Giriş Yap Kayıt ol Online Üyeler Aktif Konular Arama Üyeler Forum Kuralları
Tahribat.Com | Ninja Kıyafetleri
Tahribat.Com Forumları
Genel
      Ninja Kıyafetleri
Bu Bölümde yeni konu açmak için tıklayın Konuyu cevaplamak için tık...
Konu 8 Temmuz 2011 (Cuma) 19:25 tarihinde açıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Bosluk


Kayıt : 11 Kasim 2007
Erkek Üye
 

Filimlerde gördugumuz nınja kıyafetlerını nereden temin edebilirz acaba nerede satılır bunlar onu bıle bılmedgmden arastıramadım bilen birileri yardımcı olablırmı hatta satan varsa kendısınden bıle alabılırım


Profil göruntulenmemı kasıp benı banlatmaya çalışanlar var ulan devam edin bari de cok yavassınız yanı :) 12 bin nedir 1m gördu bu profil 
8 Temmuz 2011 (Cuma) 19:28 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
KrypT


Kayıt : 5 Mart 2004
Lut
Erkek Üye
 

Güldüm resmen :D Cosplay falan diye arat google'da bulursun bir şeyler.


 
8 Temmuz 2011 (Cuma) 19:28 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Bosluk


Kayıt : 11 Kasim 2007
Erkek Üye
 

Daha baska nasıl anlatabılırdım kı saol bakacam :)


Profil göruntulenmemı kasıp benı banlatmaya çalışanlar var ulan devam edin bari de cok yavassınız yanı :) 12 bin nedir 1m gördu bu profil 
8 Temmuz 2011 (Cuma) 19:30 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
KrypT


Kayıt : 5 Mart 2004
Lut
Erkek Üye
 

 
8 Temmuz 2011 (Cuma) 19:34 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Bosluk


Kayıt : 11 Kasim 2007
Erkek Üye
 

Çok ucuz adi bişeye benzio ama bı yerde dursun cok saolasın hocam aldgmda bı cıftte sana göndereyım bi tek sen ilgilendin senınde merakın var anlasıldı :)


Profil göruntulenmemı kasıp benı banlatmaya çalışanlar var ulan devam edin bari de cok yavassınız yanı :) 12 bin nedir 1m gördu bu profil 
8 Temmuz 2011 (Cuma) 19:36 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
itfaiyeci


Kayıt : 2 Eylül 2005
Erkek Üye
 


 
8 Temmuz 2011 (Cuma) 19:38 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Bosluk


Kayıt : 11 Kasim 2007
Erkek Üye
 

Hadi ordan


Profil göruntulenmemı kasıp benı banlatmaya çalışanlar var ulan devam edin bari de cok yavassınız yanı :) 12 bin nedir 1m gördu bu profil 
8 Temmuz 2011 (Cuma) 19:38 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
PoLLBuLL


Kayıt : 4 Temmuz 2010
kepler 22b
Erkek Üye
 
http://www.hepsiburada.com/Liste/do-smai-vs105-ninja-elbisesi/ProductDetails.aspx?productId=sporvs105&categoryId=19278&SKU=SPORVS105-160 . bana da ku klax klan kıyafeti/kostümü nerden alıcam onu söyleyin.

You are a man of many colours. but i, motherfucker, am the rainbow 
8 Temmuz 2011 (Cuma) 19:46 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
siyahbereli


Kayıt : 3 Ocak 2006
Erkek Üye
 

bak bakalım.. bu siteyi seversin sen

http://www.trueswords.com/ninja-gear-c-10.html


Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa,Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.  
8 Temmuz 2011 (Cuma) 19:51 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Bosluk


Kayıt : 11 Kasim 2007
Erkek Üye
 

siyahbereli bunu yazdı:
-----------------------------

bak bakalım.. bu siteyi seversin sen

http://www.trueswords.com/ninja-gear-c-10.html


-----------------------------

çok güzel şeyler var ama tr ye göndermıo bunlar :s


Profil göruntulenmemı kasıp benı banlatmaya çalışanlar var ulan devam edin bari de cok yavassınız yanı :) 12 bin nedir 1m gördu bu profil 
8 Temmuz 2011 (Cuma) 19:51 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
piradomim


Kayıt : 14 Temmuz 2009
istanbul
Erkek Üye
 

siyahbereli bunu yazdı:
-----------------------------

bak bakalım.. bu siteyi seversin sen

http://www.trueswords.com/ninja-gear-c-10.html


-----------------------------

slogan süper ötesi yaw hocam :))

bak bakalım.. bu siteyi seversin sen""

 



hocam hayırdır ne iş ,ninja kıyafeti :)


Murid Heza ile Uygun yollu ZİPPO satiyoruz,A serisi zippoda var.Aklınızdaki her model zippo için tedarik çalışmasıda yapıyoruz müridlerimize, daha ne. Hele bi pm çek önce. 

[1] [2]   [»] [»»]


Bu Bölümde yeni konu açmak için dıklayın Konuyu cevaplamak için tık...
Allah'a Havale Et Google Bookmark'a Ekle Yahoo'ya Ekle Stumbleupon''a Ekle Facebook'a Ekle Twitter'a Ekle   Google'da Ara : Ninja kıyafetleri Favorilerime Ekle Yukarı Çık
Konuda 12 Mesaj Var.
Konu 2080 Sefer Gösterilmiş.