Asik Oldugum Kiza 1Ay Sonra Dokunacagim...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HapoelHaifa
    HapoelHaifa's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2003
    Erkek
    Cok koyuyo bana arkadaslar.Walla 1 seneden fazlaca bir suredir a$igim.En son 4 ay once gorebildim sevgilimi...:(Ve 1 ay daha beklemem lazim...Zor i$ be A$K :(((((

    Toso kairo kratiemai den sou tilefono me nihia kai me dontia mesa mou polemo se polemo, se polemo I anagi omos na se ksanado olo ke fountonei Me trellenei me kanei kai paramilo, me telionei
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HapoelHaifa
    HapoelHaifa's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2003
    Erkek
    Hergun agliyorum istisnasiz 6 aydan beri ...Ah ulan ahhhhhhhhhhhh

    Toso kairo kratiemai den sou tilefono me nihia kai me dontia mesa mou polemo se polemo, se polemo I anagi omos na se ksanado olo ke fountonei Me trellenei me kanei kai paramilo, me telionei
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dynamite
    dynamite's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ekim/2003
    Dişi
    haifa bence bunnarı buraya yazma..ya yazda bu kadarını yazma..

    kendi omzuna tırman..başka nasıl yükselebilirsin ki?? NIETZCHE
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HapoelHaifa
    HapoelHaifa's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2003
    Erkek
    Lan hodri meydan a$ik oldum diye zirvalayanlar gelin huleayn 5 aydir askimi goremicem.Ne bir kizin suratina bakarim ne de konusurum ne de elini tutarim.Yetti lannnn!!!a$k 2-3 opucuk demek degildir aklinizi basiniza dev$irin

    Ciao

    Toso kairo kratiemai den sou tilefono me nihia kai me dontia mesa mou polemo se polemo, se polemo I anagi omos na se ksanado olo ke fountonei Me trellenei me kanei kai paramilo, me telionei
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zreul
    Zreul's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2003
    Erkek
    Aşk acısı çok koyar insana anlat açılırsın bnce hm de aşık adamın gözü bişey görmez.

    Başkalarının bilgisiyle bilgin olabiliriz, ama ancak kendi aklımızla akıllı olabiliriz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zreul
    Zreul's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2003
    Erkek
    Aşk acısı çok koyar insana anlat açılırsın bnce hm de aşık adamın gözü bişey görmez.

    Başkalarının bilgisiyle bilgin olabiliriz, ama ancak kendi aklımızla akıllı olabiliriz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HapoelHaifa
    HapoelHaifa's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2003
    Erkek
    a$K icin olunur be...Halt etmi$ erkek arkada$i kiz arkada$i ayagina yatanlar.Dunyanin en guzel insanini nasil olesiye sevmezsin degil mi karde$im?

    Toso kairo kratiemai den sou tilefono me nihia kai me dontia mesa mou polemo se polemo, se polemo I anagi omos na se ksanado olo ke fountonei Me trellenei me kanei kai paramilo, me telionei
Toplam Hit: 1305 Toplam Mesaj: 7