folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Aynştayn "Din Çocukça Bir Şey..."



Aynştayn "Din Çocukça Bir Şey..."

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    be_cool
    be_cool's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    okadar okumusta bir kuran okumamismi okusaydi bilmiyorum ne olurdu. ahirette gidilirse oyle birsey mumkunse bu herifin yanina gidecem ve soracam bu mektubu sen  yazdiysan bak gordunmu cocuk oyuncagini deyip suratini kizartacagim


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    r3dros
    r3dros's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    ömrünün son zamanlarında kafayı yemiş wah zavallı :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    bu adamın bi sözünü görmültüm bir kitapta..

    "ben sadece bilimin tanrısına inanırım.."

    bende bi söz hatırlatmak isterim..:

    "eğer tanrı yoksa ona inanmakla hiçbirşey kaybetmem ama tanrı varsa ona inanmamakla çok şey kaybederim.."

    bunu söyleyen kim bilmiyorum ama bana daha mantıklı geldi :D

     


    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PriesTBT
    PriesTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek
    Ortalığı karıştırmak için söylemiş olabilir görüyorumki başarmış :p

    selam gençlik!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blackjack
    Blackjack's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2007
    Erkek
    Bir toplum düşünün bu toplumda birçok insan var.Bu insanların hepsininde bir arabası var.Polis-insanların dine bakıs acısı,Ehliyet-din.Simdi ben bütün trafik kurallarına uyuyorum ancak ehliyetim yok.Polis arabamı cevirip ehlyetimi sorunca yok diyorum.Oda bana bu yüzden ceza alıcagımı söyluyor.Çünkü ehliyetim yok diye kurallara uymadıgımı,onları bilmedigimi varsayıyor.Ancak Tanrı insları tek düzlemde sapmadan ilerlemelri için (ehliyet)din ile belli kurallar koymus.Benim islama inancım yok diye yarattıgı kulların bana baktıgı pencereden bakıp yargılayacak kadar küçük ve dar göruslumudurki beni cezalandırsın.Tanrı vardır ancak din koyunların gudulmesi için bir aractır.Kurt olan suruden ayrılır ve kendi avlanır.Sonunda ikiside belli bir çizgide inslara,topluma zarar vermeden ysamassa aynı sekilde mukafatlanır.Çünkü benim Tanrım adildir dar görüşlü degil.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    Şaşılacak ne var ? Aynş zaten deisttir ki bu da herifin benım gozumde insanlık tarıhının en dehası olmasını engellemiştir Allah'a inanır fakat dinlere inanmaz bu nasıl bir fikirdir yhaa :)

    edit: Kuran meal'ini yanlış yazmışım aklımda öyle kalmıştı tam olarak oyle değil fakat ona benzer bişe oldugu aklıma gelince vebalinden korkup sildim..

    Işığı tanrı yaratmış olabilir ama müziği biz yaptık.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    nikoteen bunu yazdı:
    -----------------------------
    Şaşılacak ne var ? Aynş zaten deisttir ki bu da herifin benım gozumde insanlık tarıhının en dehası olmasını engellemiştir Allah'a inanır fakat dinlere inanmaz bu nasıl bir fikirdir yhaa :)

    "İnsanlar yaratıldıktan sonra başı boş bırakılacağını mı sanırlar" Kuran-ı Kerim ayeti..
    -----------------------------
    bu nasıl bir fikirdir diyorsun sanki kendin dinin doğruluğunu yüzde yüz ispat edebiliyorsun : )
    neyse hocam devam et sen,en zeki müslümanlar,hristiyanlkar,museviler .gerizekalı deistler ateistler
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    Anti abü ne zaman baksam kawga çıkartmaya yer arıyorsun,tuhaf bir piskoloji içerisindesin.Ben desitler salaktır dalan mı dedim ?

    Ben kendi görüşümü beyan ettim aynş sırf böyle dediği için "benım gozumde" insanlık tarihinin en dahası olma ihtimalını kaybetmiştir dedim bu şiddet bu celal kurtul hocam bu piskolijeden yada sadace sanalda kullanmaya devam et mazallah gerçek hayatta basına kötü şeyler gelebilir.. devam edicem tabiki hayatım boyunca düşüncelerimi söylemeye devam edicem hojam neden vazgeçeyim ki ?

    Işığı tanrı yaratmış olabilir ama müziği biz yaptık.
Toplam Hit: 8584 Toplam Mesaj: 39