mı hocadan yoksa tavuğumu hocaya sokup çıkartırsın bu konuda denemeler yapabilirsin sen bilirsin artık orasını. :)

 

tabi uçan balonla aşağı bırakmakta denenebilir. ağırlığı dengelemekte gerekecek


çok uzakta uzak denizlerde... 
15 Nisan 2007 (Pazar) 02:20 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
ShockMan


Kayıt : 29 Eylül 2004
Buralardanım
Erkek Üye
 
İyiki Öğrenci Değilim, Böyle Hocaları görmeyeli baya oldu. :)

Savaşma <--> Seviş.! 
15 Nisan 2007 (Pazar) 12:04 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Buremba


Kayıt : 16 Haziran 2006
666
Erkek Üye
 
hoca çok daşşağa veridi konu

. . .. . ... . 
15 Nisan 2007 (Pazar) 12:18 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
kuytul
(Kız Babası)


Kayıt : 8 Eylül 2005
Rehberlik Servisi
Erkek Üye
 
denemedim ve hocan kabul eder mi bilmiyorum ama bir yol geldi aklıma.10 metre uzunluğunda ve eni yumurtayı çok sıkıştırmayacak şekilde bir boru ayarla.yumartanın sivri ucunu borudan salıver.sonra boruyu çekersin.sonucu görürsün.ya tutarsa? :D

Ücretsiz pratik MP3 İndirme Programı - http://www.tamindir.com/mp3-indirmece ------------------------------- İnternet Televizyonu - http://www.tamindir.com/korsan-tv ---------------------------------------------------- Ücretsiz SMS Gönderme Programı - http://www.tamindir.com/a-sms 
15 Nisan 2007 (Pazar) 14:28 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Buremba


Kayıt : 16 Haziran 2006
666
Erkek Üye
 

o botuyu kim bulacak hoca en az 500 ytl'i masraf çıkar


. . .. . ... . 
15 Nisan 2007 (Pazar) 14:34 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
kaanabak


Kayıt : 22 Eylül 2005
çizim masasından
Erkek Üye
 
sizin 1. katın yüksekliği "10 m" mi..oha a.q şato gibi :D

"Less is More" 
27 Nisan 2007 (Cuma) 17:28 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
ibrahim_c


Uzaklaştırılmış Üye
Kayıt : 14 Haziran 2006
Neden Ben Böyleyim
Erkek Üye
 
yumurtanın ıcıne sılıkon sık

Yukarıda yazan medeni durum seceneklerinde neden DUL yok !!! ben belkı dulum
ibrahim_c, 28 Ekim 2007 (Pazar) 15:10 tarihinde Türkiye AB'ye girene kadar uzaklaştırıldı. Uzaklaştırılma Sebebi: Gereksiz, Devleti ve Türk Ordusunu Aşşağılayıcı Yorumları nedeniyle, gereksiz bir üyelik olmasından dolayı tekrar banlandı... La holy acmasana milletin banı :| 
27 Nisan 2007 (Cuma) 17:33 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
amele_2


Kayıt : 1 Eylül 2005
Erkek Üye
 

redbul un yarışması

kazanana ağırlığınca redbul warmış

sar bezle bi güzel

bi süngere sar sonra koy bi kutuya at aşşaa : )) 


Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz.. [PC, Notebook, Cep Telefonu tamiri yapılır, cep telefonu ve bilgisayar yedek parça, aksesuar satışı yapılır. iZ Elektronik - Çankaya/İZMİR ] http://ask.fm/asosyalsinek <Sorun lan çekinmeyin> 
27 Nisan 2007 (Cuma) 18:25 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Kaptan


Kayıt : 30 Agustos 2005
Erkek Üye
 
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------

redbul un yarışması

kazanana ağırlığınca redbul warmış

sar bezle bi güzel

bi süngere sar sonra koy bi kutuya at aşşaa : ))


