folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Wireless Anten Nasıl Yapılır?



  1. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    konuda bilgisi olan arkadaştan/arkadaşlardan geniş bilgi ya da geniş bilginin olduğu bir döküman veya dökümanın linkini istiyorum.şimdiden teşekkürler.

  2. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
  3. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    verdiğin iyi güzel de anlatım yok.sadece resimlerle olmuyo.yine de sağol.elinde başka döküman olan?

  4. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    G-Turk
    G-Turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ağustos/2006
    Erkek
    Nasil bir anten yapmak istiyorsun? Ne kadar mesafeye ulasmak istiyorsun?
  5. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    Triatlet
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Karton ve Alimimunyum folya kullanarak 250-300metrelik bir artik saglicaz ,eger pustluk yapmazda anlatirsam anten yapmayi :) ...en basit 10cm bir aliminym folya ve karton ile 200-300metre civari cekim gucunuz artar ,antenin daha buyugunude yapabilirsiniz cekim gucunuz dahada artar ama 1cm lik yon,folyodaki bir1cm kirisklik bile sinyali mahvedebilir :) ...benim folya cok kirisik onu duzeltecem simdi(press yapacam)...anlatacak yapacak coksey varda iste,kendi isimizden gucumuzden ve birazda tembelligimizden yapamiyoruz :)

     ne aciklicam amk :D

    a4 de cikmis oradan Wikiipedia ya yaz diyor :) wikiyi microsoft satin aldigi gun yazarim :P
  6. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    G-Turk
    G-Turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ağustos/2006
    Erkek
    ulan compü o kadar arsiv gönder dedik göndermedin, vaktim yok dedin, forumlarda firit atiyon :D
  7. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    Triatlet
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Merak etme Gokhan guzel gunlere az kaldi :) firit degil la cirit  :D

    Son Giris Tarihi:
    4/7/2007 3:24:00 PM
    1gün,0 Saattir giris yapmadiniz.

     

    Ben tahribata en fazla 1saat girmemzlik yapardim :D ama is guc yogun :d 

  8. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    sabah bi arkadaş vermişti linki;

    http://forum.donanimhaber.com/m_10082612/mpage_1/key_/tm.htm

     

    bende bişe sorucam şimdi wifi şeesini taktık işte anteni yaptık o usb kablosunu direk pcyemi bağlıcaz ne yapcaz???

  9. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    G-Turk
    G-Turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ağustos/2006
    Erkek

    Evet, USB'yi tek pcye takarsin zaten, baska nereye girer?

  10. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    Frosttear
    Frosttear's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    yapılan antenleri "laptop" a nasıl bağlayabilirz?

    aletler hakkında bişiler yazabilirseniz de olur ben o aletleri araştırırım sadece bir kac fikir sunarsanız cok makbule gecicek valla...

    sadece anteni yapıp camın kenarına koysak olurmu acaba?

    hatta ve hatta 2 anten yapıp birini laptopun yanına birini camın kenarına koysam nasıl bir yarar-zarar sağlar bu?yanı aradaki mikrodalgayı düzgünce aktarmayı mı sağlar yoksa 2 tane kurdugum icin alınan paketler karışır hızmı düşer yoksa artırımı gücü?yada aradaki mesafe cok az oldugu icin tahmini 2 metre fln yarar marar sağlamazmı? 

  11. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    Triatlet
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Hacim laptop'a yonelik eger elinde "usb wireless adaptorun yoksa" notebook'un kendi entegre wifi sini kullaniyorsan yapabilecegin teksey dalgalari daha fazla kendine cekmek yonunde olacaktir.Buda basit ucken kesilmis el yapimi antenlerle olur ama en iyi verim almak icin Usb Adaptor'e yonelik mesafe artimayi tavsiye ederim.
Toplam Hit: 7524 Toplam Mesaj: 18