Giriş Yap Kayıt ol Online Üyeler Aktif Konular Arama Üyeler Forum Kuralları
Tahribat.Com | Sporun Sağlığımıza Olumsuz Etkileri...(Ödev)
Tahribat.Com Forumları
Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
      Sporun Sağlığımıza Olumsuz Etkileri...(Ödev)
Bu Bölümde yeni konu açmak için tıklayınız. Konuyu cevaplamak için tıklayınız.
Konu 3 Mayis 2011 (Sali) 11:25 tarihinde açıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
aLcoL


Kayıt : 11 Mayis 2009
KeYFiRoCK
Erkek Üye
 

Hacılar bi ödev var Sporun Sağlığımıza Olumsuz Etkileri nelerdir google amcama sordum ama saçma sapan şeyler çıkıyor birazda acil bulabilirmiyiz ki...

Ne biçim Ödev la bu...


KeYFiRoCK  
3 Mayis 2011 (Sali) 11:27 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Smirnoff


Kayıt : 29 Aralik 2009
Erkek Üye
 

Üni - lise - ilkokul hangi kurum istedi bu ödevi ?


 
3 Mayis 2011 (Sali) 11:27 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Tyler_Dayi


Kayıt : 17 Haziran 2007
Loverman
Erkek Üye
 

A4 kagıdına "yoktur" yazıp ver. Sporun zararı mı olurmuş?


all this pain is an illusion... 
3 Mayis 2011 (Sali) 11:28 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
aLcoL


Kayıt : 11 Mayis 2009
KeYFiRoCK
Erkek Üye
 

Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------

Üni - lise - ilkokul hangi kurum istedi bu ödevi ?


-----------------------------

Lise hacı..

Öğrenciler gelip araştırmıyo ki a.q biz araştırıyoz :)


KeYFiRoCK  
3 Mayis 2011 (Sali) 11:28 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
MaviEkran


Kayıt : 31 Aralik 2009
Dünya Gezegeni
Erkek Üye
 

Sakatlanmalar olabilir ama ödev konusu şey gibiymiş afedersin.

 


Blue Screen of Death 
3 Mayis 2011 (Sali) 11:28 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
sokoban


Kayıt : 23 Ocak 2010
Erkek Üye
 

Spor zaman kaybından başka bir şey değil (Tabi kişisel görüşüm).


No. Not even in the face of Armageddon. Never compromise. - Walter Kovacs (Rorschach) 
3 Mayis 2011 (Sali) 11:29 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
aLcoL


Kayıt : 11 Mayis 2009
KeYFiRoCK
Erkek Üye
 

Tyler_Dayi bunu yazdı:
-----------------------------

A4 kagıdına "yoktur" yazıp ver. Sporun zararı mı olurmuş?


-----------------------------

aynı bende öyle dedim dayı ama müfredat işte hemde beden eğitimi dersiymiş hey allahımm.. :)


KeYFiRoCK  
3 Mayis 2011 (Sali) 11:31 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Explosive


Uzaklaştırılmış Üye
Kayıt : 6 Temmuz 2010
###
Erkek Üye
 

sokoban bunu yazdı:
-----------------------------

Spor zaman kaybından başka bir şey değil (Tabi kişisel görüşüm).


-----------------------------

puhahaha hayatında hiç spor yapdınmı ? 



Explosive, 21 Mayis 2011 (Cumartesi) 13:53 tarihinde Türkiye AB'ye girene kadar uzaklaştırıldı. Uzaklaştırılma Sebebi: Kimse bu herifin banını açmasın 
3 Mayis 2011 (Sali) 11:32 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Smirnoff


Kayıt : 29 Aralik 2009
Erkek Üye
 

aLcoLiq bunu yazdı:
-----------------------------

Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------

Üni - lise - ilkokul hangi kurum istedi bu ödevi ?


-----------------------------

Lise hacı..

Öğrenciler gelip araştırmıyo ki a.q biz araştırıyoz :)


-----------------------------

Onların amına çakayım ben bırak yapma amına koyim.


 
3 Mayis 2011 (Sali) 11:32 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
HolyOne
(Tarikat Şeyhi)


Kayıt : 1 Haziran 2002
Istanbul
Erkek Üye
 

Abi hic sevmem sonucu önceden verilmiş taraflı kompozisyonları. ama seninki marjinal olmuş.

Spor metabolizmamızı hızlı çalıştırdığı için hücrelerin yenilenmesini sağlar. fakat hücrelerin bölünebilme sayısı sınırlıdır ortalama 400 falandır bu da çabuk yaşlanıp ölmemizi sağlayabilir diyebilirsin.


Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir! 
3 Mayis 2011 (Sali) 11:33 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Caliber


Kayıt : 18 Aralik 2009
dev_hdd0/game/
Erkek Üye
 

Spor bağımlılık ister. Bünye alıştı mı bir kere spora ondan sonra uzun süreli bırakıldığında bünyede çöküntü olur. Yani bunun gibi cümleler kuracaksın. Sporun zararı yoktur.


Amcalara pıtını göster bakiyim. 
3 Mayis 2011 (Sali) 11:33 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
sokoban


Kayıt : 23 Ocak 2010
Erkek Üye
 

Explosive bunu yazdı:
-----------------------------

sokoban bunu yazdı:
-----------------------------

Spor zaman kaybından başka bir şey değil (Tabi kişisel görüşüm).


-----------------------------

 

puhahaha hayatında hiç spor yapdınmı ? 


-----------------------------

Ne yoracam kendimi koş atla zıpla bilmem ne onun yerine daha faideli işler yaparım :F


No. Not even in the face of Armageddon. Never compromise. - Walter Kovacs (Rorschach) 
3 Mayis 2011 (Sali) 11:36 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
aLcoL


Kayıt : 11 Mayis 2009
KeYFiRoCK
Erkek Üye
 

HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------

Abi hic sevmem sonucu önceden verilmiş taraflı kompozisyonları. ama seninki marjinal olmuş.

Spor metabolizmamızı hızlı çalıştırdığı için hücrelerin yenilenmesini sağlar. fakat hücrelerin bölünebilme sayısı sınırlıdır ortalama 400 falandır bu da çabuk yaşlanıp ölmemizi sağlayabilir diyebilirsin.


-----------------------------

En az 1 syfa olacakmışmış hocam birde :) ama verdiğin bilgiyide mutlaka söyletecem hocam :)


KeYFiRoCK  
3 Mayis 2011 (Sali) 12:13 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
RETRET


Kayıt : 16 Eylül 2007
istanbul
Erkek Üye
 

aLcoLiq bunu yazdı:
-----------------------------

HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------

Abi hic sevmem sonucu önceden verilmiş taraflı kompozisyonları. ama seninki marjinal olmuş.

Spor metabolizmamızı hızlı çalıştırdığı için hücrelerin yenilenmesini sağlar. fakat hücrelerin bölünebilme sayısı sınırlıdır ortalama 400 falandır bu da çabuk yaşlanıp ölmemizi sağlayabilir diyebilirsin.


-----------------------------

En az 1 syfa olacakmışmış hocam birde :) ama verdiğin bilgiyide mutlaka söyletecem hocam :)


-----------------------------
hocam sen bunu ağırlık çalışan bir sporcuyu örnekleyerek anlatırsan 10 sayfa çıkarırsın, misal vücut daha fazla kas kütlesine ihtiyaç duyuyor sporcu daha az set daha ağır çalışıyor vücut daha fazla kas kütlesi istidikçe kas hücreleri bölünüyor falan abart işte, bölünme şekillerine falan bak, vücudun farklı ortamlarda geliştirdiği tepkilere bak 30 sayfa bile çıkarırsın wiki-google akar.


Görmezden gelmek vicdanı olanların tavrı olamaz. 
3 Mayis 2011 (Sali) 12:22 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
dyrnade


Kayıt : 27 Temmuz 2009
URLA
Erkek Üye
 

Tyler_Dayi bunu yazdı:
-----------------------------

A4 kagıdına "yoktur" yazıp ver. Sporun zararı mı olurmuş?


-----------------------------

Olmaz mı internette araştır bari atıp tutmayın hemen.


std::cout << "C++ öğrenmek bir sanattır." << std::endl; 
3 Mayis 2011 (Sali) 12:22 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
aLcoL


Kayıt : 11 Mayis 2009
KeYFiRoCK
Erkek Üye
 

IRET bunu yazdı:
-----------------------------

aLcoLiq bunu yazdı:
-----------------------------

HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------

Abi hic sevmem sonucu önceden verilmiş taraflı kompozisyonları. ama seninki marjinal olmuş.

Spor metabolizmamızı hızlı çalıştırdığı için hücrelerin yenilenmesini sağlar. fakat hücrelerin bölünebilme sayısı sınırlıdır ortalama 400 falandır bu da çabuk yaşlanıp ölmemizi sağlayabilir diyebilirsin.


