Üye hotboy

Üye bilgileri
Kullanıcı Adı hotboy
Adı Soyadı Fenasi KERIM Fenasi KERIM
Yaş 29
ID 17890
Kayıt 08/Ağu/05 12:26
Cinsiyet Erkek
Son giriş tarihi 28/Tem/19 13:35
Browser Mozilla/5.0 (iPhone; CPU iPhone OS 12_3_1 like Mac OS X) AppleWebKit/605.1.15 (KHTML, like Gecko) Version/12.1.1 Mobile/15E148 Safari/604.1
Login sayısı 5374
Kefili Yok
Profil Görüntülenme Sayısı 4073
Siteye kazandırdığı ziyaretçi sayısı help Net:0 Brüt:2

Tahribat.com altındaki herhangi bir url adresinin sonuna ?ref={KullanıcıIDniz} şeklinde parametre ekleyip millete yayarsanız, profilinizdeki bu alan 1 artacaktır.

İşlemler

Özel Mesaj Gönder
middlefingerUyuz oluyorum

Kefil Olduğu Muritler

neyimvarki , zalimadam
Toplam 2 üye.

Profilde Paylaşılanlar

Diğer Bilgiler

İmzası
imzadaki sayaç istek üzerine kaldırılmıştır. son blog yazım : PyQT ile Hesap Makinesi Yapalım - http://www.whosayin.com/y/pyqt-ile-hesap-makinesi-yapalim/ || hotboy attığınız özel mesajlara cevap yazmama hakkını saklı tutar

İlgi ve Uzmanlık Alanları
Boş adam.
Ekstra Bilgi
"???"
Son açtığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuÇizgi film tavsiye 3029 20/Tem/11 13:32
KonuExcel ile ilgili ödev, yardımınız lazım! 1026 02/May/11 13:02
KonuHarita bilginize ne kadar güveniyorsunuz? 1415 15/Ağu/10 18:43
KonuOyun (ismi) istek 1281 07/Nis/10 16:07
KonuSatılık 1 Aylık Rapidshare Premiumlar!! 1223 30/Kas/09 16:31
KonuMichael Jackson - This Is It (2009 sinema filmi) 2018 04/Kas/09 14:57
KonuRapidshare Premium da KAMPANYA!! 3913 22/Ağu/09 11:12
KonuLaptop Alıyorum, Tavsiyeleriniz? 4327 16/Ağu/09 11:18
KonuPHP Bilenler Buraya !!! 1301 18/Tem/09 21:52
Konuson 1 ay içinde yurtdışına çıkmış olan? (veya tanıdığı olan?) 2836 05/Haz/09 16:57
Son mesaj yazdığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuCanon lens tavsiyesi 601 27/Nis/14 12:12
KonuSakarya Buluşması v.bilmemkaç 1367 24/Haz/13 11:02
KonuAlınık Ağırlık Seti + Sehpası 2285 23/Oca/12 19:36
KonuÇizgi film tavsiye 3029 20/Tem/11 13:32
KonuKlasik müzikte beğendikleriniz? 2023 08/Tem/11 21:35
Konuİlluminati Adına ilginç bir tesadüf 5891 28/Haz/11 21:01
KonuBağış karşılığı Satılık r10 Davettiyesi 4625 22/Haz/11 15:05
KonuGece gece gıcık edicek felsefi bir soru sorayım 12702 06/May/11 01:25
KonuLinux - Ubuntu kullanan müritler, yardım 1086 03/May/11 14:09
KonuExcel ile ilgili ödev, yardımınız lazım! 1026 02/May/11 13:02

