Giriş Yap Kayıt ol Online Üyeler Aktif Konular Arama Üyeler Forum Kuralları
Tahribat.Com | Bir Kızı Kendine Aşık Etmek Için Neler Yaparsınız_?
Tahribat.Com Forumları
Müzik & Sinema & Tiyatro & Kitap & Televizyon & Seminerler & Edebiyat
      Bir Kızı Kendine Aşık Etmek Için Neler Yaparsınız_?
Bu Bölümde yeni konu açmak için tıklayınız. Konuyu cevaplamak için tıklayınız.
Konu 15 Haziran 2007 (Cuma) 09:21 tarihinde açıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
BeyaaaZ


Kayıt : 10 Mayis 2007
Erkek Üye
 
Yorumlarınızı bekliorum

Kula Bela Gelmez Hak Yazmadıkca Hak Bela Vermez Kul Azmadıkca.. 
15 Haziran 2007 (Cuma) 10:15 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
deeppurple33


Kayıt : 17 Haziran 2006
mersin
Erkek Üye
 

bi kizi kendine aşık etmek istyosan eger onun ruhunu okşaman lazım...onu yemlemen lazımmm...D

nası yapcam die soracak olursan eğerr.tabiiki ilk basta hissettirceksin.mesela bi gün ona hiç beklemedigi bi anda bi çiçek alcaksın ya da  baska bi hediye.ya aklıma fazla örnek gelmio hocam ama mantıgı şudur bunun.sen bu kız milletini tawuk olarak düşün.tawukları yemlersen sana dogru gelirler.işte bu da öyle bişey .sen bunların ruhlarını yemlicenn.bu her şekilde olablir  tabi birazda senin hayal gücüne baglı bişe.allah yardımcın olsunnn.   :D:D


 
15 Haziran 2007 (Cuma) 11:44 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Kahraman


Kayıt : 5 Eylül 2005
Aziz-Sehir
Erkek Üye
 

Esrarengizi oyna hacım heLe bide yazma kabiLiyetin varsa tmmdır..

her aksam bir mesaj bunu bayagı bi devam ettir günü geLince zaten sana tutkun oLacaktır ama nasıL oLsa sıkıLacaksınız ayrıLacaksınız ugrasmaya degmez :D


Bir tek gece vardır insanın hayatında. Ömür boyu sürer nöbeti... Bu da öyleydi. İyi ol... Sağ ol.. Uzak ol... Ama bir daha görme beni! 
15 Haziran 2007 (Cuma) 15:06 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Prometheus


Kayıt : 25 Aralik 2002
mürid-i azam
Erkek Üye
 
Biz kurtulmaya çalışıyoz adam tavlamaya çalışıyo. Söylencek tek bişey var o da Allah akıl fikir versin birader.

________ inspired by love and guided by knowledge _______ prometheus[a]tahribat.com 
16 Haziran 2007 (Cumartesi) 01:00 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
EmiRReiS


Uzaklaştırılmış Üye
Kayıt : 2 Ekim 2005
{ Cengiz Han }
Erkek Üye
 

Kötü Davranırım...

 

Ama bu kişisne göre değişir, adamına göre muamele... 


be different...
EmiRReiS, 14 Ekim 2010 (Persembe) 13:29 tarihinde Türkiye AB'ye girene kadar uzaklaştırıldı. Uzaklaştırılma Sebebi: Hiç kimse bu sitenin yöneticisine hakaret edemez... Hakaret ettikten sonrada siteye giremez... Bu ban yapılan terbiyesizliğe karşı atılmıştır. Hiç bir yönetici oynamasın... 
16 Haziran 2007 (Cumartesi) 11:45 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
pesimistzombie


Kayıt : 14 Haziran 2006
WAP
Erkek Üye
 

EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
Kötü Davranırım...
-----------------------------

bundan başka yorum yazmayın bitmiştir olay :D yok çiçek yok böcek 2 gün sonra tekmeyi yersiniz.. kötü davranın köpek gibi bağlı olsun size  


:| 
16 Haziran 2007 (Cumartesi) 19:08 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
kaygusuz


Kayıt : 6 Nisan 2007
ist-
Erkek Üye
 

ama ben kıza mektup yazdım istemedi beni bu sefer şiir yazmaya karar vercem kızlara :::))))


Her Birimiz. Her Yerde. Internete Bağlı. 
16 Haziran 2007 (Cumartesi) 19:36 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
NighT-7


Kayıt : 1 Agustos 2005
Erkek Üye
 
beni örnek alın

 
16 Haziran 2007 (Cumartesi) 22:51 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
PIROMANTANRI


Uzaklaştırılmış Üye
Kayıt : 2 Nisan 2007
Ankara
Erkek Üye
 

sevdiğim bir filmden sevdiğim bir replik;

 birini kendinize aşık edemezsiniz,ama aşık olma şansını artırabilirsiniz...

(savaş tanrısı/nicholas cage)


Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
PIROMANTANRI, 19 Kasim 2007 (Pazartesi) 01:56 tarihinde Türkiye AB'ye girene kadar uzaklaştırıldı. Uzaklaştırılma Sebebi: aptal bir konu acip herkese kufur. hacklenmis olabilir 
17 Haziran 2007 (Pazar) 03:24 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
kaygusuz


Kayıt : 6 Nisan 2007
ist-
Erkek Üye
 
bakt olmadı

Her Birimiz. Her Yerde. Internete Bağlı. 
30 Nisan 2008 (Çarsamba) 19:37 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Pc-ErrOr


Kayıt : 7 Aralik 2007
Ankaragücü
Erkek Üye
 
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------

Kötü Davranırım...

 

Ama bu kişisne göre değişir, adamına göre muamele...


-----------------------------

aynen en etkili aşık etme yöntemi :P 


Dalgasız denizde herkes kaptan. 

[1] [2] [3]   [»] [»»]


Bu Bölümde yeni konu açmak için dıklayın Konuyu cevaplamak için tık...
Allah'a Havale Et Google Bookmark'a Ekle Yahoo'ya Ekle Stumbleupon''a Ekle Facebook'a Ekle Twitter'a Ekle   Google'da Ara : Bir Kızı kendine  aşık etmek için neler yaparsınız_? Favorilerime Ekle Yukarı Çık
Konuda 28 Mesaj Var.
Konu 18796 Sefer Gösterilmiş.