folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bİ OKUYUN YA HARİKA BİR HİKAYE



Bİ OKUYUN YA HARİKA BİR HİKAYE

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NERO
    NERO's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2003
    Erkek
    BENDE SİZLE BİR HİKAYEYİ PAYLŞAMAK İSTETİM, GÜZEL DUYGULARI ERTELEMEYİN Daha henüz 18 yaşındaydı, ama hayatının sonundaydı. Tedavisi mümkün olmayan ölümcül bir kansere yakalanmıştı. Kahır içinde eve kapamıştı kendini.. Sokağa çıkmıyordu. Annesi.. Bir de kendisi.. O kadardı bütün hayatı.. Bir gün fena halde sıkıldı, dayanamadı, attı kendini sokağa.. Bir yığın vitrinin önünden geçti.. Tam bir CD satan dükkanı da geride bırakmıştı ki, bir an durdu. Geri döndü, kapıdan içeri, gözüne hayal meyal takılan genç kıza bir daha baktı. Kendi yaşlarında harika bir genç kızdı tezgahtar.. Hani ilk bakışta aşk derler ya, öyle takılıp kalmıştı işte. İçeri girdi. Kız gülümseyerek koştu ona.. "Size nasıl yardım edebilirim" diye. Nasıl bir gülümsemeydi o. Hemen oracıkta sarılıp öpmek istedi kızı. Kekeledi, geveledi, sonra "Evet" diyebildi. Rasgele bir plağı işaret ederek. "Evet.. Şu CD"yi bana sarar mısınız?." Kız CD"yi aldı, içeri gitti. Az sonra paket edilmiş geri geldi. Aldı paketi, çıktı dükkandan, evine döndü, açmadan dolabına attı. Ertesi sabah gene gitti aynı dükkana. Gene bir CD gösterdi kıza, sardırdı, aldı eve getirdi, attı paketi dolaba, gene açmadan. Günler hep alınıp sardırılan CD"lerle geçti.. Kıza açılmaya bir türlü cesaret edemiyordu. Annesine açıldı sonunda.. Annesi "Git konuş oğlum, ne var bunda" dedi. Ertesi sabah bütün cesaretini topladı. Erkenden dükkana gitti. Bir CD seçti. Kız gülerek aldı plağı. Arkaya gitti, paketlemeye. Kız içerdeyken bir kağıda "Sizinle bir gece çıkabilir miyiz" diye yazdı, altına telefon numarasını ekledi, notu kasanın yanına koydu gizlice. Sonra paketini alıp kaçtı gene dükkandan. İki gün sonra evin telefonu çaldı. Anne açtı telefonu. CD Dükkanındaki tezgahtar kızdı arayan. Delikanlıyı istedi. Notunu yeni bulmuştu da.. Anne ağlıyordu. "Duymadınız mı" dedi. "Dün kaybettik oğlumu." Cenazeden birkaç gün sonra, anne oğlunun odasına girebildi sonunda. Ortalığa çeki düzen vermeliydi. Dolabı açtı. Oraya atılmış bir yığın açılmamış paket gördü. Paketleri aldı, oğlunun yatağına oturdu ve bir tanesini açtı. İçinde bir CD vardı, bir de minik not. "Merhaba. Sizi öyle tatlı buldum ki. Daha yakından tanımak istiyorum. Bir akşam birlikte çıkalım mı. Sevgiler..Jacelyn!." Anne bir paketi daha açtı. Onda da bir CD ve bir not vardı. "Siz gerçekten çok tatlı birisiniz, hadi beni bu gece davet edin, artık. Sevgiler. Jacelyn!.." Unutmayın. Düşündüğünüz şeyi mutlak söyleyin. Birini seviyorsanız, söyleyin ona. İçinizdekini söylemekten korkmayın. Birisi hakkında ne hissediyorsanız söyleyin ona. Ve hemen söyleyin. Hemen. Çünkü, doğru zamanı bekler ve "İşte şimdi tam zamanı" derseniz, bir bakarsınız çok geç olmuş. Gününüze sahip olun ki, pişmanlıklar yaşamayasınız. Hepsinden önemlisi, dostlarınıza, sevdiklerinize, ailenize hep yakın olun. Çünkü bugünkü insan olmanızı onlar sağladı, sizi onlar şekillendirdiler.. "Seni seviyorum" demekten sakın, ama sakın çekinmeyin, utanmayın, korkmayın!..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Selin
    Selin's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2003
    Dişi
    Gercekten cok ama cok guzel. Bunu bizlerle paylasmis oldugunuz icin size ayrica tesekkur ederim...

