Üye PyramiD

Üye bilgileri
Kullanıcı Adı PyramiD
Adı Soyadı abc abcd abc abcd
Yaş 26
Eğitim Kara cahil
ID 38015
Kayıt 11/Oca/10 17:55
Cinsiyet Erkek
Son giriş tarihi 20/May/19 09:44
Browser Mozilla/5.0 (iPhone; CPU iPhone OS 12_2 like Mac OS X) AppleWebKit/605.1.15 (KHTML, like Gecko) Version/12.1 Mobile/15E148 Safari/604.1
Login sayısı 1991
Kefili Yok
Profil Görüntülenme Sayısı 5177
Siteye kazandırdığı ziyaretçi sayısı help 0

Tahribat.com altındaki herhangi bir url adresinin sonuna ?ref={KullanıcıIDniz} şeklinde parametre ekleyip millete yayarsanız, profilinizdeki bu alan 1 artacaktır.

İşlemler

Özel Mesaj Gönder
middlefingerUyuz oluyorum

Kefil Olduğu Muritler

BayY
Toplam 1 üye.

Profilde Paylaşılanlar

Diğer Bilgiler

İmzası
Merhabaaaaa

İlgi ve Uzmanlık Alanları
.... ... ..
Ekstra Bilgi
"???"
Son açtığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuWifi hizmeti veren 292 16/Nis/19 21:20
KonuTorrent davetiye lazım 645 31/Oca/18 18:51
KonuPelicell internet kullanan varmı ? 672 03/Oca/18 17:27
KonuTTnet internet hızımı yükseltmiyor 1722 29/Ara/17 00:21
KonuWR841N Router satılık 513 15/Oca/16 22:32
KonuWR841N Router Modem olarak kullanılabilir mi ? 432 14/Oca/16 20:10
Konuaccess point hakkında bilginize ihtiyacım var 652 04/Eki/15 11:28
KonuVideo izlerken donma sorunu 308 21/Eyl/15 22:04
KonuTavsiye edeceğiniz dizi 2351 21/Tem/13 23:31
KonuEkmek yemeyin zararlı diye açıklama yapıcaklar.! 3615 02/Eki/12 12:59
Son mesaj yazdığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuWifi hizmeti veren 292 16/Nis/19 21:20
Konuİndirim-Çekiliş-Kupon Kodları (Tek Konu Altında) 444 01/Şub/18 08:40
Konuİzlenecek dizi arayanlar gelsin. 7160 31/Oca/18 21:38
KonuShadow of War Gold Edition PS4 1118 19/Oca/18 11:27
KonuAlınık vdsl2 modem 1138 17/Oca/18 14:11
Konumadencilik yapmak istiyorum 1919 13/Oca/18 23:00
Konu LockedTurkNet Alacaklar Böyle Gelsin 2429 10/Oca/18 10:33
KonuPelicell internet kullanan varmı ? 672 03/Oca/18 17:27
Konu LockedTurknet Candır yav 36905 01/Oca/18 17:27
KonuTTnet internet hızımı yükseltmiyor 1722 29/Ara/17 00:21

Son yazdığı dökümanlar

Başlık İsim Tarih

Üyelerin, PyramiD Hakkındaki Yorumları

MemberNote CEO 09/Mart/2013 Tarihinde:
Sayesinde tahribat‘a üye olduğum, o gün bugündür devam.

Bu arada pyramid kardeşimizi severim her ne kadar yüzyüze görüşmüşlüğümüz olmasa da.

ADAMIN DİBİSİN..!!
MemberNote Programmer 27/Temmuz/2012 Tarihinde:
imzasını benim profilimdeki ömer hayyam şiirlerinden çarptığını düşündüğüm mürid :)
MemberNote YasamaK 09/Haziran/2012 Tarihinde:
Yaşıyormusun :)
MemberNote Kreyzi 17/Nisan/2012 Tarihinde:
böyle de bir hatıran olsun

http://e1204.hizliresim.com/w/k/4k14p.jpg
MemberNote The-ExTaCy 01/Nisan/2012 Tarihinde:
forumu takip ediyorum ama mesaj atmıyorum hocam:)
MemberNote interfector 28/Mart/2012 Tarihinde:
sen ölürsen herkes ölür hacııı :D
MemberNote diCk 26/Aralık/2011 Tarihinde:
Güzel imza.
MemberNote Maresca 12/Kasım/2011 Tarihinde:
Rica ederim :)
MemberNote HoLyCat 02/Kasım/2011 Tarihinde:
Unutmuştur beni amk :))
MemberNote YasamaK 26/Eylül/2011 Tarihinde:
a. koydular sitenin çılldırdınızmı :

yorumuyla kahkalara katan mürid :D
MemberNote Jilet_Boris 22/Mayıs/2010 Tarihinde:
2 dir bu porno numarasını yiyorum


