folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Bilge Adam Da İş Şartları Nasıl?



Bilge Adam Da İş Şartları Nasıl?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Merhaba Hocalar;

     

    Geçen bilge adamdan bir i.k çalışanıyla konuştum. Rahatsızlığımdan dolayı görüşmeye gidemedim. Pazartesi gidebilirim. Outsource olarak başka firmaların bilgi işlem ihalesini alıp belli süreliğine yapıyorlar. Yani yerinde destek ekibi (teknik destek) elemanı arıyorlar. Araştırdım baya ama pek bilgi yok. Sizin bilgileriniz var mıdır ? Olanaklar nelerdir ?

    ModS: Konu neden Genelde

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Mahkeme kararıyla haklarında yazılan olumsuz entryleri itü sözlükten sildiren kurum.An itibari ile sözlüklerde linç edilmekteler.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SinusX
    SinusX's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2010
    Erkek

    Beni aradılar yürüyün gidin dedim :d ama arkadaşım çalılıyor sharepoint rahat baya


    Damnant quod non intelligunt...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Hocalar outsourcce eleman olarak çalışacağım. Eğitmen veya kendi bilgi işlemlerinde değil. Maaş zamanında yatarmı ne kadar veriyorlar bu tip işlere. H.sonu köle gibi çalıştırırlarmı acaba

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    yıllar önce bi üni. açıcaz dediler noldu o iş acaba

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek
    cemnet bunu yazdı

    yıllar önce bi üni. açıcaz dediler noldu o iş acaba

    O iş yalan oldu. 

    BilgeAdam, piyasada çoğu şirketlere işler yapıyor. Bunlardan en büyük referansı olan Turkcell mesala. 

    Turkcell'e bir çok BilgeAdam'ın oluşturduğu ekipler görev alıyor. 

    O outsource olayı bana da geldi mail. 

    BilgeAdam mezunlarını alıyorlar, sana nasıl ulaştılar?

    Eğitmenlerin maaşları hiç tatmin edici değil ama senin maaşın yeterli olur gibime geliyor. Çünkü merkez bazlı çalışacaksın. Şubeler ile işin yok. Direkt BilgeAdam merkeziylesin. Yeterince rahat olursun. 

    Maaşlarında sıkıntı yoktur gününde yatar. Günde 5 öğrenciyi 5-10bin tl arası fiyatlar ile kayıt ediyorlar amk. 

    Daniel-Koo tarafından 01/Kas/13 22:26 tarihinde düzenlenmiştir

    ne diyon?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    berk93
    berk93's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2012
    Erkek

    yeni başlayan mezun girerse kapıyı 1,500 ile açtıklarını biliyorum. senin tecrüben var ise artar tabi ki. iş koşulları seni nereye göndereceklerine bağlı. gittiğin şirket haftasonu açıksa bildiğim mecbur gideceksin. maaş zaten bilgeadamdan. outsource olarak gireceksin ama yeri geldiği zaman seni içeriye de alabilirler. bana öyle söylemişlerdi. 1 sene bir şirkette proje geliştirirken bir anda bilgeadamın içine girebilirsin. değişkenlik gösteren bir olaymış. benim tanıdığım pl/sql developer hocam banka da sabah 8.30 akşam 5.30 mesai haftasonu tatil gidip geliyor rahat yani. tabi seni nereye gönderirler bilinmez 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Hocam peki varolan şartlarımla bunu kıyaslarsanız ne dersiniz:

    h. içi 5 gün 9 saat çalışıyorum ( günlük 2 saat mola yani 7 saat çalışıyorum)

    h.sonu tamamen tatil. Resmi günlerde tatil eğer çalış derlerse kabul edersen o da mesai yol yemek herşeyini son kuruşuna kadar alıyorsun. çalıştığım firma ve ücreti sorarsanız özelden atayım onları.

     

    edit:

    CV'mi sanırım kariyer.net' te buldular. Ben hiçbiryere başvuru yapmadım. CV'im olan tüm sitelerde de çalışma durumumda : Çalışıyor yazıyor. Yani iş aramıyorum ben. Teklifleri yüksek mi olur acaba?  yarın iş görüşmem var.

    HanDSomE tarafından 03/Kas/13 11:09 tarihinde düzenlenmiştir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    berk93
    berk93's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2012
    Erkek

    önce ki işinin şartlarını söylersin anlaşırsın hocam. şuanda senin açından sorun yok işin gücün gayet güzel duruyor rahat rahat teklif sunabilrisin gibime geliyor

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek
    HanDSomE bunu yazdı

    Hocam peki varolan şartlarımla bunu kıyaslarsanız ne dersiniz:

    h. içi 5 gün 9 saat çalışıyorum ( günlük 2 saat mola yani 7 saat çalışıyorum)

    h.sonu tamamen tatil. Resmi günlerde tatil eğer çalış derlerse kabul edersen o da mesai yol yemek herşeyini son kuruşuna kadar alıyorsun. çalıştığım firma ve ücreti sorarsanız özelden atayım onları.

     

    edit:

    CV'mi sanırım kariyer.net' te buldular. Ben hiçbiryere başvuru yapmadım. CV'im olan tüm sitelerde de çalışma durumumda : Çalışıyor yazıyor. Yani iş aramıyorum ben. Teklifleri yüksek mi olur acaba?  yarın iş görüşmem var.

    Hocam bu işin rahat duruyor. 

    Aldığın ücreti merak ettim, PM'den atabilir misin? 

    Görüşmeye git yine de, aldığın ücretin üstünde verirlerse ve çalışmaları da yine bu şekilde olacaksa firmanın gidebilirsin.


    ne diyon?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    yarın saat 17.00 de görüşme var hocalar. Tek endişem bol keseden atıp sonradan pürüz çıkarmasınlar.

Toplam Hit: 2743 Toplam Mesaj: 11