Üye By-PsychoPhat

Üye bilgileri
Kullanıcı Adı By-PsychoPhat
Adı Soyadı suleymanamadostlarim sulumender suleymanamadostlarim sulumender
Yaş 29
ID 31389
Kayıt 02/Tem/07 21:26
Cinsiyet Erkek
Son giriş tarihi 01/Eyl/07 08:27
Browser
Login sayısı 170
Kefili Yok
Profil Görüntülenme Sayısı 1752
Siteye kazandırdığı ziyaretçi sayısı help 0

Tahribat.com altındaki herhangi bir url adresinin sonuna ?ref={KullanıcıIDniz} şeklinde parametre ekleyip millete yayarsanız, profilinizdeki bu alan 1 artacaktır.

İşlemler

Özel Mesaj Gönder
middlefingerUyuz oluyorum

Kefil Olduğu Muritler

Toplam 0 üye.

Profilde Paylaşılanlar

Diğer Bilgiler

İmzası
piknikte kebap şart değil amk.mangal yapan eller kırılsın.pizza yiyin onun yerine a.k.ormanları tehlikeye atmayın huleyn..ayrıca 1 gün de sıçmaın , 70 milyon 1 gün boyunca sıçmazsa hayvan gibi su tasarrufu sağlanır..(ciddiyim lan şaka yapmıyom)

İlgi ve Uzmanlık Alanları
Boş adam.
Ekstra Bilgi
"???"
Son açtığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuMazhar Alanson-Psikopat 977 27/Ağu/07 19:16
KonuJavascript Öğrenmek İsteyen Müritler Var Mı ? 2042 17/Ağu/07 17:32
KonuElinde Microsoft FrontPage 2003 Olan Var Mı ? 2199 17/Ağu/07 17:23
Konumsn de realin başına gelen korkunç olaylar :/ 3246 13/Ağu/07 03:17
KonuElinde Heroes"un 1.Sezon Tüm Bölümleri Olan Var Mı ? 2266 12/Ağu/07 15:32
KonuDijital uydu alıcılarında şifreli kanalların şifresini kırmak mümkün mü? 3147 26/Tem/07 22:55
Son mesaj yazdığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
Konuazrail (tarijik bir hikaye) 3265 31/Ağu/07 09:17
Konuokullar acılıyo.kim sevinçli kim üzgün ? 3703 31/Ağu/07 08:37
Konubu alfabelerle cümle kurabilirmisiniz ? :) 3894 29/Ağu/07 17:18
KonuSınıfta kaldım :( Naslı bisidir ? 13403 29/Ağu/07 15:49
Konu11. Cumhurbaşkanı belli oldu 10832 28/Ağu/07 16:17
Konuistanbulda deprem oldu saat 15:45 1310 28/Ağu/07 15:50
KonuKelv1n 4795 28/Ağu/07 14:34
Konurapidshareden sınırsız indirme imkanı 16787 27/Ağu/07 20:21
Konubursadaki sirenler? 4173 27/Ağu/07 17:00
KonuNeden asosyalmişiz? Neden toplumdan uzakmışız? 2359 27/Ağu/07 00:36

Son yazdığı dökümanlar

Başlık İsim Tarih

Son eklediği haberler

Başlık İsim Tarih

Üyelerin, By-PsychoPhat Hakkındaki Yorumları

MemberNote CchaatlakkK 30/Ağustos/2007 Tarihinde:
deliiiii:D allahim sanirsam bu deliyle bikac yil ayni okulda olcam.. ama sirin bisi sohbeti hos deli meli sevdim keratayi... :)
MemberNote attackatak 29/Ağustos/2007 Tarihinde:
yoğurt ve ekmeğin muhteşem ittifağından oluşmuş yemekle doyan,hatta doymakla kalmayıp nirvanaya bilem erişen insan! :)))
MemberNote KorteX 26/Ağustos/2007 Tarihinde:
kahvehaneci :D erkin korayci :D çöpçüler :D ask :D kavga :D vijdan :D piskopat :D ne bu a.q :D ilginç biri ;)
MemberNote lordvader89 26/Ağustos/2007 Tarihinde:
kendisi benden bizden biri :D sevdim kendisini yeni kaynaşıyoruz...inşallah sağlam dostluk kurarız...:D
MemberNote tulu 19/Ağustos/2007 Tarihinde:
ilginç bi psikopat D: kaçakçilikta zengin olma yolunda benide zengin yapcak :P
MemberNote Kehanet 15/Ağustos/2007 Tarihinde:
31team ın ılerdekı kurbanların aday bir sahsıyet...kendisi kafadengı ve team ın pıclık standartlarına uygun gozukmektedır...lakın daha calısması gerek :))) dımı kedicim
MemberNote NighT-7 09/Ağustos/2007 Tarihinde:
iyi tanırım bu pezevengi :D
çok pis kavecidir. Kaave oyunlarından çakar.
eski adamdır.
(hep entıra basıyom ki yorum şeysi fazla görünsün :D )

iyi adamdır, sıcakkanlıdır
MemberNote EntelKoylu 09/Ağustos/2007 Tarihinde:
Ne işi var kahvede kadının süleyman süleyman olmadan süleymanlık yapma şaka bir yana süper bir insan süleyman
MemberNote CommunisT 09/Ağustos/2007 Tarihinde:
Rumuzuyla bütünlesmemis,
tersine sicakkanli,seviyeli saygili bir dostumuz.
Gelecegin politikacilarindan :)
Rojbas brayemen.
MemberNote yolbulucu 09/Ağustos/2007 Tarihinde:
profiline yaptığım yoruma halkın henüz hazır olmadığını düsünüp kabul etmeyen şeyy neydi lan bu ? ha insann işte
MemberNote CLK-J35 04/Ağustos/2007 Tarihinde:
Eskilerin adamı...
Nargileyi bana sevdiren bağımlıs yaptıran kişi..
Hayata dair çok amaçları olan ilerde yüksek yerlere gelecek şahsiyet tabi azim ve gaz sayesinde olacak ... :D
MemberNote kurdo 03/Ağustos/2007 Tarihinde:
"sülümaaaaaaaan! sülü nerde layn? sülüman karıya gitti abey" içerikli telefon şakası kıvamında ki truva filminin editlenmiş hali olan video klibi aklıma getirir kendisi. ama neden hala klipte ki gibi karıya gidememiştir.
MemberNote bella_ciaa 02/Ağustos/2007 Tarihinde:
adam olma yolunda ilerleyen ve genel eve gitmek için beni bekleyen mürid :d
MemberNote kozanaybar 02/Ağustos/2007 Tarihinde:
Xursiylen falan yakın arkadaş, yoğurt ve ekmekle besleniyo :) diyabarkını gülü :P Severim kendisini ama psikopat pek yaklaşmamak lazım :P
MemberNote FischExistenz 30/Temmuz/2007 Tarihinde:
sülükmandır :D ama sewerim kendisini :D aşiretin en beyaz bebesi galiba :D
MemberNote xursi 24/Temmuz/2007 Tarihinde:
Vallah pisikopat işte ne olcak! Yani işte ... vs vs. daha ne olsun övelimmi yani :D