Giriş Yap Kayıt ol Online Üyeler Aktif Konular Arama Üyeler Forum Kuralları
Tahribat.Com | Smsung S4 Mini Wifi Sorunu?
Tahribat.Com Forumları
Cep Telefonları, Gsm Operatörleri ve Mobil İnternet
      Smsung S4 Mini Wifi Sorunu?
Bu Bölümde yeni konu açmak için tıklayın Konuyu cevaplamak için tık...
Konu 30 Ekim 2013 (Çarsamba) 18:57 tarihinde açıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
patates


Kayıt : 18 Haziran 2007
ok
Erkek Üye
 

Arkdaşlar evde tüm samsung cihazlar wifi ile nete giriyor laptop telvizyon hepsi dahil.

bu gün aldığım tel girmiyor nette araştırdığıdma bazı modemlerin bağlanamadığın ı yazmışlar çözüm bilen varmı?


AnarsiAdam vine dan takip edin işte 
30 Ekim 2013 (Çarsamba) 18:58 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Mustafa


Kayıt : 27 Mayis 2011
Eski Nick : Citizen
Erkek Üye
 

modemin yayın yaptığı kanal sayısını 11 yap hocam.


http://imageshack.com/a/img203/4677/yjln.png 
30 Ekim 2013 (Çarsamba) 18:59 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
JuMaN


Kayıt : 2 Aralik 2012
Erkek Üye
 
patates bunu yazdı

Arkdaşlar evde tüm samsung cihazlar wifi ile nete giriyor laptop telvizyon hepsi dahil.

bu gün aldığım tel girmiyor nette araştırdığıdma bazı modemlerin bağlanamadığın ı yazmışlar çözüm bilen varmı?

Hocam aynı sorun benim arkadaşımın başına da geldi vatan pc den almışdı 1 haftalık telefondu dün gitti gösterdi garantiye gönderdiler telefonu Samsung Note 3 ama onun ki.


Everyone can find someone for fun but most important thing is find someone who feel every feeling with you, even thousands of miles away from eachother. 
30 Ekim 2013 (Çarsamba) 19:10 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
patates


Kayıt : 18 Haziran 2007
ok
Erkek Üye
 

hacı çok saçma yere göndermiş çünkü samsung zaten açıklama yapmış belli başl ı modemler desteklemediği için olmuyormuş diye yani sıkıntı modemde onu nasıl halledicez


AnarsiAdam vine dan takip edin işte 
30 Ekim 2013 (Çarsamba) 19:11 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
patates


Kayıt : 18 Haziran 2007
ok
Erkek Üye
 
Citizen bunu yazdı

modemin yayın yaptığı kanal sayısını 11 yap hocam.

 


AnarsiAdam vine dan takip edin işte 

[1]


Bu Bölümde yeni konu açmak için dıklayın Konuyu cevaplamak için tık...
Allah'a Havale Et Google Bookmark'a Ekle Yahoo'ya Ekle Stumbleupon''a Ekle Facebook'a Ekle Twitter'a Ekle   Google'da Ara : Smsung s4 mini wifi sorunu? Favorilerime Ekle Yukarı Çık
Konuda 5 Mesaj Var.
Konu 426 Sefer Gösterilmiş.