Bedava SMS Sitesi.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mugato
    mugato's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2004
    Erkek

    http://thesmszone.com/?ref=dengeee


     


    Bu adresten kayıt olarak bedava sms yollayabilirsiniz!

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    deneyen oldu mu?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaq3
    manyaq3's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2002
    Erkek
    valla sms falan anlamadım ama arkadaşın referansında gidiyoruz,eğer üye kazandırarak bedava sms kazanılan bi sistemse konuyu açan arkadaş baya kazancak
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    vayyyyy neler görüyorum o zaman üye olmayalım da akdaş beleş sms e boğulmasın :p
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mugato
    mugato's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2004
    Erkek

    Nazar etme ne olur.


    Üye ol senin de olur.


    Her üye olan kişi 1 sms kazandırıyo onunla sms'e falan boğulmam endişe etmeyin.


    :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    braveheart
    braveheart's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2005
    Erkek

    ben üye oldum. Çektiğim msj lar gitmiyor ama. (2 saat oldu halen gelmedi)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    www.sms.ac Bu site 2 hafta öncesine kadar iyi çalışıyordu.Sorun oluştu artık atmıyor.Düzelince olur sanırım.Bazıları diyor ki kont. falan yiyor öyle birşey yok veya en azından bende gitmedi :) Bir program vardı ismini tam olarak bilmiyorum,türkçe bir sms gönderme programı,crackını da zor bulmuştuk (özel yani) ama o programı kaybettim.A.q. süperdi yaaa yaz gönder :D Ama şuan yok ki kimsede olan varsa da vermiyor ki.Bizde böyle sitelere veya günlük 5 sms limiti olan programa düştük :(
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mugato
    mugato's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2004
    Erkek

    Referral Stats:

    130 users have clicked on your personal link.

    2 users have signed up and activated using your personal link - earning you 2 credits.


     


    Sistem bu şekilde işliyor fakat pek bi getirisi olmuyor.


    1 kişi = 1 sms

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cessum
    cessum's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    üye oldum emme işe yaramıo emmi msjların geldiği yooook!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mugato
    mugato's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2004
    Erkek
    walla bende vazır vuzur geliyo
    telefonu aktive ettin mi?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BYCEZA
    BYCEZA's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    uye olduk ama anlamsız geliyorr bence en iyisi telsim mms artık millet mms siz telefon kullanmıyorr ama bu aralar onda da sorun var gitmioo mms mesajları
Toplam Hit: 1883 Toplam Mesaj: 11