-----------------------------

bende düşündüm bizim okuldan bi ekip katılacaktı ama ne oldu blmiyorum aslında motor taksak helikopter hesabına yada ne bilim dondursak ama en iyisi paraşüt 


Yaşamımda edindiğim en büyük bilgi şudur; Kendi kendine yardım etmeyi bilmeyene , hiç kimse yardım etmez. Pestalozzi 
28 Nisan 2007 (Cumartesi) 12:20 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Mc_cO_By


Kayıt : 30 Nisan 2006
Smyrna
Erkek Üye
 

Buremba hocam sen demedin mi yumurtanın yarısı gözükcek falan filan diye. İşte bu videoda aynı durum söz konusu.  http://www.youtube.com/watch?v=s11SLX5oxtg Yumurta dağılmış falan denmiş ama dikkat edin "well ,we had to do a project in science to take care of an egg for like 2 weeks. its over now so i can finally do what ive wanted to this whole time :chuck it at something" böyle bir açıklama yazmış eleman. Yani seninle aynı proje ödevini almış olduğunu düşünüyorum ve videoyu çeken projeyi başarmış. Sende de yumurta tamamen sağlam olmayacak, burdaki gibi yarısı duracak sadece. İstersen hocanla tekrar konuş(Yanlış anlamış olabilirm ben o yüzden), Tamamen sağlam çıkması o deneyden imkansız yumurtanın.


 
28 Nisan 2007 (Cumartesi) 12:29 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
SpY-EaFw


Uzaklaştırılmış Üye
Kayıt : 27 Agustos 2005
JerusaLem
Erkek Üye
 
serbest düşme ile kırılmaması mümkün değil gibi ..

ilk oyu bu sefer ben kullanamadım :Y abi ben kullanmadan oy vermeyin aq
SpY-EaFw, 22 Eylül 2008 (Pazartesi) 00:55 tarihinde Türkiye AB'ye girene kadar uzaklaştırıldı. Uzaklaştırılma Sebebi: Azcık haysiyetiniz, azcık şerefiniz olsun... Madem arkasından konuştunuz, o zaman delikanlı gibi siktir olun gidin buralardan... Atıldıktan sonra, sinsi başka üyeliklerden medet ummayın... 
28 Nisan 2007 (Cumartesi) 12:36 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
ibosoft


Uzaklaştırılmış Üye
Kayıt : 24 Agustos 2005
Erkek Üye
 
kaynat bence

dizi dizi incisin danalıkta birincisin
ibosoft, 4 Haziran 2008 (Çarsamba) 12:52 tarihinde Türkiye AB'ye girene kadar uzaklaştırıldı. Uzaklaştırılma Sebebi: "insanların değerlerini hiçe sayıp forumda artislik yaparsanız bi gün o alay ettiğiniz küçümsediğiniz şeyler sizi bulur ve forumda "götümü sikselerdi de islama laf atmasaydım" diye baslık actırtırlar adama" gibi bir pm attıkdan sonra geri dönme erkekliğini gösteremeyecek kadar korkak,ödlek ve yavşak arkadaşa tahribat.com bünyesinde yer yoktur.Biz adamın tehtidini alır dolar dolar götüne sokarız siktirgit yobaz yawşak. 
28 Nisan 2007 (Cumartesi) 12:46 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
IRF


Kayıt : 4 Mart 2007
herhan gibi yer
Erkek Üye
 
Dik atarsan kırılmaz..zaten hoca sana 10 metreden at kırılmasın dememiş...10 metreden nasıl atılırsa kırılmaz demiş... tam dik atmalısın... gerci imkansız ama tam dik gelirse kırılmaz....

... 
28 Nisan 2007 (Cumartesi) 12:52 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Xsharez


Kayıt : 4 Kasim 2005
Amasya
Erkek Üye
 

Zeytinyağının kıç tarafını sıvı yağa batır 1 gün beklet daha sonra yumurtanın diger kısmına yumurtanın 4 de 1 lik oranında bir ağırlık yapıştır. bu şekilde deil 10 metreden istediğin metreden aşağı bırak kıralması imkansızdır. denenmiş anlatım

 

Alıntıdır...!!!


