Adsl Yardım ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zengo
    zengo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2009
    Erkek

    bi anda bu iletiyi aldım çık şaşırdım acep ne olabilir bunun sebebi ben aradım bulamadım anlayan arkadaşlardan yardım lütfen 

    şimdiden çok teşekkürler ..


    kimse yeteri kadar meşgul değildir mühim olan önceliklerdir..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    Hocam hangi iletiyi aldin :S

    edütbidüt: hocam kusura bakma daha yeni telefondan girmiştim de resmi göstermemiş :S


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zengo
    zengo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2009
    Erkek

    karaconda bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hocam hangi iletiyi aldin :S
    -----------------------------

    kardeş yanlış yazdım heralde ( bağlantıyı devre dışı bırakma hatası ) diyo onu anlamadım dicektim . şaşkınlıktan olsa gerek :D


    kimse yeteri kadar meşgul değildir mühim olan önceliklerdir..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoNam3
    NoNam3's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    Adsl'in yönetim konsoluna gir, şifreni değiştir, sonra ttnet'in ( yada hangi servisi kullanıyorsan ) sayfasına git,

    genelde kullanıcı adı olarak verdikleri e-posta adresinin yanında - şifre olarak ev telefon numaranı yazarlar. Ev telefon numaranı, bambaşka vereceğin bir şifre ile değiştir. Tahminen bir çalınma davası olmuş sende...

    Böyle bir durum değilse, tahminen; "Local Area Connection" yani "yerel ağ bağlantısı" sayılarına bak, kaç tane oluşturdun, birde kablolu mu yoksa kablosuzmu kullanıyorsun, onları yaz, yani geniş bilgi ver, daha çok yardımcı olalım. Ama ilk söylediğim gibidir, şifrelere bir göz at ( adsl modem + ttnet şifrelerine... )


    #i#m#z#a#m# #i#s#m#i#m#d#i#r#
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zengo
    zengo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2009
    Erkek

    NoNam3 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Adsl'in yönetim konsoluna gir, şifreni değiştir, sonra ttnet'in ( yada hangi servisi kullanıyorsan ) sayfasına git,

    genelde kullanıcı adı olarak verdikleri e-posta adresinin yanında - şifre olarak ev telefon numaranı yazarlar. Ev telefon numaranı, bambaşka vereceğin bir şifre ile değiştir. Tahminen bir çalınma davası olmuş sende...

    Böyle bir durum değilse, tahminen; "Local Area Connection" yani "yerel ağ bağlantısı" sayılarına bak, kaç tane oluşturdun, birde kablolu mu yoksa kablosuzmu kullanıyorsun, onları yaz, yani geniş bilgi ver, daha çok yardımcı olalım. Ama ilk söylediğim gibidir, şifrelere bir göz at ( adsl modem + ttnet şifrelerine... )


    -----------------------------

    kardeş kablolu kullanıyorum ki zaten bu yüzden kafam karıştı bana başkası da bu hattı kullanıyo olabilir diyo ben 3 senedir aynı modemi kullanıyom öle bişeyle karşılaşmadım ve modeme reset attığım zaman bile etkinlik değerleri sıfırlanmıyo kafam karışdı daha doğrusu ..


    kimse yeteri kadar meşgul değildir mühim olan önceliklerdir..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoNam3
    NoNam3's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    Kablolu kullansanda şifren çalınabilir, ben komşunun telefon numarasını öğrenip girmiştim adsl'ine... [ Kullanıcıadı isim soyad + doğum tarihinin son 2 hanesi ]

    O yüzden iyisimi sıfırlamak yerine, değiştir bunları...  Hem adsl modeminin admin şifresini, hemde servis sağlayıcısının sayfasından adsl kullanıcı şifresini...


    #i#m#z#a#m# #i#s#m#i#m#d#i#r#
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zengo
    zengo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2009
    Erkek

    kardeş dediğin herşeyi yaptım fakat olmadı hala aynı uyarıyı alıyorum ...


    kimse yeteri kadar meşgul değildir mühim olan önceliklerdir..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoNam3
    NoNam3's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    Programlarını bir check etsene, belki bir firewall vs. devre dışı bırakmaya çalışıyordur...
    Güvenlik olarak ne var bilgisayarda ?  Kaspersky fln ?  yada Windows Firewall'un komutları? yada ne zaman geliyor bu hata ?  durduk yere mi yoksa birşey çalıştırdığında falan mı? hosts dosyasını kontrol ettin mi ?  yani bilgisayarın hakkında biraz daha geniş bilgi vermen lazım. Ne zaman çıktı? hangi programı açarken karşılaşıyorsun? durduk yere mi? hangi programı kurduktan sonra oldu? youtube hack proxy giriş vs. gibi araçları kullanıyor musun?... vs gibi.....


    #i#m#z#a#m# #i#s#m#i#m#d#i#r#
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    an itibariyle aynı sorun bendede var. airties usb adaptör kullanıyorum wireless için. kaldırıp tekrar yükledim, aygıt yöneticisinden kapatıp tekrar açtım vs. hiçbir şekilde düzelmedi. internete de dnsler otomatik iken giremiyorum. kurcaladım bulamadım konuyu takip edeyim çözebilirsem yazarım :)


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    güncel bir antivirüs kullanıp bilgisayarını taratmayı deneyen var mı?


    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RuzgaR
    RuzgaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    İleti ekrana gelince görev yöneticisinden işlemi sonlandır.Sonra tekrar aç,belki işe yarar.


    Aşk,Tanrı"nın Nefesini Hissetmektir!
Toplam Hit: 1395 Toplam Mesaj: 11