folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Almanyadan Telefon Getirip Satıcam?



Almanyadan Telefon Getirip Satıcam?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emnimax
    emnimax's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    S.a Sayın Müridler,

    Almanyadan telefon getirip satıcam burda Türkiye ye göre çok ucuz telefonler S3 1000 TL,

    almak isteyen arkadaşlar varsa bana istedikleri telefon modelini buraya yazsınlar bende fiyatlarını buraya yazayım ona göre karar versinler,

    Kayıt konusuna gelince kayıtlarını siz yaptırabilirseniz yaptıracaksınız malesef kayıtlarla uğraşmayacağım fiyatlarıda ona göre uygun yazacağım.

    2 hafta içinde telefonları getireceğim PMleri bekliyorum.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emnimax
    emnimax's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    Buradanda istenilen telefonların fiyatlarını yazıcam.

    ---------------------------------------------------------------------

    İPhone 4S 32 GB 1800 TL

    İPhone 3GS 32 GB 850 TL

    İPhone 3GS 8 GB 600 TL

    emnimax tarafından 13/Eyl/12 12:37 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

    iphonelar ne kadar?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    pasaportunda herhangi bir vize/oturma izni vurulu değilse tax free alarak %19 (almanyadaki vergi oranı sanırım yüzde ondokuzdu)  gibi bir indirim daha

    sağlayabilirsin. Tabii bu tax free yi havaalanındaki tax free ofisinde bozdurma. Yavşaklar %19 üzerinden %50 komisyon alıyorlar. türkiyedeki ofisi arayıp

    konuşmuştum  %5 gibi bir şey alıyorlarmış.  Bunu da göz önünde bulundurabilirsin. Hayırlı satışlar :)

    unbalanced tarafından 13/Eyl/12 11:20 tarihinde düzenlenmiştir

    Aydınlık sabahı düşün ve durgun karanlık geceyi. Rabb'in seni ne unuttu ne de darıldı. Öteki dünya senin için (hayatının) bu ilk bölümünden mutlaka daha iyi olacak! Ve zamanı geldiğinde Rabb'in sana (kalbinden geçeni) bağışlayacak ve seni hoşnut kılacak. O seni yetim olarak bulup bir sığınak vermedi mi? Ve yolunu kaybetmiş görüp seni doğru yola ulaştırmadı mı? İhtiyaç içinde bulup seni tatmin etmedi mi? Öyleyse yetime haksızlık yapma, yardım isteyeni asla geri çevirme, ve (her zaman) Rabb'ini(n) nimetlerini an.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emnimax
    emnimax's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek
    Triumph bunu yazdı

    iphonelar ne kadar?

    İPhone 4S 1800 TL hocam TR de 2600 lerde biliyosun

    * millet pasaport ısını kendı halletsın dıe yazdım hocam zaten bılen senın gıbı halleder telefonu aldıktan sonra :)

    emnimax tarafından 13/Eyl/12 11:44 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trooper
    trooper's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    emnimax bunu yazdı
    Triumph bunu yazdı

    iphonelar ne kadar?

    İPhone 4S 1800 TL hocam TR de 2600 lerde biliyosun

    * millet pasaport ısını kendı halletsın dıe yazdım hocam zaten bılen senın gıbı halleder telefonu aldıktan sonra :)

     

    arkadaşım bilmiom sen hangisinden bahsediyorsun ama bu 16gblık olanı

    http://www.hepsiburada.com/liste/apple-iphone-4s-16-gb-siyah-/productDetails.aspx?productId=telcepiph4s16&categoryId=371946&SKU=TELCEPIPH4S16

    buda 32 lik

    http://www.hepsiburada.com/liste/apple-iphone-4s-32-gb-beyaz-/productDetails.aspx?productId=telcepiph4s32b&categoryId=371946&SKU=TELCEPIPH4S32B-B

     

    Üstelik taksitli. Ayırca senin gönderdiklerine de pasaport bulma ve harç parası var ekstra olarak çıkacak. 

     

    trooper tarafından 13/Eyl/12 11:49 tarihinde düzenlenmiştir

    ZzZzZzZ...!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emnimax
    emnimax's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    *trooper

    *streetw1se

    benım bahsettıgım 32 GB hocam

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    İphone 5 getir hocam :)


    ...said addicted.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emnimax
    emnimax's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek
    Noneyim bunu yazdı

    İphone 5 getir hocam :)

    du bakalım bı satısa sunulsun :)

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    s2 ne kadar hocam?

    birde avrupadan gelen telefonlarda şebeke sorunu vs gibi sorunlar olduğu söyleniyor doğru mudur?

    i9000 gibi modellerde avrupadan i9100g gibi modeller getirip satanlar var onlardan değil de mi?


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
Toplam Hit: 1005 Toplam Mesaj: 11