Bizim Rahat Edemediğimiz Yerde Kimse İstirahat Edemez, keyife Keder Değil Alayına Gider...!!! Yüz Verip Adam Ettiysek Sıfır ile Çarpar Yok Ederiz. 
28 Nisan 2007 (Cumartesi) 16:06 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Arlong


Kayıt : 14 Subat 2005
/home/Arlong
Erkek Üye
 
şırıngayla içini çek içine sert bişey injekte et beton gibi çimento gibi falan taş gibi olur :)

 
28 Nisan 2007 (Cumartesi) 16:09 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
IRF


Kayıt : 4 Mart 2007
herhan gibi yer
Erkek Üye
 
Arlong bunu yazdı:
-----------------------------
şırıngayla içini çek içine sert bişey injekte et beton gibi çimento gibi falan taş gibi olur :)
-----------------------------
yaa sen ne kadar zekisin haa :D:D:D dışındaki kabuk kırılırsa nolcak ??

... 
28 Nisan 2007 (Cumartesi) 16:32 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
mmT


Kayıt : 27 Mart 2007
Erkek Üye
 
Bizim okulda da bi ara fizik hocası öyle bi yarışma yapmıştı yan sınıfta. Kazanan arkadaş bi karton kutu içine yumurtayı koymuştu sonra etrafına pamuk yerleştirmişti birsürü sonra da üstüne balon malon koymuştu kırılmamıştı walla hem de 4.kattan atmışlardı onlar 10 metreden de deil :D

 
16 Mayis 2007 (Çarsamba) 17:03 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
scream_vasiyet


Kayıt : 3 Ocak 2006
izmir
Erkek Üye
 

bence sizin fizikçi senle dassak geçio:D


açım diye ağlama marketleri yağmala xP 
16 Mayis 2007 (Çarsamba) 19:21 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
ahmedmurad


Kayıt : 23 Agustos 2006
istanbul
Erkek Üye
 
hocam arka tarfından parmak ucu kadar açıp yumurtayı boşalt içine alçı koy ilkokulda ev ekonomisi hocasi yaptırmıştı

 
16 Mayis 2007 (Çarsamba) 19:31 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Buremba


Kayıt : 16 Haziran 2006
666
Erkek Üye
 

olay geçti gitti.

bugün o yarışma yapıldı. 25 kişi filan katıldı 15 metreden. 10'sininki kırılmadı nasıl derseniz adam paraşüt gibi birşey yapmış. bazısı sünger kullanmış. o kadar da zor olmadığını gördük. :) 


. . .. . ... . 
16 Mayis 2007 (Çarsamba) 21:04 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
iSo


Kayıt : 21 Eylül 2003
Erkek Üye
 

yanlış yapmışınız aaga ben olsam şahsen;

var gücümle kimsenin bulamıcağı bi yere fırlatırdım...
kırıldımı kırılmadı , nerden bilioz. bilmioz ama kırıldığınıda bilmioz:) bu durumda % üzerinden 50 alırdın 0 dan iyidir:D


 
22 Temmuz 2007 (Pazar) 23:52 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
pisk0pat


Kayıt : 22 Haziran 2007
Erkek Üye
 
oyle atacaksinki yere dik gelsin o zaman kirilmaz

 
23 Temmuz 2007 (Pazartesi) 00:03 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Asker


Uzaklaştırılmış Üye
Kayıt : 2 Ekim 2005
Erkek Üye
 

paraşüt yap ip biraz kısa olsun bide üzerinde ufak 3-4 tane delikolsun



Asker, 11 Haziran 2013 (Sali) 23:21 tarihinde Türkiye AB'ye girene kadar uzaklaştırıldı. Uzaklaştırılma Sebebi: Rahatsız olduğun sitede durmayacaksın hocam. istemiyorum sitemde seni.
renegadealien
 
