HTC Ve KVK Firması Sorun Çözemiyor.
-
Size yardımcı olacak operatör bulunurken lütfen bekleyin...
Adem adlı Operatörümüze bağlandınız.
Adem: Merhaba Ali, size nasıl yardımcı olabilirim?
Ali Riza: Adem bey merhaba,
Ali Riza: HTC m8 modeli kullanıcısıyım, cihaz ile ilgili sorunlarımı anlaşmalı olduğunuz KVK firması çözüme ulaşamıyor.
Ali Riza: Bu konuda yardımcı olurmusunuz.
Adem: problem nedir ali bey
Ali Riza: cihaz Dot view kılıflarına uyum sağlamıyor.
Ali Riza: https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/3184906/kvk-deneyimsiz-servis-calisanlari
Adem: cihazınızn imei numarasını alabilirmiyim öcenlikle
Ali Riza: 35************
Adem: ali bey kılıfı nerden aldınız acaba
Ali Riza: ilk aldığım kılıflar, Turkcell - Gold bilgisayar.
Adem: orjinal değil kullandınız kılıflar ali rıza bey
Ali Riza: 2nci aldığım kılıf , https://www.brightmobil.com/en-ucuz/htc-one-m8-dot-view-flip-case-grey-kilif
Ali Riza: budamı orjinal değil ?
Adem: evet
Ali Riza: Bu orjinal olarak nitelendirmediğiniz kılıflar şirketde bulunan bütün HTC n8 telefonlarda işlev görüyor.
Adem: ali rıza bey orjinal olmayan kılıf her cihaza uyum sağlıcak diye bir kaide yok
Ali Riza: Benim aldığım telefonun özelliği nedir. Yada o kişilerin telefonu sahte benimkisimi orjinal ?
Ali Riza: Adem bey 2450 türk lirasına telefon alıyorum, oda yetmezmiş gibi kılıf peşinde koşuyorum.
Ali Riza: 6 tane kılıf alıyorum. hiç birisi uyum sağlamıyor.
Ali Riza: alınan 6 adet kılıf bütün telefonlarda çalışıyor, benim telefonumda çalışmıyor.
Ali Riza: Buradaki sorun kılıfmı yoksa telefonmu
Adem: hayır kılıf ali rıza bey
Ali Riza: https://www.brightmobil.com bu sitede bulunan ürünler orjinal değilmidir? bu konuda net bir cevap alabilirmiyim.
Ali Riza: çünkü yasal işlemler başlatacağım, yukarıda bulunan web sitesi ve HTC firması hakkında
Adem: orjinal ali rıza bey
Ali Riza: Az önce yukarıda orjinal olmadığını belirttiniz
Adem: hayır orjinal dedim ben gold ve vatandan aldıklaınıza orjinal değil dedim
Ali Riza: https://www.brightmobil.com dan aldığım yukarıda örnek olarak kılıf link ini verdim. burada aldığım üründe telefon ile uyum sağlamıyor.
Ali Riza: Cihazını değişimini talep ediyorum. yeterince vakit kaybı yaşadığıma inanıyorum.
Adem: ali rıza bey cihaz test yapılmış sorun görülmemekte
Adem: dot view güncelledinizmi acaba
Ali Riza: Cihazı resetledik, güncellemeleri yükledik.. dot view yazılımını fabrika ayarına getirip tekrar güncelledik .
Ali Riza: Adem bey, kılıfta sorun olsa.. Başka telefonlarda çalışmaz (https://www.brightmobil.com) dan alınan kılıf.
Ali Riza: Ben ısrar ile cihazda sıkıntı olduğunu belirtiyorum. siz testler yapılmıştır sorun yoktur diyorsunuz.
Ali Riza: Ozaman sorunun kaynağını belirtin.
Ali Riza: Bu yazdığım tehdit ve benzeri amaçlı değildir. HTC - KVK firmaları hakkında davacı olup bu konuşmaları video görüntüsü olarak delil niteliğinde kullanacağım.
Adem: ali rıza bey cihazı inceleyen kurum kvk teknik servisi güvenli modda kılıfı deneyebilirmisiniz
Ali Riza: Bir tüketici olarak mağdur edilmeye hakkım yok.
Ali Riza: Ben şuan size KVK servisini şikayet ediyorum.. sizde bana kvk nin verdiği bilgileri tekrar yazıyorsunuz.
Adem: ali rıza bey
Adem: yardımcı olmaya çalışmaktayım
Adem: cihazı biz incelememekteyiz
Adem: ama
Adem: servisten geldikten sonra kurmuş olduğunuz bir program yada uygulamada engel olabilir
Adem: bu yüzden
Adem: güvenli modda denediniz mi diye sormaktayım
Ali Riza: Adem bey , Peki ben bu markayı neden alıyorum? KVK firmasına güvendiğim içinmi?
Ali Riza: Cihazı güvenli mod da denedim, kılıf uyumsuz.
Ali Riza: Yada telefon sorunlu.Adem: ali rıza bey
Adem: cihazı tekrar servise gönderelim
Adem: cihazın kaydı açıldıktan sonra
Adem: bizimle irtibata geçerseniz vip onarım talep edelim
Ali Riza: Adem bey, Servis gelip belirttiğim adresden alabilirmi.
Ali Riza: Bu konuda ciddi anlamda vakit kaybı yaşadım.
