Arac Tuning İle İlgili Bi Parca
-
Hocalar bugun bi aracta gordum ama kullanan kisi parcaya dair hic bir sey bilmiyordu. Belki bilen falan vardir diye soruyorum.
Parca 3 modlu bi kumanda ve lpg beynine sport eco tarzi surus modu yolluyormus ayni bi cok aractaki surus mod tusu mantigi. Bu sistemin adi nedir nerden twmin edilir bilen var mi? İnternetten arattim ama cok net sonuca varamadim.
-
lpg beyni değilde pedala gönderilen olmasın hocam o ? sprint booster , pedal commander , pedal box vs. gibi isimleri farklı modları filan var.
bahsettiğiniz şey çok zor , lpg beynine etki ederek sadece afr oranını değiştirebilirler. buda sağlıklı ve mantıklı bir olay değil.
edit : imla
-
baristbt bunu yazdı
+1
-
Foto yokmu. Ayrica , motor revizyon ve yazilim isine girmeden ekstra performans alamazsin..
-
-
HeyQirs bunu yazdı
Hava yakit karisim oranini nasil ayarladiniz..?
Edit: bu tip islere girmek isteyen arkadaslar , bol bol para harcayacaginiz , ve sonu olmayan bir is icine gireceginizi belirteyim.. Otomotivde sınır yok..
Daha cok tork , daha cok hp , daha cok hız = PARA
kulakdan dogma bilgilere itibar etmeyin paraniz cebinizde kalsin.
THT2005 tarafından 26/Kas/16 09:24 tarihinde düzenlenmiştir -
Bugun detayli bilgi aldim denk geldigim ustadan. Oda tam isim bilmiyor cihazla ilgili ama dedigi su "arac lpg beynine yazilim yuklemesi yapiyor. Sen hazir ayarlari o cihaza yukluon bastiginda tusa o ayari lpg beynine yolluyor. Oda aracin cekis yakit tuketimi vs gbi durumlarini etkiliyor" dedi. Yani bicok aracta oldugu gibi bi mod gorevi goruyor. basinca eco ya karisimdaki gaz miktari azaliyor( burasi teknik degil tamamen kendi yorumum) arabanin cekisi de azaliyor ama yakit sarfiyati azaliyor gibi. Daha cok yakit sarfiyatini degistiren bi modul sanirim.
-
THT2005 bunu yazdıHeyQirs bunu yazdı
Hava yakit karisim oranini nasil ayarladiniz..?
Edit: bu tip islere girmek isteyen arkadaslar , bol bol para harcayacaginiz , ve sonu olmayan bir is icine gireceginizi belirteyim.. Otomotivde sınır yok..
Daha cok tork , daha cok hp , daha cok hız = PARA
kulakdan dogma bilgilere itibar etmeyin paraniz cebinizde kalsin.
Hocam amac daha cok tork almak degil aksine daha az yaktirmak:) denediimiz arac pejo 406. Cok fazla oynamis benden onceki sahibi. Araci aldigimda km ye 42 kr yakiyordu (+ benzin haric) ama kopek gibide gucluydu. Simdi 27 kr a dusurduk:) sadecw lpg ayariyla. Amac sehirici kullanimda daha da assagi cekmek. Sehiricinde esim kullandigi icin 60 beygirlik gucte yeter.
-
clogu bunu yazdıTHT2005 bunu yazdıHeyQirs bunu yazdı
Hava yakit karisim oranini nasil ayarladiniz..?
Edit: bu tip islere girmek isteyen arkadaslar , bol bol para harcayacaginiz , ve sonu olmayan bir is icine gireceginizi belirteyim.. Otomotivde sınır yok..
Daha cok tork , daha cok hp , daha cok hız = PARA
kulakdan dogma bilgilere itibar etmeyin paraniz cebinizde kalsin.
Hocam amac daha cok tork almak degil aksine daha az yaktirmak:) denediimiz arac pejo 406. Cok fazla oynamis benden onceki sahibi. Araci aldigimda km ye 42 kr yakiyordu (+ benzin haric) ama kopek gibide gucluydu. Simdi 27 kr a dusurduk:) sadecw lpg ayariyla. Amac sehirici kullanimda daha da assagi cekmek. Sehiricinde esim kullandigi icin 60 beygirlik gucte yeter.
Şanziman 6 ve daha ileri ise yakit sarfiyati dusecektir.. Devir daha dusuk oldugu surece daha az yakacak..fakat koca kutleyi hareket ettirmek icin gucede ihtiyac var... Hepsi birbirine baglantili...ileride problemler yasaya bilirsin hocam..