Giriş Yap Kayıt ol Online Üyeler Aktif Konular Arama Üyeler Forum Kuralları
Tahribat.Com | ●● Halindeki Şifreleri Gösteren Program?
Tahribat.Com Forumları
Download / Dosya Paylaşım
      ●● Halindeki Şifreleri Gösteren Program?
Bu Bölümde yeni konu açmak için tıklayınız. Konuyu cevaplamak için tıklayınız.
Konu 13 Eylül 2008 (Cumartesi) 04:32 tarihinde açıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Buremba


Kayıt : 16 Haziran 2006
666
Erkek Üye
 
yıldızlı şifreleri gösteren çok program var da ●●●●●●● şeklinde görülen şifreler anlaşılabilir mi, anlaşılabilirse hangi programla?

. . .. . ... . 
13 Eylül 2008 (Cumartesi) 04:41 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
DJ_Alper
(Sigortacı)


Kayıt : 3 Ocak 2006
manisa
Erkek Üye
 
**** şeklindekinleri gösteren vardı sanırsam

Soru ve sorunlar için yeniden ticket aktif hale geldi PM atmayın Ticket atın 24 Saat içinde cevaplanır djalper.net/ticket 
13 Eylül 2008 (Cumartesi) 04:43 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
ArmadA


Kayıt : 8 Ekim 2005
NighT
Erkek Üye
 
winrar şifrelerini çözmek içinmi arıyorsun. dünde DJ_Alper in yazdığı gibi bi konu vardı

Living Death 
13 Eylül 2008 (Cumartesi) 04:46 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Quetzalcoatl


Kayıt : 21 Mayis 2006
Erkek Üye
 
yıldızla nokta arasında fark oluyo mu ki ? :S

Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun. 
13 Eylül 2008 (Cumartesi) 05:21 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
AnaMuhalefet


Kayıt : 12 Kasim 2007
Erkek Üye
 

Valla arsivden bu cikti...

http://rapidshare.com/files/144828811/RevelationV2.rar.html


Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR. 
13 Eylül 2008 (Cumartesi) 05:28 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
kurdo


Kayıt : 18 Temmuz 2005
bozo
Erkek Üye
 

Link.

Serial'i de senin için buldum:

RE6521387527880    Or    RE6521387527870    Or    RE6521327527870

Daha önce denemiştim, işe yaradı.


ayığ ol kendine keke. 
13 Eylül 2008 (Cumartesi) 13:16 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
nickneyime


Kayıt : 16 Temmuz 2003
Erkek Üye
 
revalation işe yarıo eskiden lazım oluyodu kullanıyodum :)

bunch of idiots around me, yes everywhere. 
16 Eylül 2008 (Sali) 23:42 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Buremba


Kayıt : 16 Haziran 2006
666
Erkek Üye
 
hiçbiri çalışmadı nedense

. . .. . ... . 
16 Eylül 2008 (Sali) 23:46 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
PlatypuS


Kayıt : 27 Haziran 2007
The Lonely Guy
Erkek Üye
 

ya bu programalrı oldum olası saçma bulmuşumdur

zaten çalışanlarda bilgisayarda hatırlatılmış şifreleri gösteriyo


... 
17 Eylül 2008 (Çarsamba) 00:10 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
ComputerWolf
(Triatlet)


Kayıt : 26 Mart 2003
Kebapcity
Erkek Üye
 
La tahribat.com dosya-program arsivine baksaniza revolution var , benim cok isime yarar.Ozellikle sirketler outlookta mail sifrelerini unutunca :D

Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil ! 
17 Eylül 2008 (Çarsamba) 01:08 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
yuxel666


Kayıt : 19 Eylül 2005
Erkek Üye
 
zamanında adslhacking diye bi döküman wardı onun içinde bu aradığın programın linki olmalı hatırladım şimdi :) snadboy's revelation gibi bi ismi war firefox da işe yaramaz ama haberin olsun :))

fasist kaynıyo ortalık yaa.. 

[1] [2]   [»] [»»]


Bu Bölümde yeni konu açmak için dıklayın Konuyu cevaplamak için tık...
Allah'a Havale Et Google Bookmark'a Ekle Yahoo'ya Ekle Stumbleupon''a Ekle Facebook'a Ekle Twitter'a Ekle   Google'da Ara : ●● halindeki şifreleri gösteren program? Favorilerime Ekle Yukarı Çık
Konuda 12 Mesaj Var.
Konu 10804 Sefer Gösterilmiş.