23 Temmuz 2007 (Pazartesi) 00:07 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Buremba


Kayıt : 16 Haziran 2006
666
Erkek Üye
 
hoca hortlatmayın konumu. :) bu arada basitmiş üstteki arkadaşın dediği gibi

. . .. . ... . 
23 Temmuz 2007 (Pazartesi) 00:25 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
KodlayanAdam


Kayıt : 1 Ekim 2005
Erkek Üye
 
dayiii çapraz bantlamayı bi dene yumurtayı ama sıkı bantla belki kırılmaz ciddiyim

Hiç savaş görmemiş çocuklarla, hiç barış görüşmemiş çocuklar için adalet farklı anlamlar taşır. 
23 Temmuz 2007 (Pazartesi) 01:08 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
fatal2ty


Kayıt : 30 Temmuz 2005
Erkek Üye
 
abi bu sene izmirde onun yarışması vardı. netten bak bi çünkü aynı şey 10 metreden bırakcan kırılmıcak davası

 
23 Temmuz 2007 (Pazartesi) 01:19 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
ebter


Kayıt : 9 Ekim 2005

Erkek Üye
 
yımırtayı alıyorsn sirkenin içnde bekletiyorsun ve yımırta kurşun geçirmez oluor

//www.radyosu.org\\//Gerçek Yeraltı\\ 
23 Temmuz 2007 (Pazartesi) 02:39 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Toma2Gm


Kayıt : 25 Haziran 2007
İstanbul-Fethiye
Erkek Üye
 
=) biraz saçma gibi amk

Profile Tıkla Anlarsın? 
23 Temmuz 2007 (Pazartesi) 09:02 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
attackatak


Kayıt : 6 Mayis 2007
St. Petersburg
Erkek Üye
 
telekinezi öğren belki başarılı olabilirsin..

 
23 Temmuz 2007 (Pazartesi) 09:24 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
rEfLeX


Kayıt : 4 Agustos 2005
ziyon
Erkek Üye
 

kardeş hoja bi şart koydumu peki böyle yapmayacaksın diye???

eger koymadıysa sana herşeyi deneyebilirsin dediyse bunu yap derim :)

uzun bi ip alll sonra yumurtana bağla sıkıca sonra ipi aşaya doğru sarkıt yere deye ne kadar indir.hem kırılmaz ortalık pislenmez hemde senin deneyin başarılı olur :)))

bide şöyle bişey var bi arkadaşını aşaya yolla sen yukardan yumurtayı onaa at oo tutsun sonra yere koysun buda olabilir

demokraside çareler tükenmezz....


Forum,Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı... :| 20 senelik hayatımda 15 aylık reklam arasıı...izmirr / gaziemir.. 
23 Temmuz 2007 (Pazartesi) 10:16 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
BlackDream


Kayıt : 1 Ekim 2005
Erkek Üye
 

senin hocanın yaptığını millet tatilde aktivite diye yapıyor bak ne ediceksin biliyormusun bir oyuncak tavuk al ve arka alt tarafını yumurtanın hem girip hem çıkabileceği şekilde kes ama tamamen değil yere çarptımı o bölüm açılsın direk ve o bölüme bal doldur ve bal 'ın içine yumurtayı koy böylelik ile yumurtaya hiç birşey olmaz tavuk yada oyuncak ne ise onu attığında onun yere çarpması ile o bölüm açılır ve bal dökülür ve onun ile birlikte yumurtada dışarı doğru çıkar bukadar basit bir yöntem :) biraz masraflı okadar


 
23 Temmuz 2007 (Pazartesi) 10:26 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Musket


Kayıt : 9 Haziran 2002
F5 !
Erkek Üye
 

bak sımdı...

yerin uyguladıgı cagırma kuvveti m.g.h

bunu hıza esıtlersen,

m.g.h=1/2m.v.v.

2.g.h = v.v

Havanın uyguladıgı dırenc ıse,

K.(havasabıtı).A(yuzey alanı).V.V.

buna baglı olarak bır lımıt hız olacaktır...