Son yazdığı dökümanlar

Başlık İsim Tarih

Son eklediği haberler

Başlık İsim Tarih

Üyelerin, hotboy Hakkındaki Yorumları

MemberNote DJ_Alper 06/Nisan/2011 Tarihinde:
demirbaş mürid
MemberNote SpyBreaK 16/Temmuz/2010 Tarihinde:
nası yaptığını bilmediğim fakat çok hoşuma giden imzalı profil resimli mürid :\
MemberNote umbatu 26/Haziran/2010 Tarihinde:
dedim yorum yapmıcam sayacı istiyecem filan falan
yorum yapmadan çıkoorum.
not: bu post automatik olarak şahsım olarak şahsımca atılmıştır.
saygı ve sevgilerimle
şahsım.
MemberNote noname 16/Ocak/2010 Tarihinde:
Şu profl resmini bi ele geçirememişim var ya :D
MemberNote Kreyzi 05/Ocak/2010 Tarihinde:
uzun zamandır görünmeyen mürid
MemberNote tarzan 02/Ekim/2009 Tarihinde:
:| öss geçti caney kodlada anlaşılır bişeyler bizde kullanalım :) söz ben değiştircem, yapabileceğime eminim ve son kararım :)
MemberNote Kutikula 11/Eylül/2009 Tarihinde:
1800. girdiiiim :D
MemberNote AbdullahAzad 04/Ağustos/2009 Tarihinde:
kesin post ediyor imzaya bilgileri :D yoksa mumkun deıl la :D
MemberNote SyspioniC 30/Temmuz/2009 Tarihinde:
çok gereksiz bi imzası var :|
türkçe karakter desteği bile yok.
MemberNote Nitrous 24/Temmuz/2009 Tarihinde:
way amk ben bi kaç asır gerideyim:D o nasıl iş la ni yaptin sen harbi harbi otomatik sayıyo benmki elizabet elanora hala :)
MemberNote angelofhope 19/Temmuz/2009 Tarihinde:
o imzadakini nasıl becerdin bilemiyorum fakat bende isterim =)
MemberNote noname 20/Haziran/2009 Tarihinde:
tekrar ekledim leyn :D
MemberNote noname 19/Haziran/2009 Tarihinde:
if ($nick=="NoName")
{
exit();
}


bu kod yüzünden nick değiştirdim amk :D
pişman etme de , tekrar yazma böyle bi kod oke mi :D
dur rapid verem sana .P
MemberNote noname 19/Haziran/2009 Tarihinde:
pes etmeyecem ;)
banada sayaç yap ;)
MemberNote noname 19/Haziran/2009 Tarihinde:
inat diilmi :D bitsin bandwichin :D:D:D
MemberNote DoctorX 15/Haziran/2009 Tarihinde:
bu sayaçı neyle yaptın kıskandım bende yapacam :W
MemberNote Fikret 13/Haziran/2009 Tarihinde:
hocam tahribat dışında kullanılamasın mantığıyla yazdım ama profil detayına dikkat etmemiştim :D onu da eklerim birazdan güncellerim :P
MemberNote Fikret 09/Haziran/2009 Tarihinde:
yeni profil resmimin fikir babası :P teşekkürler hocam güzel fikirmiş :)
MemberNote gkhn 29/Mayıs/2009 Tarihinde:
Hocam bu profil resmi ne iştir????
MemberNote Nautilus 28/Mayıs/2009 Tarihinde:
hoca o nasıl bi fikirdir ya
congratulations :C
MemberNote elminster 28/Mayıs/2009 Tarihinde:
gördüğüm en zekice profil resmine sahip mürit...
sırrını öğrenmeye çalıştım ama;
"Tahribat disindan gelene yok :@"
uyarısını tokat gibi aldım
eyw:D...
MemberNote masuk 27/Mayıs/2009 Tarihinde:
666. ki$iye bi ödül war mı $ansa bak :D
MemberNote qaMbLer 06/Mayıs/2009 Tarihinde:
su sayacı istiyorum ! :D
$u deil su :F
MemberNote Yeah 27/Nisan/2009 Tarihinde:
imzaya bakıp sayacı çalanlar arasına katılmak için geldim, haydi bre yakında public olacaksın :P =))
MemberNote CaNNi 25/Nisan/2009 Tarihinde:
höt ün bi büyük boyu :F hotboy :t
MemberNote narkozMRT 05/Nisan/2009 Tarihinde:
neden 24? genelde 3 şey sorarlar, imzandaki nokta sayısıda 24, bi bağ varmı acaba aralarında :D



