folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Acil AB Rh(+) Kana Ihtiyaç Vardır (Ankara Dışkapı Hastanesi)



Acil AB Rh(+) Kana Ihtiyaç Vardır (Ankara Dışkapı Hastanesi)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quarantine
    Quarantine's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    2 yaşındaki küçük bir çocuk için AB Rh(+) trombosite ihtiyaç varmış arkadaşlar. Durum hakkında çok fazla bilgim yok. Yardımcı olmak isteyenler aşağıdaki iletişim bilgilerinden ulaşabilirler.

    GSM: 0543 310 06 36

     

    Duyarlılığınız için teşekkürler arkadaşlar.

     

     


    ...........................
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    2 yaşında yazık yavrucağa :(

    Acil Şifalar

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    bu ne salak ne beceriksiz bir sağlık sistemi. ne boka yarıyor bu kurumların yöneticileri. acil ihtiyaç halinde böyle ilanlarla mı kan bulunacak. hayatımız bu kadar değersiz mi.

     

    işte bu kadar hantal bu kadar beceriksiz bu kadar başıboş sistemler bütünü malesef bizim devletimiz. bütün sorumluların Allah belasını versin demekten başka birşey gelmiyor elden


    What you know about them cats That be spendin the dough Every day drink Henney and a bottle of Mo Ride whips, hittin chicks
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Heima
    Heima's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek

    raul bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu ne salak ne beceriksiz bir sağlık sistemi. ne boka yarıyor bu kurumların yöneticileri. acil ihtiyaç halinde böyle ilanlarla mı kan bulunacak. hayatımız bu kadar değersiz mi.

     

    işte bu kadar hantal bu kadar beceriksiz bu kadar başıboş sistemler bütünü malesef bizim devletimiz. bütün sorumluların Allah belasını versin demekten başka birşey gelmiyor elden


    -----------------------------

     

    Sağlık sisteminin şüphesiz mükemmel çalıştığını söyleyemem ama bazı durumlarda kanın taze olması gerekiyor. O yüzden bu tarz ilanlardan başka bişi gelmiyor insanların elinden.

    Normal bir vakada gidip kızılaydan kan alabiliyorsun diye biliyorum. Ama taze kan olması gerektiği vukuatlarda elden başka bişi gelmiyor..

    Acil şifalar diliyorum hastaya.. Kan grubu uyuşmazlığı ve istanbulda olmam nedeniyle yardımcı olamıyorum..

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    geçen sene vefat eden yeğenim için trombosit kan(beyaz kan) çok verdim

    15günde bir vücut yeniliyormuş zaten çünkü 3 ayda 6 kez vermiştim

    bilgi olsun diye paylaştım

    lütfen ankarada olanlar ulaşsın arkadaşa


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quarantine
    Quarantine's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    Apocrypha bunu yazdı:
    -----------------------------

    raul bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu ne salak ne beceriksiz bir sağlık sistemi. ne boka yarıyor bu kurumların yöneticileri. acil ihtiyaç halinde böyle ilanlarla mı kan bulunacak. hayatımız bu kadar değersiz mi.

     

    işte bu kadar hantal bu kadar beceriksiz bu kadar başıboş sistemler bütünü malesef bizim devletimiz. bütün sorumluların Allah belasını versin demekten başka birşey gelmiyor elden


    -----------------------------

     

    Sağlık sisteminin şüphesiz mükemmel çalıştığını söyleyemem ama bazı durumlarda kanın taze olması gerekiyor. O yüzden bu tarz ilanlardan başka bişi gelmiyor insanların elinden.

    Normal bir vakada gidip kızılaydan kan alabiliyorsun diye biliyorum. Ama taze kan olması gerektiği vukuatlarda elden başka bişi gelmiyor..

    Acil şifalar diliyorum hastaya.. Kan grubu uyuşmazlığı ve istanbulda olmam nedeniyle yardımcı olamıyorum..

     


    -----------------------------

     

    Bu konularda çok fazla bilgim yok ama istenilen şey tam olarak kan değil. Trombosit olduğundan dolayı böyle bir durum ortaya çıkıyor olabilir.


