Giriş Yap Kayıt ol Online Üyeler Aktif Konular Arama Üyeler Forum Kuralları
Tahribat.Com | Hürrem Hamam Otu Yağı Kullanan Var Mı ?
Tahribat.Com Forumları
Genel
      Hürrem Hamam Otu Yağı Kullanan Var Mı ?
Bu Bölümde yeni konu açmak için tıklayınız. Konuyu cevaplamak için tıklayınız.
Konu 11 Agustos 2012 (Cumartesi) 10:11 tarihinde açıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Maresca


Uzaklaştırılmış Üye
Kayıt : 24 Mayis 2012
System Administrator
Erkek Üye
 

Şu aralar Hürrem Hamam Otu Yağı diye bi şey çıktı piyasaya habire reklamları dönüyor hatta. Hamam Otu ile ilgili araştırma yaptım bazıları zehirli diyor bazıları tüyleri tekrar çıkartıyor daha gür çıkıyor diyor. Hangileri doğru söylüyor açıkçası bilemedim. Bu yeni çıkan Hürrem Hamam Otu Yağı'nda Hamam Otu Tozu arasındaki fark nedir diye sorduklarında 

"Hürrem Hamam Otu Yağı, cildinizde herhangi bir hassasiyet yaratmaması adına yağ formuna

dönüştürülmüştür. Bu sayede cildiniz hem beslenecek hem de siz istenmeyen tüylerinizden
kurtulacaksınız."

diye yazıyor. Bu ilaç mıdır merhem midir neyse artık kullanan çıktı mı hiç aranızda ? Vücudumdaki kıllardan acayip rahatsız oluyorum artık boncuk boncuk terliyorum canıma tak etti temelli kurtulmak istiyorum. Lazer epilasyona kadar daha pratik ve makul fiyatlı bişey araştırıyorum


Gel bili bili gates
Maresca, 12 Nisan 2014 (Cumartesi) 17:47 tarihinde Türkiye AB'ye girene kadar uzaklaştırıldı. Uzaklaştırılma Sebebi: zamanında ne kadar herkese yardımı dokunsada kimseyi dolandıramazsın açıklama yapar diye bekledik yapmadı artık girmesine gerek yok 
11 Agustos 2012 (Cumartesi) 10:20 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
BeYaZZZ


Kayıt : 7 Temmuz 2010
45
Erkek Üye
 

sir yaptır hoca


THE BeYaZ 
11 Agustos 2012 (Cumartesi) 10:24 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Peroksit


Uzaklaştırılmış Üye
Kayıt : 20 Eylül 2003
Erkek Üye
 

Hoca hamam otu denen meret jilet gibidir suyla karıştırırsın tozu sürersin 5-10 dakika beklersin sonra yıkadınmı orayı biraz tahriş eder ve döker fakat bunlar hürrem hamam otu bıdıbıdı yağı felan demişler bilerek ilginç isimler ulan hürremle ne alakası var bırak kullanma onu işe yarayan şeyi kullan karınca yağımı ney vardı onu kullan


http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
Peroksit, 14 Haziran 2013 (Cuma) 09:42 tarihinde Türkiye AB'ye girene kadar uzaklaştırıldı. Uzaklaştırılma Sebebi: Tamam 
11 Agustos 2012 (Cumartesi) 11:18 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
ExpirE


Kayıt : 29 Temmuz 2005
(Kaya Delisi)
Erkek Üye
 

Bilmeden hamam otu kullandım geçen sene

Etkisine inanmıyordum

Dökmez diye fazla fazla kullandım 

5 dk bekledim

amk sonra o kadar etki etti ki

kılları çekiyorum elime geliyor 

hasta gibi çekiyorum geliyor çekiyorum geliyor

korkmuştum :D

böyle bi hamam otu tozu travmamı anlatmak istedim

baya etkilidir ama gavur amı gibi kokar diyim ev.


"bea" 
11 Agustos 2012 (Cumartesi) 11:22 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Robinson_Crusoe


Kayıt : 6 Nisan 2007
el-Ğani,
Erkek Üye
 

Böyle alengerli şeyleri deneyeceğine lazeri denesen % 100 başarı sağlıyor neredeyse, çocuk doğurma gibi bir durumun yoksa yeniden tüylerin çıkma gibi bir durumda olmuyor,


Dünya, caddelerde amaçsızca dolaşanların, meyhanelerde kavga edenlerin, lüks kafelerde birbirlerine gösteriş yapanların, boş sohbetlerle ömürlerini tüketenlerin, mallarıyla övünenlerin, cimri ve bencil tutkularının esiri olanların, hayatlarını boş amaçlara adayanların sandığı gibi gerçekte var olan, mutlak bir yer değildir. Sadece bir algılar bütünü, bir hayaldir, ama bu insanlar bunun bilincinde ve farkında değildir, Tek mutlak varlık olan Allah tır, 
11 Agustos 2012 (Cumartesi) 11:51 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Maresca


Uzaklaştırılmış Üye
Kayıt : 24 Mayis 2012
System Administrator
Erkek Üye
 
Robinson_Crusoe bunu yazdı

Böyle alengerli şeyleri deneyeceğine lazeri denesen % 100 başarı sağlıyor neredeyse, çocuk doğurma gibi bir durumun yoksa yeniden tüylerin çıkma gibi bir durumda olmuyor,

dediğin şey en garanti yöntem ama onun maliyeti de çok fazla be hocam. 3-5 seanslık bir olay da değil hani. Bütün seanslara ödeyeceğni parayı toplasan sıfır km Volkswagen Golf alınır o derece yani :)