    Icinde Allah korkusunu barindiriyorsan eger, korkma! affedilmez hatalar yapmiyacaksindir...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nra
    nra's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek
    hayata bakış açımı bi nebze de olsun deiştiren bi hikayedir bu..
    2 sene önce falan okumuştum heralde..
    o günden beri bişi yapmak isteyip de ertelediğim zaman aklıma gelir bu hikaye..
    gerçeken çook hoş..

    N=R=A <=> AOA
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nra
    nra's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek
    Bi güzel yazı da ben gönderiim hadii..

    Diyelim ki balıkmışım ben, Sen de balıkçı...
    İkimizde biliriz, sineğe bile kıyamazsın..
    Öyle boş oltayı atarsın denize,
    Bilirsin salak olmadığımı,
    Ama aşık olduğumu bilmezsin...
    Ben sana inat yakalanırım.
    Şaşırırsın, nerden çıktı bu diye?...
    İstediğin balık değil ki, Oturmak iskelede...
    Mecbur çekersin yukarıya...
    Acı çekiyorum ne de olsa.
    Dedim ya kıyamazsın...
    Uzanırım avuçlarına...
    Dudaklarıma dokunursun,
    İğneyi çıkartacaksın ya,
    Yoksa sevdiğinden falan değil...
    Bilirim senin yanında yaşayamayacağımı, Sen de bilirsin,
    Öldürmeye kıyamazsın,
    Bakarsın avucundaki aptal balığa,
    Ben de sana...
    Sonra beni kurtarmayı seçersin,
    Ben avuçlarında ölmeyi, Seçmiştim oysa...
    Bırakırsın denize.
    Yüzünde kahraman gülümseme.
    Hayat kurtardın ya biraz önce.
    Sessizce boğulurken mavilerde,
    Son kez bakarım iskeleye,
    İskeledeki aptal balıkçıya,
    Sen de kurtardığın balığa...

    N=R=A <=> AOA
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Krusty
    Krusty's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2003
    Erkek
    Vay be...
    Gerçekten çok güzel bir hikaye.Biranda şu an yaşadığım olaya bakış açım değişti.
    Uzun zamandır hoşlandığım bi kız var ama bi türlü konuşamıyorum kızla, belki bu hikayeninde verdiği gazla konuşurum.

    Nero gerçekten saol bu hikayeyi forumlarda paylaştığın için.

    _|_
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4got10
    4got10's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ekim/2003
    Erkek
    daha önce okumama rağmen çok etkilendim
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mclaren
    mclaren's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2003
    Erkek
    Gayet güzeldi arkadaşlar.

    Siz arkadaslarimdan rica ediyorum lutfen sirk, hayvanat bahceleri veya gosteri havuzlari denen o iskence kamplarini ziyaret etmeyin , ettirmeyin. Ozgurluk sadece insanlar icin gecerli bir kavram degildir. --------------------------- SINCE 2001 TILL FOREVER TBT Güçlü bir halk lidere ihtiyaç duymaz. E.Z
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    quit
    quit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ekim/2003
    Erkek
    biraz türk sinemasına benziyor.ban saçma geldi.yane.benim görüşüm.belki şundandır:
    ben bu hikayeyi bi filmde görmüştüm.filmin konusu aynı buydu.ne yazıkki Tv lerimizde adama akıllı bi program olmadıgını için hazır film seyredeyim.konu aynısı.film ise biraz western filmlerini andırıyor.:).sanırım 90 ların ilk yarısının filmlerinden biriydi...

    ihr lacht weil ich anders bin , ich lache weil ihr alle gleich seid...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NERO
    NERO's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2003
    Erkek
    guit sen işine bak

    yazı çok güzeldi .Bunu ben yazdığın için söylemiyorum
    sadece etkileyici olduğu için.Ayrıca bana Türk sinemasını kötüleme veya görüşlerini yazma eğer bir Türksen olur mu? Yazın hiç hoşuma gitmedi....

    Haberin olsun..
    System is working...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HELLOWEEN
    HELLOWEEN's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2002
    Dişi
    mühühühüh:((((çok güzeeeel:((((
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TugrulBaba
    TugrulBaba's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek
    hıkaye ıste nabalım oglan olmus kız kalmıs falan fılan olabılır hayat gerceklerı asıl mesele kız oglan oldukten soora nabtı ben bunu merak ettım valla sacma gelecek ama bu hıkayelerı uyduranlar bızı aglatmak ıstıyo ama bılmıom zaten arkadaslar bana tas gıbısın cok duygusuzsun felan der haklılar galıba ben beceremıom bu seylere uzulmeyı sevınmeyı nabpayım yanı suc benımmı?

    tahribat.com/murid/tugrulbaba
Toplam Hit: 1428 Toplam Mesaj: 11