yapma :D
MemberNote BuZuL 08/Mayıs/2010 Tarihinde:
vay a.q nerden buldun bu pornoyu la güzelmiş sagol millet aramış bulamamış...
MemberNote CEO 08/Mayıs/2010 Tarihinde:
hani la porno :D
MemberNote Madcrazy 08/Nisan/2010 Tarihinde:
hocam profilindeki porno çok iyi ya heryerde aradım bulamadım bi konu açıp linkini paylaşsan herkez yararlansa (:
MemberNote kapil 04/Nisan/2010 Tarihinde:
hardcore pornocu :/
MemberNote umbatu 03/Nisan/2010 Tarihinde:
bile bile porno olmadığını,
girerim bakarım gece gece,
ulan vardır bu mürit koyar diye
lan gene yok! :d
bi geldiğimde görürüm inş
MemberNote dead_march 28/Mart/2010 Tarihinde:
hanilan porno
MemberNote 7-19 28/Mart/2010 Tarihinde:
hahahaha.
imzalari bile kopyalamis poster‘in esegin kicina sokmus murid.
MemberNote geberlan 19/Mart/2010 Tarihinde:
1290 :G h.o bana
MemberNote Adanedhel 12/Mart/2010 Tarihinde:
tuzak olduğunu bile bile niye baktım ben de bilmiyorum..:D
MemberNote HighElf 05/Mart/2010 Tarihinde:
1000 benim
MemberNote umbatu 27/Şubat/2010 Tarihinde:
hani film?
biliodum :d
MemberNote cuneyd 25/Şubat/2010 Tarihinde:
Bende film için girmiştim.Hayret yokmuş :|
neyse başka yerlerden izleriz artik :P
MemberNote kronik 25/Şubat/2010 Tarihinde:
bari link mink vereydin ordan izleyeydik :l bu kadar düzmece ayıp kaçtı :l
Edit: Hot teen blonde isterik.
MemberNote Melik 24/Şubat/2010 Tarihinde:
porno nerde lan
kafir :W
MemberNote Meliksah 23/Şubat/2010 Tarihinde:
way çakal şimdi çaktım.. üstteki hiti artırıyomuş :D
porno ayağına millet gelmiş xD
MemberNote radres 20/Şubat/2010 Tarihinde:
okur okumaz geldim :D ... hani nerde kızlar... !!! :S ...

ama ben!!!? ...bidakka ... tuzak olduğunu bilyodum...

anlamıştım aslında ... lazım diil zaten, arşiv var bende :D ...
MemberNote HoLyCat 16/Şubat/2010 Tarihinde:
yalancı murid hani nerde film :@
MemberNote HeyQirs 12/Şubat/2010 Tarihinde:
Porno Nerde ?
MemberNote Meliksah 12/Şubat/2010 Tarihinde:
film var dedilerdi :|
MemberNote Lupin 09/Şubat/2010 Tarihinde:
Tüh seansı kaçırdık :)

Yok yok nickinden ötürü girdim :) Vendetta hayranıyım.. Hayranlığını taktir ettim..

Selametle..
MemberNote brK 07/Şubat/2010 Tarihinde:
Şey film oynuyor burda demişlerdi ama göremedim : )
MemberNote GusFring 07/Şubat/2010 Tarihinde:
Film nerde hoca +)
MemberNote exception 04/Şubat/2010 Tarihinde:
çok kaliteli muridlerden..
MemberNote Pikacu 11/Ocak/2010 Tarihinde:
V_For_Vendetta bu film süpredi hoca... bu maskenin altında etten daha fazlası var. bu maskenin altında bir fikir var! ve fikirler kurşun geçirmez!..
MemberNote narkozMRT 17/Eylül/2009 Tarihinde:
Mürid"den Duyuru XD

Arkadaşlar bir çok buluşma düzenlendi fakat gelemedim eğer kendim düzenlersem mutlaka gelirim diye düşünüyorum.

Tarih Olarak bayram veya bayramdan sonra herhangi bir gün hafta sonu olmak şartıyla kararlaştıralım diyorum .

Yer; Adapark. Tam yerini bilmeyenlere adres olarak 2. mesaja yazarım.

Saat olarak 17:00 da buluşalım diyorum veya 19:00 size kalmış.
MemberNote kerim 17/Eylül/2009 Tarihinde:
doğum günün kutlu olsun nice yıllara.
MemberNote Adanedhel 16/Eylül/2009 Tarihinde:
hacı sen felaket bi insansın ya..cidden bak..iyi anlamda söylemiyorum..
MemberNote Pikacu 31/Ağustos/2009 Tarihinde:
RESMİ GÖRÜNCE BİR TUHAF OLDUM... HOCA...
MemberNote XpertVision 20/Ağustos/2009 Tarihinde:
sövmesine hayran kaldığım murid :D:D
MemberNote ShockMan 20/Ağustos/2009 Tarihinde:
Profilindeki İsrail Askerinin Ağız Burun Dağıttığı Minik Kız Çocuğu Yüreğimi Burktu. Profiline Bi Daha Giremeyeceğim Mürit. O Resimdeki Manzaradan Eshef Duydum. İrendim İnsanlığımdan. Selametle.
MemberNote sLeymN 03/Ağustos/2009 Tarihinde:
siteyi ele geçirmeye çalışana kefil olana kefil olana kefil olana kefil olana kefil olana kefil olana kefil olan mürüd :| o yeah suyunun suyu :W
MemberNote BuZuL 06/Temmuz/2009 Tarihinde:
postçu mürid :D boyuna postluyor
MemberNote vesselam 02/Temmuz/2009 Tarihinde:
benim gibi rapid meleği seviyorum kendisini :D
MemberNote DoctorX 20/Haziran/2009 Tarihinde:
kefilimin kefili :) soy ağacını çıkarıyorum.
MemberNote CaNNi 23/Mart/2009 Tarihinde:
hajı nikini deği$mi$ :F
hayırlı olsun :F
MemberNote MaviGozluDev 15/Mart/2009 Tarihinde:
iade-i ziyaret misali bende bayramını kutlarım hocam =)
MemberNote Cia 16/Şubat/2009 Tarihinde:
kaliteli insandan anlayan karizmatik nickli murid dip not:etkiXtepki:))
MemberNote mektepli 21/Ocak/2009 Tarihinde:
La ilahe illallah. Muhammedün Rasulullah - Allahtan başka ilah yoktur ve Hz.Muhammed O"nun kulu ve elçisidir