Valla Dedektif Gibi Mürid Kendisi =)
MemberNote tarzan 14/Mart/2009 Tarihinde:
>>http://www.whosayin.com/tbtresim.png
önce bu olay ilgimi çekti sonra bayadır gelmediğinigördüm bloguna baktım kendisi kodlamış eyi bişeye benziyo hocam banada yollasana bende wpden bıktım :|
MemberNote Blue_moon 14/Mart/2009 Tarihinde:
bir ara kendisini tbt yi terketti zannettiğim ve hiç ummadığım bir anda ortaya çıkan şahsiyet :D
MemberNote Yeah 11/Mart/2009 Tarihinde:
kaliteli bir arkadaşa benziyor, dikkat çekiyor, göze batıyor, hede hödö yani :P
sevgiler, saygılar =))
MemberNote darkwood 15/Kasım/2008 Tarihinde:
hotboy, 15/11/2008 10:40:15 PM Tarihinde
sevdim imzanı ;)
---
ak-47 s 250$ 5 kutu 7,62 bullet 50$ dtp binasn taramak paha biçilemez
--------------------------------------------------------
böyle imza sevilmezmi keşke keleşim olsada tarsam ama şimdilik torpille idare edicez bende senin imzanı beygendim demek halkın durumu o kadar kötü ki gülle türbanla appulle ugraşıyoruz
MemberNote AKSU92 04/Ekim/2008 Tarihinde:
oda benim farkım olsun ayrıca soyadındaki silahı ve imzanı çok tuttum ://
MemberNote Bosluk 07/Eylül/2008 Tarihinde:
imzaya bak imzaaaya :D
MemberNote HolygaN 05/Eylül/2008 Tarihinde:
vay anasını senın el hala vajınaya donuşmadımı. evrimcilerin kı coktan dönüşmüş haberın yokmu :D
MemberNote Fikret 01/Eylül/2008 Tarihinde:
ahaha az önce imzasını görüp yarıldıgım mürid :D
MemberNote SharpShooter 07/Ağustos/2008 Tarihinde:
edecem dayı edecem :)
MemberNote UmutxTR 31/Temmuz/2008 Tarihinde:
Tzar: The Burden of the Crown adlı oyunu 3,5 dakika gibi kısa bi sürede sunan mürid.. oyun işallah çalışır. İşyerinden arkadaşım istemişti. Sana selamı var :D
MemberNote SharpShooter 30/Temmuz/2008 Tarihinde:
sağolsun yorum yapmış :)
bkz:musket"in bana yorumu
"Döküman yazarken, madem yazıyorum bari birileriyle de muhabbet kurayım,
Düşüncesi içindeki çakal insan : P "
MemberNote hezarfen 28/Temmuz/2008 Tarihinde:
ilk yorumumu yaparak beni de mutlu eden mürid:)
MemberNote baron_27 28/Temmuz/2008 Tarihinde:
hotbay kafası süper çalışıyo, bu çocuk ticaret erbabı olsa köşeyi çabuk döner. aha buraya yazıyom. yaşıtları abazanlık :31 peşindeyken arkadaş internet üzerinden para kazanma yollarını araştırıp, başarılı da oluyo. ayrıca iş ortağımdır kendisi beraber yürüdük biz bu yollarda.
durmak yok yola devam hüseyin ;)
MemberNote FireX 24/Temmuz/2008 Tarihinde:
Tarikatın göze batan programcılarından ayrıca yobazlar ve Atatürkçüler arasındaki dengeyi tutturabilmiş nadide örnek kişilerden.
MemberNote xdabbex 21/Temmuz/2008 Tarihinde:
yorumlarını beğendiğim tanışma fırsatı bulamadığım ailecek takip ettiğimiz mürid: )
MemberNote tahta 20/Temmuz/2008 Tarihinde:
ilk yorumumu yaparak beni mutlu eden mürid.
Kardeşim sağolasın bu arada c# öğrenecem kafaya koydum sonumuz hayır olsun
MemberNote SyspioniC 03/Temmuz/2008 Tarihinde:
hüseyin keleş ismini bi yerden duydum ama...?!
MemberNote BuZuL 26/Haziran/2008 Tarihinde:
kendisine kontör karşılığında domain vereceğim murid :)
MemberNote Emrow 22/Haziran/2008 Tarihinde:
aşırı dinci,fethocudur.nur sohbetlerine katılır.beni cemaate sokmuş,sızıntıya abone etmiş,zamana abone etmiştir.hocamı kutlarım.her aklıma geldiğinde 3 ayet"el kürsi okurum.
Allah razı olsun hocamdan.Küçükken elime tutuşturduğu namaz hocasıyla evime mutlu gitmeme neden olan insan.Abimiz bize efendimizi anlatan kişi.Daha ne diyeyim! Marmara merkez abisidir kendisi.Rivayete göre hocaefendiyle defalarca temasta bulunmuştur.VCDlerini izletir.
MemberNote eray 11/Haziran/2008 Tarihinde:
rapidshare account satmak için deyimi yerindeyse bi tarafını yırtan mürid olur kendisi..almayı çok isterdim ama 3 ay pc yi göremeyecem zaten 5 dk önce kotalıya çevirdim :"( .. ama sakla onu valla alıcam okul başlayınca (:
MemberNote kantar31 07/Haziran/2008 Tarihinde:
iyi mürid güzel insan sevilesi kişilik kendisine bedava tartacağım ve hiç para almayacağım :|
MemberNote HolyReform 31/Mayıs/2008 Tarihinde:
attığı postlar ve açtığı konuları severek takip ettiğim sayılı muridlerden.saygılar :)
MemberNote ShockMan 29/Mayıs/2008 Tarihinde:
Şakacıktan Beni Hacklayan Tek Mürit. Lowe You HotBoy. :)
MemberNote TheColtfire 27/Mayıs/2008 Tarihinde:
Deniz sporlarını seven bir murid :D
MemberNote eray 26/Mayıs/2008 Tarihinde:
iyice inceledim profilini :) heyecan arayan bi arkadaşımız..extra sı fena değil :) imzasına cok güldüm yalan değil birasda düşündüm yağla ne yapılır die :) linkte sanırım bi şarkı vardı baya bi önce indirmiştim..gömüşürüs :)
MemberNote kuvvet 07/Nisan/2008 Tarihinde:
şimdi ben bu profeile girdimmi girmedimmi bunu düşünoyrum 1 saatir girdim yorum yazayımmı yazmıyımı ? şimdi herkes yazıyodiye bendemi yazamım ama ben yazmıcam çünkü bu benim farkım aq
2001-2008 © Tahribat Group - Her Hakkı Saklıdır. - ● Gizlilik İlkeleri ● Kullanım Koşulları
MemberNote vukuat 14/Mart/2008 Tarihinde:
ilk önce bu müride yorum yapın diye okudum sonrada yorum yapanın oldugunu profiline girince gördüm ama bi kere girdik yorum yapmadan çıkmak olmaz ahanda yorum...
MemberNote itfaiyeci 14/Mart/2008 Tarihinde:
Ne var lan o imzandaki linkte :F
MemberNote Nikoteen 08/Mart/2008 Tarihinde:
Bilim ve teknik dergisinin online kütüphanesi için şifre dağıtan hayır sever ve bilinçi mürit :)
MemberNote NighT-7 17/Ekim/2007 Tarihinde:
Bu müride ilk yorum yapan şanslı kişi olmak için aşağıdaki küçük resmi tıkla.
------