-----------------------------

En az 1 syfa olacakmışmış hocam birde :) ama verdiğin bilgiyide mutlaka söyletecem hocam :)


-----------------------------
hocam sen bunu ağırlık çalışan bir sporcuyu örnekleyerek anlatırsan 10 sayfa çıkarırsın, misal vücut daha fazla kas kütlesine ihtiyaç duyuyor sporcu daha az set daha ağır çalışıyor vücut daha fazla kas kütlesi istidikçe kas hücreleri bölünüyor falan abart işte, bölünme şekillerine falan bak, vücudun farklı ortamlarda geliştirdiği tepkilere bak 30 sayfa bile çıkarırsın wiki-google akar.


-----------------------------

sağolasın hocam fikir için bende sordum bir dal üzerinden yapsak olurmu diye ama genel olarak bir bilgi istiyormuş, yolladım zaten sizin yüzünüzden net alemi karıştı hocam de dedim :):)


KeYFiRoCK  
3 Mayis 2011 (Sali) 12:29 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
dyrnade


Kayıt : 27 Temmuz 2009
URLA
Erkek Üye
 

Musscle & Fitness dergisinin geçen ayki sayısını bi yerden bulursan bu konuyla alakalı çok güzel bir yazı vardı şimdi onu buraya yazayım desem çok uzun yazılmaz :D İnternetten pdfsini bulursan 80. sayfadaki yazıyı oku yaz :D


std::cout << "C++ öğrenmek bir sanattır." << std::endl; 
3 Mayis 2011 (Sali) 12:30 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
mehmetcan


Kayıt : 2 Eylül 2005
KahramankentLi
Erkek Üye
 

sporun faydaları oldugu kadar elbette zararlarıda mevzuttur bunlari şöyle özetliyebiliriz.

Normal insanlardan daha çok yemek yersin , kendini zinde ve uyanık hissedersin buda her işe ben koşarim her işi yaparim demene sebeb olur zaman kaybın olur :)

Spor yapınca yorgun düşersin sex yapamazsın , formda oldugun günler hariç.

spor'u birakan insan çok çabuk çöker , ama hiç yapmayan kadar çökmez.

Normal insanların organlarinin iki veya üç katı seninkisi çalişir. buda daha çabuk ömür tüketmene sebeb oluyor.

mesala A şahsı , merdiveni 2 dakikada çıkarken sen 2-saniyede çıkıyorsun çok hızlıyım dersin ama bilmezsin ki onun harcadigi enerjinin ve direncin %100'ünü harciyor ve daha çok çalişiyor organlarin buda ömürü kısaltiyor.


bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik ; hayatla erken seviştik herşey üstümüze kaldı 
3 Mayis 2011 (Sali) 12:30 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
RETRET


Kayıt : 16 Eylül 2007
istanbul
Erkek Üye
 

aLcoLiq bunu yazdı:
-----------------------------

-----------------------------
gene olarak ağırlık çalışan bir sporcu dersin, olur biter :| kalbe yükleniyor kalp büyüyor falan de. İşine yarayacaklar, Ağırlık çalışanlar, Koşucular, Nefes tutarak dalanlar, bunlar dışında eklem ve kemik deformasyonlarından bahset.

sağolasın hocam fikir için bende sordum bir dal üzerinden yapsak olurmu diye ama genel olarak bir bilgi istiyormuş, yolladım zaten sizin yüzünüzden net alemi karıştı hocam de dedim :):)

 


Görmezden gelmek vicdanı olanların tavrı olamaz. 
3 Mayis 2011 (Sali) 13:21 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Clostridium


Kayıt : 18 Ocak 2010
# AE86
Erkek Üye
 

benı ornek wer ustad. haftada 5 gun fitness , 3 gun kulübün idmanı , 2 gunde turnuwa ıcın ıdman we hafta sonu 3er mac. halım calf'ım su an dawul gıbı kımıldayamıyorum ewden bı yere adım atamaz haldeyım bedenım sikilmiş durumda   :d


N‘oublie pas d‘ou tu viens .. 
6 Mayis 2011 (Cuma) 12:11 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
rebellisch


Kayıt : 17 Eylül 2005
zzz
Erkek Üye
 

bence spor bedende yorulma yapar , işleyen demir pas tutmaz ama belli bi süre sonra yorulmadan dolayı çat diye ikiye ayrılabilir :D


 

[1] [2]   [»] [»»]


Bu Bölümde yeni konu açmak için dıklayın Konuyu cevaplamak için tık...
Allah'a Havale Et Google Bookmark'a Ekle Yahoo'ya Ekle Stumbleupon''a Ekle Facebook'a Ekle Twitter'a Ekle   Google'da Ara : Sporun Sağlığımıza Olumsuz Etkileri...(Ödev) Favorilerime Ekle Yukarı Çık
Konuda 28 Mesaj Var.
Konu 4236 Sefer Gösterilmiş.