Alınık Lumia 1020

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Elinde olan varsa pm atabilir, belki cekmeceye koyup unutmustur birileri


    dıgıdık !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Alıp ne yapacaksın hocam ? Desteği kesildi zaten Windows Phone'nun. Kamerası için alacaksan evet çıktığı döneme göre bir devrimdi ama şuan çok tokatlayan cihaz var. Mesala Huawei P20 Pro.


    https://www.youtube.com/watch?v=q3Be18Z6Na0
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Alıp ne yapacaksın hocam ? Desteği kesildi zaten Windows Phone'nun. Kamerası için alacaksan evet çıktığı döneme göre bir devrimdi ama şuan çok tokatlayan cihaz var. Mesala Huawei P20 Pro.

    Fotograf cekmek icin alicam, p20 bes bin lira, o paraya dslr alirim


    dıgıdık !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Alıp ne yapacaksın hocam ? Desteği kesildi zaten Windows Phone'nun. Kamerası için alacaksan evet çıktığı döneme göre bir devrimdi ama şuan çok tokatlayan cihaz var. Mesala Huawei P20 Pro.

    https://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=1&idPhone1=9106&idPhone2=8858&idPhone3=9107

     

    çok büyük beklentiler boş çıktı hocam huawei den daha iyisini bekliyordum.

     

    PanxeR tarafından 12/Haz/18 19:29 tarihinde düzenlenmiştir

    www.premiumregion.com Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Alıp ne yapacaksın hocam ? Desteği kesildi zaten Windows Phone'nun. Kamerası için alacaksan evet çıktığı döneme göre bir devrimdi ama şuan çok tokatlayan cihaz var. Mesala Huawei P20 Pro.

    2013 de cikmis cihazi ancak mi tokatlayabildiler :)microsoft yedi su nokia yi

     

    sunyy2003 tarafından 12/Haz/18 19:31 tarihinde düzenlenmiştir

    bu hayat biterkende aklımda hep sen olacaksın B bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    1020'yi kamera kalitesi konusunda yakalayalı çok oldu. Zoom konusunda ise yeni yeni yakaladılar ondan P20 Pro önerdim. 2013'te çıktı 1020'ler. Şimdiye çoktan bataryası ölmüştür. Bataryasını yenilemen gerekecek fakat Nokia eski Windows modellerine parça üretmiyor artık. Mecbur çakma batarya takacaksın oda orjinal gibi olmayacak, cihazın dilinden anlayacak tamirci bulamayacaksın vs.

    Özetle başına iş çıkarırsın.

    @Panxer 

    P20 Pro'ya şuanda zoom konusunda yaklaşabilen cihaz yok. Leica ile iş birliği yapmadan önce Huaweiler hesap makinesi kıvamında fotoğraf çekiyordu.

    @sunny2003

    Nokia'nın kamera mühendisleri efsaneydi. Adamlar Zeiss mercek ile efsane kameralar yapıyordu ama Microsoft dağıttı ekibi. Çoğunu Apple aldı zaten. iPhone Plusların çift kameraya geçip bokeh efektinin gelmesini bu mühendisler sağladı.

    mkyb tarafından 12/Haz/18 19:39 tarihinde düzenlenmiştir

    https://www.youtube.com/watch?v=q3Be18Z6Na0
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocam ben kullanmadim ama kaba ve agir bi telefon diye hatirliyorum arada iki fotograf cekicem diye ugrasilirmi 


    osckar schindler
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    ben fotoğraf makinesi olarak alıcam ya,  sahibindende en pahalısı 500 lira, bu paraya bi fotoğraf makinesi alsam bunun kadar güzel çekmeyecek, OIS falan olmayacak, artısıda yedek telefon olarak durması olur. çantaya atarım dursun. n11 de falan 50 liraya bataryası var, aliexpresste 150 liraya ekranı var. youtube da değiştirme videoları var söke değişirim bişey olursa. 

    uzun süre lumia kullandım, 920, 930 ve 535. iletişim cihazı olarak gayet iyiler. whatsapp vs çalışıyor gayet güzel. akrabalardan konuşmalık telefon isteyenlere de lumia 532, lumia 535 falan aldırdım onlarda da  sorun çıkmadı şu ana kadar. ucuz android almak yerine düşünülecek aletler. lakin ucuz androidler kullanılmayacak seviyede boktan oluyo.

    sahibinden de biriyle konuşuyorum, burdan kimsede çıkmazsa bayrama kadar onu alıcam

     


    dıgıdık !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    motka
    motka's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2012
    Erkek

    @yolbulucu Hocam fotoğraf kalitesi tatmin ediciyse düşüncen mantıklı banada böyle bir şey lazım aslında. Dediğin gibi fotoğraf makinelerinin yanına yaklaşılmıyor. Hele ki dolar bu seviyelerde kalmaya devam ederse.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Up, hala bulamadım 


    dıgıdık !
Toplam Hit: 284 Toplam Mesaj: 10
lumia 1020