öyle yazmışsın. siktiğimin hayatında şans arıyorumda :D
MemberNote philist 09/Ekim/2007 Tarihinde:
Niye yorum yazdığımı bilmiyorum. Şuursuzca sürüyü takip ediyorum.
MemberNote doktordanger 23/Eylül/2007 Tarihinde:
hocam ben meslek lises ibilgisayar böülmü okuyorum bende delphi ve programlama konusunda bir şeyle öğrenmeye çalışıyorum benim önümde vakit çok daha:D
MemberNote Blue_moon 22/Eylül/2007 Tarihinde:
arkadaşımız daha genç yaşta olmasına rağmen programlama konusunda uzun yol katetmiştir. kendisine başarılar dileriz
MemberNote kivanchh 13/Eylül/2007 Tarihinde:
lan mına kodumun olayı ise yaramıs :)
MemberNote mustang1 09/Eylül/2007 Tarihinde:
ben kaçıncıyım acep aaa yorum yapanlardan bu arada programların süper
MemberNote kapil 30/Ağustos/2007 Tarihinde:
şanslı kişi olamamışım ama olsun maksat yorum olsun :))
MemberNote KGD 15/Ağustos/2007 Tarihinde:
ücretimi alıyım (: ehuhehe
MemberNote cold-m4 15/Ağustos/2007 Tarihinde:
pek bi tanışmışlığım yok, ilk şanslı kişi olmak için yorum yapıorum :) kendisi baya bi bilgili programlama falan, ii bi insan gibi görünüo burdan bakınca :) delphiye ilk başladığımda takıldığım uyuz bi noktada büyük yardımını gördüm, böle işte :D