1. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    Hocalar bi ara köpeğe heveslenmiştim, bahçeli bi eve taşıncaz diye, fakat taşındığımız evin bazı nedenlerinden dolayı köpek almadım.

    Şimdi diyorum ki tavşan alayım? Şimdi tavşanla ilgili pek bi bilgim yok. Benim bildiğim kadarıyla tavşanı beslemek felan kolay olur, bi de tavşan b*ku başa bela olmaz ;)

    Şimdi benim asıl sorum; bu hayvan ölür mü, kalır mı, nasıl davranmak lazım, sadece bir heves mi?

    Besleyenler bana biraz bilgi verirse sevinirim... :)

  2. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    ehveniser
    ehveniser's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2008
    Erkek

    bırak tavşanı,bence hamster besle.

  3. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    MMB bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocalar bi ara köpeğe heveslenmiştim, bahçeli bi eve taşıncaz diye, fakat taşındığımız evin bazı nedenlerinden dolayı köpek almadım.

    Şimdi diyorum ki tavşan alayım? Şimdi tavşanla ilgili pek bi bilgim yok. Benim bildiğim kadarıyla tavşanı beslemek felan kolay olur, bi de tavşan b*ku başa bela olmaz ;)

    Şimdi benim asıl sorum; bu hayvan ölür mü, kalır mı, nasıl davranmak lazım, sadece bir heves mi?

    Besleyenler bana biraz bilgi verirse sevinirim... :)


    -----------------------------

    tadı güzel oluyo :W

    o kadar besledikten sonra hele :D

  4. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    Kutengri
    Kutengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2008
    Erkek

    Çok koku yapar diye biliyorum.

  5. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    manialith
    manialith's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2009
    Erkek

    sirpence bunu yazdı:
    -----------------------------

    MMB bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocalar bi ara köpeğe heveslenmiştim, bahçeli bi eve taşıncaz diye, fakat taşındığımız evin bazı nedenlerinden dolayı köpek almadım.

    Şimdi diyorum ki tavşan alayım? Şimdi tavşanla ilgili pek bi bilgim yok. Benim bildiğim kadarıyla tavşanı beslemek felan kolay olur, bi de tavşan b*ku başa bela olmaz ;)

    Şimdi benim asıl sorum; bu hayvan ölür mü, kalır mı, nasıl davranmak lazım, sadece bir heves mi?

    Besleyenler bana biraz bilgi verirse sevinirim... :)


    -----------------------------

     

    tadı güzel oluyo :W

    o kadar besledikten sonra hele :D


    -----------------------------

     

    tadının güzel olduğunu ben de duymuştum. daha deneme fırsatım olmadı ama ilk gördüğüm tavşanı vurup yemeyi düşünüyorum :D

  6. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    zefyhr
    zefyhr's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    peki tavşan ne düşünüyo bu konuda hiç ona soran yok...

  7. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    Serdarr
    Serdarr's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    bi dişi bi erkek al exponansiyel eğri şeklinde çoğalma grafikleri olsun . şurdan bilyorum : geçen sene fakültenin bahçesine koymuşlardı 2 tane yıl sonu geldiğindekaçtane var diye  sayamyoduk. artık fazlasınıda dışardan getiriptemi koydular yoksa tavşanlardan kaynaklanan bi çoğalma durumu mu vardı o hep tartışılan bi konu oldu öğrenciler arasında. bi de şu var bahçenin içine ettiler bilonmu. busene okula ilk gittiğimizde tavşanlar ortada yoktu. okul çalışanları yaztatilinde mangal partisi yapmışlar diye tahmin ediyorum... bahçede kendine gelmiş bu arada.

  8. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    griffin
    griffin's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2009
    Erkek

    hocam tavşanı beslemek zordur ayrıca bahçede beslersen köpekler girer mahveder hayvanları bi komşumuzun 8 tane tavşan ve yavrularını köpek götürdü bende başka bişe al derim.  komodo ejderi işini görür:D

     

  9. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    WarninG_ErroR
    WarninG_ErroR's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2007
    Erkek

    2-3 yıl kadar tavşan beslemişliğim var. Tavsiyem kesinlikle dişi alma ! Yiğişme yaşına geldiğinde aşırı agresif oluyor, erkek istiyor,  sağa sola saldırıyor, hırlıyor.  Şimdi erkek al diyeceğim o da karı isteyecektir, artık bir şekilde halledeceksin bu durumu sen. Bu sorunları hallettikten sonra tavşan bakma iyi iş, salak hayvanlar zaten önüne koyuyorsun yiyor. 2-3 sene baktım, hiç su içtiğini görmedim hayvanın, sanırım içmiyorlar ya da yediği besinlerden sağlıyorlar sıvıyı. Kendisini bayıltıp su içirme denemelerim bile başarısızlıkla sonuçlandı. Onun dışında boku kurudur, koyun boku gibi, eve sıçarsa toplaması kolay olur. Ha işerse, eşşek gibi temizleyeceksin, biraz pis kokar. Evdekiler, komşular:" oğlum, tavşan uğursuzdur. At kapıya." serzenişlerinde bulunabilirler, aldırma. Ha bir de, ya ölene kadar bak ya da kes ye. Ben bakması için birine verdim, adam ertesi gün kesmiş yemiş hayvanı. Kulakları çınlasın at kafasının.

  10. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    Tavşan Besleyeceklere Tavsiyeler

    Kendim yazdım diye demiyorum,netteki en sağlam kaynaklardan biridir : ) .Yazı sonrası soru sormadan önce,oradaki 100 yorumu göt az,mutlaka soracağın soruları başkaları sormuştur.

    Eğer benim gibi tek yaşayan biriysen al,pek eğlenceki,salık dursun.Onun aptal tavırlarını izlemen günlük stresinin boşaltılması için kafi.

  11. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    affetmez
    affetmez's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Hocam acayip derecede sıçıyolar ve bokları çok pis kokuyo :) bahçede filan bakmayı düşünüyosan toprağı kazıyolar.Ama yinede beslicem diyosan yemini suyunu ver ve bırak kendi haline..

Toplam Hit: 5006 Toplam Mesaj: 33