Adem: ali rıza bey servise vericeğim kargo ile ücretsiz olarak gönbderim yapabilirsiniz
Ali Riza: Bilgileri alabilirmiyim
Adem: Istanbul / KVK
Orta Mah. Ankara Asfalti E-5 Yanyol Kanat Sanayi Sitesi No:40 (Titanic Otel Yani) 34880
Soganlik/Istanbul
Tel: 11820 Teknoloji Destek Hatti
MNG kargo ile karsi ödemeli olarak gönderebilirsiniz
1-Telefonunuzu orjinal kutudan baska bir kutuya koyunuz.
2-Kisisel bilgilerinizi yedekleme yapiniz.
3-Bütün aksesuarlari telefon ile göndermeyiniz.
4-Sikayetleri belirten bir yazi ekleyiniz.
5-Fatura fotokopisini kargoya ekleyiniz.
belirttigim maddelere cihazi gönderirken lütfen dikkat edin...Ali Riza: Adem bey, cihazı şimdi yolluyorum, istenen evraklarla birlikte.
Ali Riza: Sonra sizinle nasıl iletişime geçeceğim
Adem: ali bey cihazın servis kaydı açıldıktan sonra buradan irtibata geçerseniz vip onarım talebinizide belirttirseniz
Adem: ben olmasam da diğer arkadaşlarımda ilgilenicektir
Ali Riza: Peki, teşekkür ederim. Umarım bu sorun çözülür.İlkkez birşeyi kafama taktım, cihazı servise göndereceğim.
Eminimki birşey yapmadan yollayacaklar.
Konuşmalarda geçen video kaydı ile dava açıcam.
2450 TL sinde değilim. ibreti aleme ders olsun.
Kimse HTC alıp kullanmasın..
Cihazın kalitesine lafım yok ama türkiyede anlaşmalı olduğu KVK firması 5 para etmez..
-
O değilde kılıfla programın ne alakası var amk baya baya kafa karıştırıcı şeyler olmuş bence sen o telefonu gönderme direk şikayet et yada dava aç güvenli moda al yok geriye al nedir lan bu :S
YasamaK tarafından 25/Nis/15 11:44 tarihinde düzenlenmiştir -
al orjinal kılıfı tak çalışmazsa konuşmalarla birlikte git mahkeme kılıfın parasını al :D
-
Htc'lik bi mevzu oldugunu dusunmuyorum ben. Htc saglam bi marka. Tamamen teknik servisin is guzarligi ve konustugun elemanin tutarsizligi. Telefon belli ki sorunlu degisim yada gereken neyse yapilmasi gerekirken hala laf salatasi yapmis eleman.
Ben brick olmus Htc Butterfly telefonumu servise yolladim 0 anakart takip bana geri yolladilar. Hata tamamen bende olmasina ragmen kullanici hatasina dahi sokmayip 1.5 haftada geri yolladilar.
Servis teleservice'dı.
-
Umarım sorun çözüme ulaştırılır. Teknik Servis için anlaşmalı firmalar çok sorunlu oluyorlar. Android konusunda en iyi samsung. Kendi teknik servisleri var. 3-5 gün içinde iade oluyor cihaz.
Cihaz ile ilgili problem yaşanmadığı sürece HTC iyi marka, ama gel görelim ki sorun olduğunda baya uğraştiriyorlar.
-
Geçmiş olsun hocam. Ülkemizde sadece KVK değil tüm servisler çöp. Teleservice de başı çekiyor. Adamlar yetkili oldukları firmanın ürününü tamir edemiyor. Garantilide değil hani 400 lira para göndermişim bu adamlara tamir için. Önce yaparız ederiz diyorlar. 400 gönderin. Sonra yapamıyoz biz bunu bühüüü diye geri arıyolar. Gönderdiğim 400 lirayıda 2 haftaya zor alıyorum.
Olay bence markalarla değil ülkemizin bakış açısıyla alakalı olduğunu düşünüyorum. Daha öncede Asus ile bir sorunum oldu. Laptop 1 hafta olmadan mala bağladı saçma sapan mavi ekran veriyor. Kendim test ettim ram arızalı açık bir şekilde. Altını çizerek servise ram değiştirin diye gönderdim. Adamlar hdd değiştirmiş ram kalmış yerinde. Bilgilerde gitti işin kötü tarafı. Geri aradım bunları siz salakmısınız yoksa taklit mi yapıyosunuz dedim. Ne oldu beyfendi sakin olun diyorlar. Dedim ben size ram değiştirin diyorum siz mal gibi hdd değiştirip gönderiyosunuz. 2 hafta uğraştım sonunda ram değiştirildi sorun kalktı. Ne gerek vardı uğraşmaya bu kadar. Ram arızası olduğunu ben 5 dakkalık basit bir test ile anlayabiliyorken bu dalyaprakların elinde zibilyon tane test için donanım var niye yapmıyorlar.
-
DJ_Alper bunu yazdı
al orjinal kılıfı tak çalışmazsa konuşmalarla birlikte git mahkeme kılıfın parasını al :D
Alperim iyi oku la :)
Orjinal kılıfda aldım, yine çalışmıyor :))
-
Senin htc temsili servsis https://youtu.be/KdxEzP-J-4g :D
-
Hocam 30 gun icinde yapılmayan cihazı sorgusuz sualsiz değiştirme hakkın olduğunu hatırlıyorum.
-
Servis konusunda lg kadar hic birinden memnun olmadim abi adamlar saglam is yapiyor yada kotusu bana denk gelmedi
-
HolyOne bunu yazdı
Hocam 30 gun icinde yapılmayan cihazı sorgusuz sualsiz değiştirme hakkın olduğunu hatırlıyorum.
Hocam sıkıntı burada işte, bariz cihazda sorun var ama servis üstüne basa basa testler yapıldı sıkıntı bulunmadı diye not düşüyor.