Giriş Yap Kayıt ol Online Üyeler Aktif Konular Arama Üyeler Forum Kuralları
Tahribat.Com | Modem Şifresi Değiştirme
Tahribat.Com Forumları
Network - İnternet
      Modem Şifresi Değiştirme
Bu Bölümde yeni konu açmak için tıklayınız. Konuyu cevaplamak için tıklayınız.
Konu 4 Temmuz 2012 (Çarsamba) 23:56 tarihinde açıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
uGuR


Kayıt : 12 Mart 2004
Erkek Üye
 

merhaba arkadaşlar uzun zamandan sonra tekrar net bağlattım tılgın hg1311 kablosuz modem verdiler şifresi standart şimdi bu şifreyi değiştirmek istiyorum ki internet bağlantımı benden başka kullanan olmasın. nasıl yapabilirim?

 


 
5 Temmuz 2012 (Persembe) 10:46 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
uGuR


Kayıt : 12 Mart 2004
Erkek Üye
 

bi yardımcı olun.internetim yavaş.kablosuz olarak başkaları kullanıyo olabilecegini düsünüyorum.


 
5 Temmuz 2012 (Persembe) 10:53 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
PyramiD


Kayıt : 11 Ocak 2010
:)
Erkek Üye
 

modemin yanında verilen cd tak adımları uygula eğer öyle birşey yoksa modem ayarlarına eriş.


O şimdi Bahriye... 
5 Temmuz 2012 (Persembe) 10:53 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
jawsap67


Kayıt : 27 Eylül 2007
Zonguldak
Erkek Üye
 

dostum kullanma kılavuzunu aç oku o konuda mutlaka bişeyler vardır

cd si varsa tak yükle ordanda çıkar

olmadı arayüze gir kurcala bulursun

192.168.2.1  olabilir o da kılavuzda yazıyor

yani kılavuzu oku :D


Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek 
5 Temmuz 2012 (Persembe) 11:46 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Amd-x


Kayıt : 29 Eylül 2009
System/Network/Amd
Erkek Üye
 

superonline mı hocam internet sağlayıcın ?

 

adres çubuğuna yani www.abc.com yazdığımız yere 192.168.1.1 yazıp giriş yap.

k.adı : admin

şifre : superonline

bu modemlerde garip bir güvenlik sorunu var, karşı şifreli gelen bağlantıyı çözümleyemiyor.. ( ssl ile anlamlandıramadığım bir sorun )

mesela atıyorum garanti vs gibi sitelerde sorun yaşıyorsun. bi çok kişi aynı dertten muzdarip.

setup'tan ; wan / connections / available connection / superonline sekmesine tıkla. ppp penceresindeyken proxy arpı seçili hale getir. yine o pencere altında clamp tcp mss ayarı olacaktır onuda seçili hale getirip save / kaydet'e tıkla hocam.

 

 


 
5 Temmuz 2012 (Persembe) 11:50 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
YasamaK


Kayıt : 29 Agustos 2010
Erkek Üye
 

3131 kısa mesaj at şifre cebine gelsin :D

 

şaka lan şaka zaten modemin içine girdin mi anlarsın şifre nereden değişeleceğini :)


SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (Sigara içiyorum çünkü insanlar konuşarak, beynimi sikerek, yorum yaparak öldürürken sigara sorgusuz, sualsiz, sessizce öldürüyor.) 
5 Temmuz 2012 (Persembe) 13:29 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
hsyN


Kayıt : 15 Subat 2011
Blogger
Erkek Üye
 

modem arayüzüne gir, orada bulursun değişme yerini, zaten ilk girişte değiştirme seçeneği sunuluyo. ayrıca zyxel lerde var ama sende varmıdır bilmiyorum, yerel ağa girip istemci listesine bakabiliyosun(client list) oradan bağlanan herkesi görebilirsin. telefonlar için isim yazmaz, bilgisayarlar için isim yazar. bağlananlardan tanımadıkların varsa wireless sekmesine geçip mac filtre den banlarsın adamları daha da giremezler


OK! 
5 Temmuz 2012 (Persembe) 14:44 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
HyP-X


Kayıt : 14 Mayis 2012
Erkek Üye
 

Kablosuz şifresini, arayüze yukarıda belirtilen şekilde girip wireless/wireless security sekmesinden değiştirebilirsin.

Eğer değiştirdiğinde de hala bağlantın yavaşsa sorunun bi ihtimal gelen hattan(sağlayıcından) mı kaynaklandığını

yada kablsouz sinyalin yayılma modunun(11b,g,n,bg,mix) bağlandığın cihazla uyumsuz olamsından mı kaynaklandığını

öğrenebilmek için kabloyla dene diycemde doğru ya modemin kablosuz..

(sadece sinyal modlarını değiştirerek; o da yine wireless/wireless settings te; deneyebilirsin.)

Lan portu üzerinden deneyemiycene göre müşteri hizmetlerini araman iyidir.

Biraz araştırmayla da;

--Çeşitli bağlantı sorunlarına(messenger programının açılmaması, bazı sitelere erişim sağlayamama vs.de) çözüm olarak Amd-x  hocanın

dediklerini aynen yap.

--Bir de şurdaki konuda sendeki modemin SO' dan aldığı interneti hep düşük hızlarda kullandırttığını hatta aracı bi router

koyduğunda yine bi artış sağladığını ama onun da tarifesine göre düşük olduğunu falan belirtmiş.

Hocam sen müşteri hizmetlerini arayıp başka modem isteğinde bulunmayı dene.


.. 

[1]


Bu Bölümde yeni konu açmak için dıklayın Konuyu cevaplamak için tık...
Allah'a Havale Et Google Bookmark'a Ekle Yahoo'ya Ekle Stumbleupon''a Ekle Facebook'a Ekle Twitter'a Ekle   Google'da Ara : Modem şifresi değiştirme Favorilerime Ekle Yukarı Çık
Konuda 8 Mesaj Var.
Konu 8975 Sefer Gösterilmiş.