Görev Yöneticisi : System
-
http://www.frmtr.com/windows-isletim-sistemi/2025644-gorev-yoneticisi-sistem.html linkindeki sorunun aynısını yaşıyorum
normalde cpu kullanımım vs. çok güzel ancak çalıştırmam gereken ( daha önce gayet sağlam çalışan ) bir programı açtığımda tavan yapıyor.
System diye bir girdi çok kullanıyor CPU'yu , yavaşlama oluyor ve ardından program hata verip kapanıyor ( run time error 28 , bazen farklı )
nedir , nedendir , çözüm için ne yapabilirim?
-
hocam sys çalışırken kB boyutlarıdna calışır .. sistemde actıgın zaman fazla bir oynama yapmaması lazım . Bu sorun her formatından sora göze carpıyorumu ?
yok ole degil ise, tavsiyem temiz Bir xp ile format atman katılımsızlarla yorma sistemi , son sürüm sp2 & sp3 kendine göre kur :) run time error hatası programın o anki doluş süresinden yapmış olabilir yada arka planda calışırkende bi hatayla karşılaşıp gönderme verebilir
işin kısası temiz bi xp yükle olsun bitsin :) -
Hoca o açılmayan açılınca cpu tavan yapan programaları yeniden kur ama öncesinde sağlam bi şekilde iyi bi anti ile tarat PC yi eğer hiç biri çare olmazsa mecburen format...
-
o cpu yu tavan yaptiran program hangisi ?
eger actigin program ise ve her programda bunu yapiyorsa ya antivirus vs tarzi programini kaldir yeniden kur
calistirdigin program degilse onun ismini soyle
-
çalıştırdığım basit bi derleme olsa gerek.
rapidshare bruteforce şeysi.
setup'u falan yok , ama daha önce böyle yapmıyordu..
-
system boşta işlemi den bahsediyor arkadaş sanırım onun öyle çalışması gayet normal bilgisayarın kurdun yazılımların uyumluluk ve pc yormaması daha fazla performanslı çalışması için geliştirilen bir zımbırtı sanal bellek ve ramdan çalışır yani ornun gösterdigi ram miktarı nın iki katınıda diskten kullanır sıkıntı yok bu her pc de var Xp kullanılan
-
EcHoLL bunu yazdı:
-----------------------------
system boşta işlemi den bahsediyor arkadaş sanırım onun öyle çalışması gayet normal bilgisayarın kurdun yazılımların uyumluluk ve pc yormaması daha fazla performanslı çalışması için geliştirilen bir zımbırtı sanal bellek ve ramdan çalışır yani ornun gösterdigi ram miktarı nın iki katınıda diskten kullanır sıkıntı yok bu her pc de var Xp kullanılan
-----------------------------eğer gerçekten sistem boşta isteminden bahsediyorsa. onun kullandığı gösterilen CPU aslında kullanılan değil toplam boşta olan(kullanılmayan) CPU'yu gösterir.
diğerleriyle topladığında 100% eder
-
manialith bunu yazdı:
-----------------------------
EcHoLL bunu yazdı:
-----------------------------
system boşta işlemi den bahsediyor arkadaş sanırım onun öyle çalışması gayet normal bilgisayarın kurdun yazılımların uyumluluk ve pc yormaması daha fazla performanslı çalışması için geliştirilen bir zımbırtı sanal bellek ve ramdan çalışır yani ornun gösterdigi ram miktarı nın iki katınıda diskten kullanır sıkıntı yok bu her pc de var Xp kullanılan
-----------------------------eğer gerçekten sistem boşta isteminden bahsediyorsa. onun kullandığı gösterilen CPU aslında kullanılan değil toplam boşta olan(kullanılmayan) CPU'yu gösterir.
diğerleriyle topladığında 100% eder
-----------------------------yok malesef o değil.
Tüm kullanıcıların işlemlerini göster yapıyorum güvenlik şeyi soruyor onaylıyorum diğer işlemler görünüyor orada büyük harflerle SYSTEM var..