Yanı yuzey alanını genısletırsen sorun cozulecektır...

Dıstan alt tarafını kopukle kaplarsan dıger tarafı yere degecegı ıcın sıcarsın... Ama sorunu soyle halledebilirsin...

Kopukle yumurtanın yarısını kapla... Kapladıgın ucunu kopukle uzat ve sivrilt... Boylece A min olacagı ıcın yumurta ters donmeyecektır...

Ve kopuk yere carpacagı ıcın yumurta kırılmayacaktır da...

Aynı zamanda yumurtanın yarısı da gozukur... 


 
23 Temmuz 2007 (Pazartesi) 10:46 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
SpyBreaK


Kayıt : 16 Haziran 2006
Mr.Zorba
Erkek Üye
 
bizim fizikçi olsaydı... oof oof :D

 
23 Temmuz 2007 (Pazartesi) 11:17 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
ebter


Kayıt : 9 Ekim 2005

Erkek Üye
 

Toma2Gm bunu yazdı:
-----------------------------
=) biraz saçma gibi amk
-----------------------------

yok baba tvde gördm bacak kadar pigmeler yapıodu tabi krşn geçirmz olmuoda plastk top gbi oluo sekio falan 


//www.radyosu.org\\//Gerçek Yeraltı\\ 
23 Temmuz 2007 (Pazartesi) 12:18 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
HeYeT


Kayıt : 3 Ocak 2006
Mersin / Pozcu
Erkek Üye
 

musketin sölediği mevzu olabilir.

amma balon daha garanti gibi geldi bana denemiştik biz bu şenlikler vardı orda amma  yumurtanın yarısı  görünecek  şartı yoktu 

ben balon diyorum yani  c şıkkı


matyardim.com 
10 Agustos 2007 (Cuma) 09:21 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
By-PsychoPhat


Uzaklaştırılmış Üye
Kayıt : 2 Temmuz 2007
Kahvehaneden :|
Erkek Üye
 

hoca zeminle alakalı olabilir die düşünüyorum.eğer atacağın yeri böyle azıcık yüksek kum ile kaplarsan (bu inşaat kumları var ya , gri olan.onlardan 1-2 metre ile kaplarsan olur.ya da 1 metre de yeter die düşüyorum ayrıca ne yaparsan yap yumurta yere dik gelsin.dik olursa üzerine tekme tokat düş kırılmaz :D) yumurtayı attığın zemin yumuşka olduğu için kırılmaz.eğer hoca izin veriyorsa dene bence.dikkat edersen kozanın verdiği videoda yumurtayı attıkları yer çim zemin ve yumuşak.ama yok ona izin vermiyorsa köpük yöntemi de olur diye düşünüyorum :)

 

aneeeyyy valla buldum :D:D hem de sağlam kaynaktan :D

 

3. kattan atılan 1 yumurtanın kırılmaması için neler yapılabilir? Bir yumurtanın kabuğunu yumuşatmak için neler yapılabilir? (Bengü Şen)

Yumurta kabuğu kalsiyum ağırlıklı bir yapıda ve sirke gibi çeşitli zayıf asitleri ya da alkali maddeleri kullanarak bu kabuğu yumuşatmanız mümkün. Ancak, yumurtayı 3. kattan aşağı attığınızda yumurta kabuğu istediği kadar yumuşak olsun, homojen dağılım göstermeyen ve yarı-akışkan olan iç bileşimi nedeniyle çarpışmanın şiddetiyle patlayacaktır. İkinci bir seçenek yumurtayı pişirmeniz.. Böylece de kabuğun altındaki tüm içeriği akışkanlıktan kurtarmış olursunuz. Ancak, bu kez de kabuk sert kalacağı için, kırılma ihtimali devam edecektir. Ayrıca, yumurtanın sarısının tam ortada bulunmaması nedeniyle, ağırlık merkezi kayması sonucu düşme hareketi boyunca yumurta dönecektir.
Her iki koşulda da, çarpma şiddetini absorbe edecek bir dış koruyucu yapıya ihtiyacınız var. Basıncı absorbe edebilecek sünger ya da köpük yapıda bir dış kılıfla bu sorunun üstesinden gelebilirsiniz. Bir diğer yol da, yere çarpmanın şiddetini kaldırabilecek kalınlıkta çeperleri olan, içi su dolu bir torbanın içine yerleştirip atmak olabilir.

