folder Tahribat.com Forumları
linefolder Ulaşım Araçları ve Seyahat
linefolder Antalya'da 1+1 Veya 2+1 Kiralık Eşyasız Ev Arıyorum



Antalya'da 1+1 Veya 2+1 Kiralık Eşyasız Ev Arıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    Millet Antalya'ya yerleşiyorum, üniversite yakınlarında 1+1 veya 2+1 yeni yapı ev bakıyorum.

    Sahibindenden Ahatlı/Kültür mah. tarafına bakıyorum zaten ek olarak meltem civarına da göz atıyorum ama ebesinin nikahını istiyor meltem boş eve.

     

    Üniversiteye yakın olması lazım benim için YL yapıcam gidip gelmem lazım sürekli, 

    birde bahçe, yüksek giriş, zemin, bodrum vs olmayacak şekilde arıyorum, vampir miyim mq :D

    Bildiğiniz boşta kiralık tanıdığın evi veya sizin eviniz varsa hemen bakayım

     

    Tavsiyelere de açığım, teşekkürler şimdiden


    Almanya Fatihi
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cihan
    Cihan's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2014
    Erkek

    Sen astek misin hocam ?

    En temizi kendin ara sakin ha emlakçılara bulaşma.

     


    NEver Say never..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    Cihan bunu yazdı

    Sen astek misin hocam ?

    En temizi kendin ara sakin ha emlakçılara bulaşma.

     

    Bitti asteklik çok oldu.

    Bakınıyorum hacı kendim de şimdi istifa verdim çalıştığım yere ihbar sürem var çalışmak zorundayım, Alanya'dan Antalya'ya gidip bakamıyorum her gün mecbur sahibinden.com bakıp izin gününde anca. 

    O yüzden oralarda varsa tanıdğı bildiği olan diye buraya açtım. 


    Almanya Fatihi
Toplam Hit: 171 Toplam Mesaj: 3
yani bir ev bugün ne giysem 1+1 2+1 1. kat ve yukarısı