Giriş Yap Kayıt ol Online Üyeler Aktif Konular Arama Üyeler Forum Kuralları
Tahribat.Com | Yardım Edin Japon Balığım Ölüyor Akvaryumcu Arkadaşlar.
Tahribat.Com Forumları
Genel
      Yardım Edin Japon Balığım Ölüyor Akvaryumcu Arkadaşlar.
Bu Bölümde yeni konu açmak için tıklayınız. Konuyu cevaplamak için tıklayınız.
Konu 4 Temmuz 2006 (Sali) 23:46 tarihinde açıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Noyan


Kayıt : 22 Temmuz 2003
Erkek Üye
 
Bi Tane Şu Turuncu Japon Balığım Var. Hayvan Akvaryumun Kenarına Yan Yan Yatıyor Bi Kaç Gündür Ne Olmuş Bu Hayvana Acaba Beyler Fikri Olan Varmı Şöyle Akvaryumcu Arkadaşlardan Rica Ediyorum Varmı Bi Çaresi Hayvan Gitti Gidecek

 
4 Temmuz 2006 (Sali) 23:48 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
LYCRa


Kayıt : 26 Haziran 2003
Ergenekon
Erkek Üye
 
kolonya dök serinlesin hayvan. havalar çok sıcak bu aralar bunalmıştır. karpuz filan kes at içine :D git bi tane algida dondurma al yanında verilen hediye dondurmayı da at suyun içine veya.. götür merkeze piyasa yapsın veya.. ne bilem :D

 
4 Temmuz 2006 (Sali) 23:52 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Noyan


Kayıt : 22 Temmuz 2003
Erkek Üye
 
biraz ciddiyet lütfen ölüyor diyorum

 
4 Temmuz 2006 (Sali) 23:53 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
LYCRa


Kayıt : 26 Haziran 2003
Ergenekon
Erkek Üye
 
walla benim de 30 tane filan ölmüştür şimdie kadar.. yan yatar sonra nakault olur. belki 1-2 tanesi öleyken düzeldi..

 
4 Temmuz 2006 (Sali) 23:55 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Noyan


Kayıt : 22 Temmuz 2003
Erkek Üye
 
bir kaç olasılıktan bahsediyim acaba yemimi bozuldu yada hava sıcaklığından olabilirmi ama sıcaklığı dengeliyordum soğuktada kendine gelmiyorki. öyle yan yan yüzüyor.

 
5 Temmuz 2006 (Çarsamba) 00:00 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
the_COMMANDO


Kayıt : 27 Aralik 2005
T. M. K.
Erkek Üye
 
belki uyuyordur
rahat bırak hayvanı

Dalımızı Kıranın Ormanına DÖK BENZİNİ YAK HEPSİNİ 
5 Temmuz 2006 (Çarsamba) 00:02 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Connection


Uzaklaştırılmış Üye
Kayıt : 19 Temmuz 2005
Ankara
Erkek Üye
 
kuyrugunda dokulmeler yada uzerınde pamukcuklar cıktımı?

aslında reneye sor daha ıyı bılır o

"Çevrelerine uymak için kendini yontanlar,tükenip giderler" Connection® MSN: koray@maviates.org
Connection, 5 Haziran 2007 (Sali) 20:53 tarihinde Türkiye AB'ye girene kadar uzaklaştırıldı. Uzaklaştırılma Sebebi: daha once yazdigi bir yazidan dolayi banlamistim ve acan arkadasin acmadan once acma sebebini yazmasini istemistim. bir yanlislik sonucu baninin acildigini dusunuyorum. connection kardesimiz zaten bu ban sebebini bilmektedir. + olarak bu ucuncu banlayisim acmak isteyen arkadastan ozel ricamdir bana bir alo derse sevinirim. 
5 Temmuz 2006 (Çarsamba) 00:11 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Noyan


Kayıt : 22 Temmuz 2003
Erkek Üye
 
bi kaç gündür böyle herhangi bir belirti yok pek kımıldamıyor yan yatıyor biraz soluk almaya çalışıyor vede yutkunuyor bol bol

 
7 Temmuz 2006 (Cuma) 21:24 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Connection


Uzaklaştırılmış Üye
Kayıt : 19 Temmuz 2005
Ankara
Erkek Üye
 
o balık gıdıcı

"Çevrelerine uymak için kendini yontanlar,tükenip giderler" Connection® MSN: koray@maviates.org
Connection, 5 Haziran 2007 (Sali) 20:53 tarihinde Türkiye AB'ye girene kadar uzaklaştırıldı. Uzaklaştırılma Sebebi: daha once yazdigi bir yazidan dolayi banlamistim ve acan arkadasin acmadan once acma sebebini yazmasini istemistim. bir yanlislik sonucu baninin acildigini dusunuyorum. connection kardesimiz zaten bu ban sebebini bilmektedir. + olarak bu ucuncu banlayisim acmak isteyen arkadastan ozel ricamdir bana bir alo derse sevinirim. 
7 Temmuz 2006 (Cuma) 21:25 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
Quetzalcoatl


Kayıt : 21 Mayis 2006
Erkek Üye
 
ya ben çok üzülürüm a.q böle ölürlerse falan onun için böyle kolay ölen hayvan beslemeyi sewmiyom :(

Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun. 
7 Temmuz 2006 (Cuma) 21:25 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
er3bus


Kayıt : 15 Subat 2006
Erkek Üye
 
her canlı ölür!
sakin ol!

 

[1] [2] [3] [4]   [»] [»»]


Bu Bölümde yeni konu açmak için dıklayın Konuyu cevaplamak için tık...
Allah'a Havale Et Google Bookmark'a Ekle Yahoo'ya Ekle Stumbleupon''a Ekle Facebook'a Ekle Twitter'a Ekle   Google'da Ara : Yardım Edin Japon Balığım Ölüyor Akvaryumcu Arkadaşlar. Favorilerime Ekle Yukarı Çık
Konuda 37 Mesaj Var.
Konu 7065 Sefer Gösterilmiş.