 kaynak : http://www.biltek.tubitak.gov.tr/merak_ettikleriniz/index.php?kategori_id=5&soru_id=3900

 

google da 5 sn lik bir araştırma :D


piknikte kebap şart değil amk.mangal yapan eller kırılsın.pizza yiyin onun yerine a.k.ormanları tehlikeye atmayın huleyn..ayrıca 1 gün de sıçmaın , 70 milyon 1 gün boyunca sıçmazsa hayvan gibi su tasarrufu sağlanır..(ciddiyim lan şaka yapmıyom)
By-PsychoPhat, 1 Eylül 2007 (Cumartesi) 00:46 tarihinde Türkiye AB'ye girene kadar uzaklaştırıldı. Uzaklaştırılma Sebebi: Lordwarrior eski user i , profilinde T.C tarafindan yasaklanmis bir siteden resim koymasi , varligi Terorist orgut oldugu kabul edilen bir orgutu destekleyici tabiri yerindeyse terorist profili gibi sayfa hazirlamasi (bknz: lordwarrior ), imzasinda sozde kurdistani kuracaz cocuk sana soz! diyerek bakin profilimdeki resim diyebilecek kadar dengesiz , sms lerler adminlere kufur smsleri yollamasi , ben lordwarrior degilim diyerek yalan soylemesi , vs. uzun ban sebep oldu az da ben not yazim , o sozde kurdistani makatiniz yiyorsa kurun haydin selametle 
10 Agustos 2007 (Cuma) 09:37 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
mtz


Kayıt : 16 Temmuz 2005
Erkek Üye
 
yumurtayi dondur belki oyle olur...

 
10 Agustos 2007 (Cuma) 09:45 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
By-PsychoPhat


Uzaklaştırılmış Üye
Kayıt : 2 Temmuz 2007
Kahvehaneden :|
Erkek Üye
 

Ayrıca, yumurtanın sarısının tam ortada bulunmaması nedeniyle, ağırlık merkezi kayması sonucu düşme hareketi boyunca yumurta dönecektir.diyor sayın prof :D 

 

hoca bi de yumurtanın yere dik düşmesi sarısı ile alakalı dio.nasıl yaparsın söliyim (kendi teorim) :

 yumurtayı şırınga ile del.içindeki tüm sıvıyı boşalt sonra da sarısını al.sonra 5-6 tane daha yumurta o şekilde kır  onların da sarılarını al.bi yumurtaya yetecek kadar sarı oldu mu sana.sonra al şırınga ile o açtığın delikten sıvıyı enjtekte et o delikli yumurtaya.sonra delik olan kısmı köpük ile kapat.köpüğün fazla olduğu kısımları da bıçakla ya da jiletle keserek al.tam düz oldu yumurta.(yumurtanın bi tarafı fazla olursa sakat olur , ters düşebilir.) tam düzgün bi yumurta oldu.onu bırak bakim yüksekten.sarısının ortada olması nedeniyle yumurta dik olarak gelecektir. eee ne oldu kırılmadı aq :D yanlış nokta varsa söyleyin ;)deneyecem aq :D

