folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Aliexpress Hakkında Bir Soru? (Sanırım Dolandırıldım)



Aliexpress Hakkında Bir Soru? (Sanırım Dolandırıldım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutengri
    Kutengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2008
    Erkek

    Beyler selam, yaklaşık 20 gün önce http://www.aliexpress.com/store/feedback-score/413332.html bu elemanın feedbacklerine güvenerekten 20 dolara bi polo t-shirt sipariş verdim. adam kargo takip numarası falan filan yolladı. o sırada order confirmation mu neyse onu farketmeden onayladım. adamın verdiği kargo takip numarasını (hongkong post) aratıyorum ama hala sitesinde gözükmüyor, adama mesaj attım gözükmüyor ne ayak gibisinden kargo şirketi geç güncelliyor gibi konuştu. 20 gün oldu suç kargo sitesinde mi? yoksa dolandırıldım üstüne su mu içelim?

     

    kargo numarası da bu RT256234639HK

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Suyu çok soğuk içme dokunur hocam.


    Bu dünyada atı alan Üsküdar'ı geçtide, bakalım öteki dünyada Sırat'ı nasıl geçecek ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Hocam tekrar söylüyorum uluslar arası kargoda kargo takip numarasını kargoyu göndermeden alabiliyorsunuz

    adam kargo yaptım demesi senin kargonun yola çıktığı anlamına gelmez

    2. olarak bu olay bugün olduysa aliexpress e ticket açıp ödemenin durdurulmasını isteyebilirsin 

    onlarda sana cevap olarak ödeme siz ödeme yapabilirsiniz diyene kadar yapılmayacaktır yazacaklar

    biraz dikkatli olun şu tarz sitelerde

    ek olarak kaldıki hongkong post diğer kargo tiplerine göre daha güvenli ve hızlıdır 20 güne kadar kargo eline gelirdi

     

    DJ_Alper tarafından 12/Şub/15 15:21 tarihinde düzenlenmiştir

    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mirza Efe
    _Dert_
    _Dert_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2007
    Erkek

    Şu siteden kargo takip noyu kontrol edebilirsin... Guvenilir sitedir..

    http://www.17track.net/tr/

    Edit: Takip Noyu vermişsin baktım, hiçbir şey gorunmuyor. Hemen ticket ac alperin dediği gibi..

     

    _Dert_ tarafından 12/Şub/15 15:41 tarihinde düzenlenmiştir

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cevik
    cevik's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocam order  e onay vermeseydin keşke, umutsuz olmamak lazim ama sanirim gitti paran. alperin de dedigi gibi şikayet ederek parayi geri alabilirsin.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif Esra
    rakkoc
    rakkoc's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    20 gun kisa bir sure bence. elektronik malzemlerde aninda kargoya verildigi hale bana 5-6 haftada ulasiyor.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. || Kişisel : Http://blog.rakkoc.com // Kurumsal : http://www.Yoroca.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    1 ay sonra ancak gözüken kargolarımıda bilirim hocam. Artık zaten onay vermişsin biraz beklemeye bak bence.


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    hocam ben de sipariş verdikten sonra 20 günde görebildim. 25. günde de geldi zaten. TRye giriş yapana kadar ürün gözükmüyodu :D


    Sefih ve cahil bir kimse konuşunca ona cevap verme. Sükut, ona cevap vermekten daha hayırlıdır.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murdery
    murdery's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2010
    Erkek

    konu için çinliler bizim insanımızdan daha dürüsttür..göndermezse göndermez ama biraz bekle bakalım hocam..

     

    ayrıca Aliexpress'te kargolama seçeneklerinden " Free ShippingtoTurkey via China Post Ordinary Small Packet Plus" olanı seçmeyin arkadaşlar..bir gönderiyi bu kargı seçeneği ile gönderilmesini kabul ettim. Yanwen denilen bi kargo ile geldi.PTT ile anlaşması yokmuş.ve online olarak sadece Çindeki hareketlerini izleyebildim.Türkiye de bu tür takipsiz kargoları Ptt çalışanları gasp edebiliyormuş.Yada adına teslim edilmediği içn ptt çalışanı uğraşmıyor bu kargo ile ve kapına ya da apartman girişlerine bırakıyor.Burda da kaybolma ihtimali doğuyor.Bu tip kargolama sadece küçük 1-2 dolarlık ürünlede var.dikkat edin


    the siktir bro, i'm not kro, but i like pro, let's got to halay lo
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    shock56
    shock56's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek
    murdery bunu yazdı

    konu için çinliler bizim insanımızdan daha dürüsttür..göndermezse göndermez ama biraz bekle bakalım hocam..

     

    ayrıca Aliexpress'te kargolama seçeneklerinden " Free ShippingtoTurkey via China Post Ordinary Small Packet Plus" olanı seçmeyin arkadaşlar..bir gönderiyi bu kargı seçeneği ile gönderilmesini kabul ettim. Yanwen denilen bi kargo ile geldi.PTT ile anlaşması yokmuş.ve online olarak sadece Çindeki hareketlerini izleyebildim.Türkiye de bu tür takipsiz kargoları Ptt çalışanları gasp edebiliyormuş.Yada adına teslim edilmediği içn ptt çalışanı uğraşmıyor bu kargo ile ve kapına ya da apartman girişlerine bırakıyor.Burda da kaybolma ihtimali doğuyor.Bu tip kargolama sadece küçük 1-2 dolarlık ürünlede var.dikkat edin

    Ben de 2 dolara bir kablo aldım. şubat' ın 2 sinde türkiye girmiş görünüyor ama senin de dediğin gibi Türkiye' de takip numarası yok.

    Şu anda beklemekteyim. Senin kargo kaç günde geldi?

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murdery
    murdery's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2010
    Erkek
    shock56 bunu yazdı
    murdery bunu yazdı

    konu için çinliler bizim insanımızdan daha dürüsttür..göndermezse göndermez ama biraz bekle bakalım hocam..

     

    ayrıca Aliexpress'te kargolama seçeneklerinden " Free ShippingtoTurkey via China Post Ordinary Small Packet Plus" olanı seçmeyin arkadaşlar..bir gönderiyi bu kargı seçeneği ile gönderilmesini kabul ettim. Yanwen denilen bi kargo ile geldi.PTT ile anlaşması yokmuş.ve online olarak sadece Çindeki hareketlerini izleyebildim.Türkiye de bu tür takipsiz kargoları Ptt çalışanları gasp edebiliyormuş.Yada adına teslim edilmediği içn ptt çalışanı uğraşmıyor bu kargo ile ve kapına ya da apartman girişlerine bırakıyor.Burda da kaybolma ihtimali doğuyor.Bu tip kargolama sadece küçük 1-2 dolarlık ürünlede var.dikkat edin

    Ben de 2 dolara bir kablo aldım. şubat' ın 2 sinde türkiye girmiş görünüyor ama senin de dediğin gibi Türkiye' de takip numarası yok.

    Şu anda beklemekteyim. Senin kargo kaç günde geldi?

    daha gelmez hocam.

    <info>

    dh den yararlı post

    </info>

     16 ocakta almışım.çinden daha 2 gün önce ayrılmış kargo..

    başına bela gelmezse :| elime ulaşıcak..ama ne zaman bilmiyorum..satıcıya sordum 30-45 gün arası diyo..lan oha :D 

    bilmediğimden başa geldi işte 1 dolar verip china post ile alsaydım keşke..gerçi dandik bi game mouse ama neyse işte


    the siktir bro, i'm not kro, but i like pro, let's got to halay lo
Toplam Hit: 1044 Toplam Mesaj: 11