    ...........................
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBarky
    DjBarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    yukarı


    Hayat, cinsel ilişkiyle bulaşan ölümcül bir hastalıktır. http://www.youtube.com/watch?v=qd4O2AtXYSo
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Yolum her düştüğünde yolumun üstünde bir kan merkezi varsa mutlaka vermeye çalışırım. Vatandaşlık görevidir bu  sadece kan değil kemik iliğide vermek gerekiyor ama hiç denemedim ve açıkcası ilik vermekten korktum :S

     

    YUKARI UMARIM BULUNUR.


    "bea"
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    corpaltun
    corpaltun's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Şubat/2011
    Erkek

    Quarantine bunu yazdı:
    -----------------------------

    Apocrypha bunu yazdı:
    -----------------------------

    raul bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu ne salak ne beceriksiz bir sağlık sistemi. ne boka yarıyor bu kurumların yöneticileri. acil ihtiyaç halinde böyle ilanlarla mı kan bulunacak. hayatımız bu kadar değersiz mi.

     

    işte bu kadar hantal bu kadar beceriksiz bu kadar başıboş sistemler bütünü malesef bizim devletimiz. bütün sorumluların Allah belasını versin demekten başka birşey gelmiyor elden


    -----------------------------

     

     

    Sağlık sisteminin şüphesiz mükemmel çalıştığını söyleyemem ama bazı durumlarda kanın taze olması gerekiyor. O yüzden bu tarz ilanlardan başka bişi gelmiyor insanların elinden.

    Normal bir vakada gidip kızılaydan kan alabiliyorsun diye biliyorum. Ama taze kan olması gerektiği vukuatlarda elden başka bişi gelmiyor..

    Acil şifalar diliyorum hastaya.. Kan grubu uyuşmazlığı ve istanbulda olmam nedeniyle yardımcı olamıyorum..

     


    -----------------------------

     

     

    Bu konularda çok fazla bilgim yok ama istenilen şey tam olarak kan değil. Trombosit olduğundan dolayı böyle bir durum ortaya çıkıyor olabilir.


    -----------------------------

     

    Arkadaşlar kan verimi ile trombosit verimi farklı şeyler trombosit vericiden alınır kısa bir süre içinde ilik nakli yapılmış hastaya verilir  yani kızılay trombosit depolaması söz konusu değil.

    Ben konu açamadığım için arkadaşımdan rica ettim, eğer trombosit vermek isteyen arkadaş olursa çok makbule geçer.

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    corpaltun
    corpaltun's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Şubat/2011
    Erkek

    AB Rh(+) en çok bulunan kan , duyarlı arkadaşların bu konu hakkında yardımcı olabileceklerini tahmin ediyorum

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokayortaburun
    gokayortaburun's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2010
    Erkek

    Quarantine bunu yazdı:
    -----------------------------

    Apocrypha bunu yazdı:
    -----------------------------

    raul bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu ne salak ne beceriksiz bir sağlık sistemi. ne boka yarıyor bu kurumların yöneticileri. acil ihtiyaç halinde böyle ilanlarla mı kan bulunacak. hayatımız bu kadar değersiz mi.

     

    işte bu kadar hantal bu kadar beceriksiz bu kadar başıboş sistemler bütünü malesef bizim devletimiz. bütün sorumluların Allah belasını versin demekten başka birşey gelmiyor elden


    -----------------------------

     

    Sağlık sisteminin şüphesiz mükemmel çalıştığını söyleyemem ama bazı durumlarda kanın taze olması gerekiyor. O yüzden bu tarz ilanlardan başka bişi gelmiyor insanların elinden.

    Normal bir vakada gidip kızılaydan kan alabiliyorsun diye biliyorum. Ama taze kan olması gerektiği vukuatlarda elden başka bişi gelmiyor..

    Acil şifalar diliyorum hastaya.. Kan grubu uyuşmazlığı ve istanbulda olmam nedeniyle yardımcı olamıyorum..

     


    -----------------------------

     

    Bu konularda çok fazla bilgim yok ama istenilen şey tam olarak kan değil. Trombosit olduğundan dolayı böyle bir durum ortaya çıkıyor olabilir.


    -----------------------------

    Evet ben bugün verdim trombosit olarak. Önce test felan yaptılar. Sonra 2 koldan değişik bir şekilde kan alıp veriyorlar. Normal kan bağışı gibi değil.Ayrıca verenin genelde güçlü bünye ve taze olmasından dolayı genç erkek olması gerekiyor.

    Hastaneye yakın yada gelebilecek arkadaşların yardımcı olmasını umarım.

Toplam Hit: 1589 Toplam Mesaj: 11