 

edit : ama şöyle bir nokta var sarısı çok olursa sert düşme olabilir. ya da yumurtanın 1/3 ünü akı ile , geriye kalan 2/3 ünü de yumurta akı ile doldurursan bu sert düşme ihtimali ortadan  kalkabilir die düşünüyorum. ;D

 yeniden edit medit : lan sabah sabah bu düşüncelerle kafam bulaşık teli gibi oldu aq :D zaten 2 gündür uykusuzum :F


piknikte kebap şart değil amk.mangal yapan eller kırılsın.pizza yiyin onun yerine a.k.ormanları tehlikeye atmayın huleyn..ayrıca 1 gün de sıçmaın , 70 milyon 1 gün boyunca sıçmazsa hayvan gibi su tasarrufu sağlanır..(ciddiyim lan şaka yapmıyom)
By-PsychoPhat, 1 Eylül 2007 (Cumartesi) 00:46 tarihinde Türkiye AB'ye girene kadar uzaklaştırıldı. Uzaklaştırılma Sebebi: Lordwarrior eski user i , profilinde T.C tarafindan yasaklanmis bir siteden resim koymasi , varligi Terorist orgut oldugu kabul edilen bir orgutu destekleyici tabiri yerindeyse terorist profili gibi sayfa hazirlamasi (bknz: lordwarrior ), imzasinda sozde kurdistani kuracaz cocuk sana soz! diyerek bakin profilimdeki resim diyebilecek kadar dengesiz , sms lerler adminlere kufur smsleri yollamasi , ben lordwarrior degilim diyerek yalan soylemesi , vs. uzun ban sebep oldu az da ben not yazim , o sozde kurdistani makatiniz yiyorsa kurun haydin selametle 
10 Agustos 2007 (Cuma) 10:51 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
boraks


Kayıt : 12 Eylül 2005
Erkek Üye
 

http://www.tempuryatak.com/index.htm

bu adresteki nasa nın ürettiği uzay yatağı denen zamazingoya bir reklam filminde kadın 5-10 metreden yumurtayı fırlatmıştı ki kırılmadı, 10 metreden atsan da 

bu çarpışmanın etkisini absorbe edecek kadar ilginç bir yatak;)

yatağın fiyat durumu ve deneyde kullanılması nedir :) bilmem.ama redbull daki salak kıza böyle bir şey olduğunu söyleyince tuhaf tuhaf bakmıştı

suratıma...hoş redbulldan da haz etmem... 


gözlerin açıksa göreceksin! Kulağın sağır değilse duyacaksın! Ellerin kesik değilse uzanacaksın! UĞUR MUMCU 
10 Agustos 2007 (Cuma) 13:56 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
aspirin


Uzaklaştırılmış Üye
Kayıt : 22 Nisan 2007
ruh kanseri
Dişi Üye
 

itüde bunları yapmıslardı :) cok ılgınc fıkırler cıkmıstı ortaya yumurtaya pervane monte et mesela piyuvvvv salına salına kus gıbı ınsın asagıya

hacettepedede hatta benım bolumden arkadas grup kurmustu oda gunes enerjısıyle yumurtayı pısırmıstı :)


mimi " yim ben ...
aspirin, 14 Agustos 2007 (Sali) 14:16 tarihinde Türkiye AB'ye girene kadar uzaklaştırıldı. Uzaklaştırılma Sebebi: Kaltağın önde gideni, hayatımda görmediğim salak, sağda solda reneyle öpüştüm, yattım, kalktım die gezip, güya bana karşı adam toplayacak... Birde güya adımı kötülemek için her önüne gelene seni seviyorum vs die yazıp duran orospunun önde gideni... Tariqata kaltakları almıyoruz canım benim görüşürüz... Bu kaltaktan benimle ilgili alınan herhangi birbilgiyi bana bildirirseniz sevinirim.... 

[1]


Bu Bölümde yeni konu açmak için dıklayın Konuyu cevaplamak için tık...
Allah'a Havale Et Google Bookmark'a Ekle Yahoo'ya Ekle Stumbleupon''a Ekle Facebook'a Ekle Twitter'a Ekle   Google'da Ara : 10 metreden yumurtanın atılıp yere düştüğünde kırılmaması Favorilerime Ekle Yukarı Çık
Konuda 87 Mesaj Var.
Konu 20666 Sefer Gösterilmiş.