Gel bili bili gates
Maresca, 12 Nisan 2014 (Cumartesi) 17:47 tarihinde Türkiye AB'ye girene kadar uzaklaştırıldı. Uzaklaştırılma Sebebi: zamanında ne kadar herkese yardımı dokunsada kimseyi dolandıramazsın açıklama yapar diye bekledik yapmadı artık girmesine gerek yok 
11 Agustos 2012 (Cumartesi) 12:12 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
gozkopat


Kayıt : 14 Nisan 2007
Göz Göz Göztepe
Erkek Üye
 

isme bak süngüye davran bırakın hocalar dolandırıcı bunlar 


Kolera Açık Hava Üniversitesi Sexoloji Profesörüyüm : "Efenim manita seni seviyorum evlenelim ayakları yaparsa önce yüz mumluk ampüle yarım metre mesafeden bakın.Sonra gözlerinizi ampülden ayırıp manitanın gözlerinin içine dikin,eğer hala cıvırın gözlerini görüyorsanız onunla hemen evlenin..." 
11 Agustos 2012 (Cumartesi) 13:08 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
SweetyVolty


Kayıt : 12 Temmuz 2008
Erkek Üye
 

kıl dökücü krem işte. onun yerine daha bilindik markaları kullan (veet, vs. ) yoksa yakar abicim yandım aneeey diye dolanırsın ortada :) 3-4 milyonluk olanları da kullanma diyeyim.

 

yalnız bi uyarı daha. bu kremler çok uğraştırıyo, önce iyice sürüyosun sonra bıçağı var onunla kazıya kazıya çıkartıyosun. uzun kıllarda işkence çekersin o yüzden jiletle al daha iyi daha az uğraşırsın.

 


Hürriyet olmayan bir memlekette ölüm ve çöküş vardır Her ilerleyişin ve kurtuluşun anası hürriyettir 1906 Bütün ümidim gençliktedir 1919 Adalet gücü bağımsız olmayan bir milletin, devlet halinde varlığı kabul olunamaz 1920 Kılıç ve saban; bu iki fatihten birincisi, ikincisine daima mağlup oldu 1923 -Mustafa Kemal ATATÜRK 
11 Agustos 2012 (Cumartesi) 13:11 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Peroksit


Uzaklaştırılmış Üye
Kayıt : 20 Eylül 2003
Erkek Üye
 
SweetyVolty bunu yazdı

kıl dökücü krem işte. onun yerine daha bilindik markaları kullan (veet, vs. ) yoksa yakar abicim yandım aneeey diye dolanırsın ortada :) 3-4 milyonluk olanları da kullanma diyeyim.

 

yalnız bi uyarı daha. bu kremler çok uğraştırıyo, önce iyice sürüyosun sonra bıçağı var onunla kazıya kazıya çıkartıyosun. uzun kıllarda işkence çekersin o yüzden jiletle al daha iyi daha az uğraşırsın.

 

:D haha dakikayı tuturamassan boşa gidiyor bitarafda kıl kalıyor diğer taraf temizleniyor felan

Bide banyoda daldaşak beklemede cabası aq


http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
Peroksit, 14 Haziran 2013 (Cuma) 09:42 tarihinde Türkiye AB'ye girene kadar uzaklaştırıldı. Uzaklaştırılma Sebebi: Tamam 
11 Agustos 2012 (Cumartesi) 13:13 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
nevorapat


Kayıt : 25 Eylül 2010
AntalyA
Erkek Üye
 

konu takip bıktım amk kıllarından deli oluyorum yazın bide nemli hava agda ile aldıgımda bile 1 aya çıkıyo :( kışın yine 3 4 ay idare ediyo ama 


Hayat <div class="fuck"> ile başlar </div> ile biter....... 
11 Agustos 2012 (Cumartesi) 14:22 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
SweetyVolty


Kayıt : 12 Temmuz 2008
Erkek Üye
 
nevorapat bunu yazdı

konu takip bıktım amk kıllarından deli oluyorum yazın bide nemli hava agda ile aldıgımda bile 1 aya çıkıyo :( kışın yine 3 4 ay idare ediyo ama 

bu ağda olayı bağırttıracak kadar çok yakıyo mu canı? ona bulaşabilirim de çüke müke değse hastaneye gitmek zorunda bırakmasın? :D 


Hürriyet olmayan bir memlekette ölüm ve çöküş vardır Her ilerleyişin ve kurtuluşun anası hürriyettir 1906 Bütün ümidim gençliktedir 1919 Adalet gücü bağımsız olmayan bir milletin, devlet halinde varlığı kabul olunamaz 1920 Kılıç ve saban; bu iki fatihten birincisi, ikincisine daima mağlup oldu 1923 -Mustafa Kemal ATATÜRK 

[1] [2] [3] [4] [5] [6]   [»] [»»]


Bu Bölümde yeni konu açmak için dıklayın Konuyu cevaplamak için tık...
Allah'a Havale Et Google Bookmark'a Ekle Yahoo'ya Ekle Stumbleupon''a Ekle Facebook'a Ekle Twitter'a Ekle   Google'da Ara : Hürrem Hamam Otu Yağı kullanan var mı ? Favorilerime Ekle Yukarı Çık
Konuda 55 Mesaj Var.
Konu 31155 Sefer Gösterilmiş.