Giriş Yap Kayıt ol Online Üyeler Aktif Konular Arama Üyeler Forum Kuralları
Tahribat.Com | Fotoğraflara Yazı Ve Şekil Ekleme Programı (İstek)
Tahribat.Com Forumları
Download / Dosya Paylaşım
      Fotoğraflara Yazı Ve Şekil Ekleme Programı (İstek)
Bu Bölümde yeni konu açmak için tıklayınız. Konuyu cevaplamak için tıklayınız.
Konu 8 Subat 2010 (Pazartesi) 16:57 tarihinde açıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Aydogan45


Kayıt : 4 Kasim 2009
Erkek Üye
 

Arkadaşlar şöyle fotoya şekil ekliyebileceğim üzerine yazılar yazabilceğim program lazım.


 
8 Subat 2010 (Pazartesi) 17:02 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Mylitta


Kayıt : 13 Nisan 2008
Erkek Üye
 

Photoshop? Cs 4'ün portablesi 80 mb.


Lasto beth nin. Tolo dan nan galad. A si i-Dhuath u-orthor. u or le a u or nin. 
8 Subat 2010 (Pazartesi) 17:03 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Dj_DooM3


Kayıt : 31 Agustos 2005
Erkek Üye
 

Cok basit ve bir okadar da guzel olan Ulad Cool 3d yi oneririm ;)


Shaban Interactive Pro.  
8 Subat 2010 (Pazartesi) 17:04 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Aydogan45


Kayıt : 4 Kasim 2009
Erkek Üye
 

Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------

Photoshop? Cs 4'ün portablesi 80 mb.


-----------------------------

80 mb kotaya fazla girmezmi :) şöyle ufak çaplı olsada işimi görür 


 
8 Subat 2010 (Pazartesi) 17:21 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Aydogan45


Kayıt : 4 Kasim 2009
Erkek Üye
 

Dj_Lethal bunu yazdı:
-----------------------------

Cok basit ve bir okadar da guzel olan Ulad Cool 3d yi oneririm ;)


-----------------------------

saol hocam şuan iniyo bi denicem lütfen diğer müritlerde yazsınlar :D


 
8 Subat 2010 (Pazartesi) 17:23 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
ntxsoft


Kayıt : 5 Kasim 2005
İzmir
Erkek Üye
 

http://www.gimp.org/ 17mb

http://www.getpaint.net/ 4mb (.net framework yüklü olmalı)

aklıma gelenler bunlar, ikiside işini görür.


enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı 
8 Subat 2010 (Pazartesi) 17:33 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Aydogan45


Kayıt : 4 Kasim 2009
Erkek Üye
 

Dj_Lethal bunu yazdı:
-----------------------------

Cok basit ve bir okadar da guzel olan Ulad Cool 3d yi oneririm ;)


-----------------------------

 

Hocam türkçe program yokmu bunlar çok karışık :(


 
8 Subat 2010 (Pazartesi) 18:07 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Aydogan45


Kayıt : 4 Kasim 2009
Erkek Üye
 

Hocam türkçe program yokmu bunlar çok karışık :(

 


 
8 Subat 2010 (Pazartesi) 18:09 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Aydogan45


Kayıt : 4 Kasim 2009
Erkek Üye
 

yav şu facete  resime bişiler yazıyolar ya öyle işte :D 


 
8 Subat 2010 (Pazartesi) 18:12 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
HeadBanger


Kayıt : 13 Eylül 2007
Boş İşler Uzmanı
Erkek Üye
 

1 dk ismini bulim yazcam cok küçük bir pro vardı güzeldide..

 

edit:  buldum ismi corel draw çok hoş ve kullanışlı..


 
8 Subat 2010 (Pazartesi) 18:19 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Aydogan45


Kayıt : 4 Kasim 2009
Erkek Üye
 

HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------

1 dk ismini bulim yazcam cok küçük bir pro vardı güzeldide..

 

edit:  buldum ismi corel draw çok hoş ve kullanışlı..


-----------------------------

abi buda değişik valla zor geliyo :(( ya adam facete foto çekiliyo üzerine by kutsal filan yazıyo ya o tarz işte :d


 

[1] [2]   [»] [»»]


Bu Bölümde yeni konu açmak için dıklayın Konuyu cevaplamak için tık...
Allah'a Havale Et Google Bookmark'a Ekle Yahoo'ya Ekle Stumbleupon''a Ekle Facebook'a Ekle Twitter'a Ekle   Google'da Ara : Fotoğraflara Yazı ve Şekil Ekleme Programı (İstek) Favorilerime Ekle Yukarı Çık
Konuda 20 Mesaj Var.
Konu 2667 Sefer Gösterilmiş.