folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Basit Bir Forum Nasıl Yapılır



Basit Bir Forum Nasıl Yapılır

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    arkadşlar şoyle basit bir forum nasıl yapılır asp ile biraz kod felan yollayın be ...

    ftw
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    peder
    peder's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ekim/2002
    Erkek
    internet sitelerinde var be dostum arattıracan.Neyse

    TaNRı TüRKü KoRuSuN ve YüCeLTSiN
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JerusaLem
    JerusaLem's avatar
    Savaş Madalyası Developer Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2002
    Erkek
    pezevenk bunu yazdı:
    -----------------------------
    arkadşlar şoyle basit bir forum nasıl yapılır asp ile biraz kod felan yollayın be ...
    -----------------------------

    abü basit bir forum yapmak imkansız :) basit forum delik deşik olur. Hazır forum kullanacaksın


    ey ulu TÜRK öğün, eşin yoktur altında göğün..!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MartyN
    MartyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2002
    Erkek
    " JerusaLem " harikasın ya :))

    222 gün siteye giriş yapmayı unutan emekli admin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ouz
    Ouz's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2003
    Erkek
    Sayın Abilerim ben Siteme Forum & uyelik sistemi Koymak iStiyorum bana yardim edersinizi umarım.ben netten bir kaç tane indirdim ama Siteye koymayı beceremedim koydum GaLißa ama Sadece açıLınca Kodlar Çıktı.Lütfen bana Yardim edin Abiler...
    ( KarizmatiKruLez@HotmaiL.Com ) Mail Atın Abi Warsa iyi bir Forum Sistemi Yollayıverin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JerusaLem
    JerusaLem's avatar
    Savaş Madalyası Developer Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2002
    Erkek
    KarizmaTikruLez bunu yazdı:
    -----------------------------
    Sayın Abilerim ben Siteme Forum & uyelik sistemi Koymak iStiyorum bana yardim edersinizi umarım.ben netten bir kaç tane indirdim ama Siteye koymayı beceremedim koydum GaLißa ama Sadece açıLınca Kodlar Çıktı.Lütfen bana Yardim edin Abiler...
    ( KarizmatiKruLez@HotmaiL.Com ) Mail Atın Abi Warsa iyi bir Forum Sistemi Yollayıverin.
    -----------------------------


    kodlar gösükmüşse host'un asp desteklemiordur.

    ey ulu TÜRK öğün, eşin yoktur altında göğün..!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ouz
    Ouz's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2003
    Erkek
    JerusAlem: Sayın Abim Ben Asp'yi Siteme Koymadım Pc'de Deniyorken Kodlar çıkıyor...Siteye Koyunca Düzelir dimi Sen bana iyi Bir Sistem Adresi Versene o Zaman öyle olurdur Kusura bakma...
    ----( KarizmaTikruLez@HotmaiL.Com )----
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KIZILYILDIZ
    KIZILYILDIZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2003
    Erkek
    www.maxiasp.com adresinden forum bulabilirsin.
    evcilforum basit olanlarından bi tanesi bi ara kullandım.
    üyelik olayı falan yok.
    sağlam değil,düşmanın yoksa kullan.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MartyN
    MartyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2002
    Erkek
    Öncelikle sistemine pws ya da IIS warmı? güzel bişeklilde siteni yayınlanmış gibi görmeni sağlayacak(asp kodlarınla tabi) sonra hangi serverı kullanıyosun brinkster.com u tawsiye ederim. al bi ücretsiz üyelik. wwww.aspindir.com adresinden de hemen üyelik sistemi ve bir forum indir.Bunları kendine göre biraz düzenle şifrelerini falan değiştir dizaynınıda ayarla sonra yolla brinkstere bu arada üyelik sisteminle forum arasındaki bağıntıyı iyi kurmalısın üye girince bide foruma ayrı giriş yapmasın ya da sen kendi içinde üyeliği falan olan bi forum indir. veritabanı dosyalarını(.mdb)leri koyduğun klasörlere dikkat et. Ayrıca brinkter içinde on error resume next olan sayfaları kabul etmiyo bunları çıkarmalısın ok.
    hadi kolay gelsin

    222 gün siteye giriş yapmayı unutan emekli admin.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    www.webwizforum.com

    ftw
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUTINEER
    MUTINEER's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ocak/2003
    Erkek
    abi sen en iyisi asp destekliyen bir yerden al.

    Nush İle Uslanmayana Etmeli Tekdir Tekdirle Uslanmayanın Hakkı HACKTİR.
Toplam Hit: 1270 Toplam Mesaj: 11