folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Bornova‘Da Kiralık Ev Aranıyor !



Bornova‘Da Kiralık Ev Aranıyor !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iMPaLa
    iMPaLa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2006
    Erkek

    Sevgili müridler..Bornova'da kiralık, ege üni yakınlarında 2+1 ev arıyorum..2 kişi kalıcaz bir arkadaşımla..internetten bakıyorum fiyatlar bu sene uçmuş..Hani diyorum eşi dostu, tanıdığı falan olabilir..Yardımcı olursanız çok sevinirim.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    bence kısa süreli yurtta kalmayı dene :=) ortamı filan tanı hem bu zamanda fiyatlarda düşer


    Boş İşler Uzmanı../ instagram/yasindurmusoglu1 / facebook.com/byheadbanger / LoL TR : Byheadbanger
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iMPaLa
    iMPaLa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2006
    Erkek

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    bence kısa süreli yurtta kalmayı dene :=) ortamı filan tanı hem bu zamanda fiyatlarda düşer


    -----------------------------
    3 senedr yrttayım :D bir ev vardı..ora olmadı şimdi kaldım boyle..yurttanda kaydı aldırdım..mecbur bulcaz artık

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
    3.nuz olurum belli ki yeni universitelisiniz master yapacam ben de deneyimleri.paylasirim :)

    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iMPaLa
    iMPaLa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2006
    Erkek

    KaRaKuLe bunu yazdı:
    -----------------------------
    3.nuz olurum belli ki yeni universitelisiniz master yapacam ben de deneyimleri.paylasirim :)
    -----------------------------
    bu 4. senem izmirde..şimdi tekirdağdayım ev bulmam lazım 15-20 gün içinde

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Freak
    Freak's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    aynen bende ev tutmayı düşünüyorum :) ilgilenen varsa ev arkadaşı falan arayan görüşebilirz.

    tercihim bayan ev arkadaşı ama erkek te olbilir.

    içki içecek ve içmesini bilecek

    esprili olacak evde sığır gibi belgesel izlemeyecek.

    sosyal olacak.


    bağlı olduğum tek örgüt İNSANLIK
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Freak bunu yazdı:
    -----------------------------

    aynen bende ev tutmayı düşünüyorum :) ilgilenen varsa ev arkadaşı falan arayan görüşebilirz.

    tercihim bayan ev arkadaşı ama erkek te olbilir.

    içki içecek ve içmesini bilecek

    esprili olacak evde sığır gibi belgesel izlemeyecek.

    sosyal olacak.


    -----------------------------

    sanki ücretsiz ev veriyo üstüne para veriyoda adam şartüstüne şart koşmuş :)

    inşallah ublursun aradığını hocam ne diyim :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iMPaLa
    iMPaLa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2006
    Erkek

    yoğ mu eşi dostu kaynı görümcesi tanıdık bişeyler beyleerr

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Headhunterz
    Headhunterz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2009
    Erkek

    hocam mevlana cok cazip gelicektir fiyatta uzak durun

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iMPaLa
    iMPaLa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2006
    Erkek

    Headhunterz bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam mevlana cok cazip gelicektir fiyatta uzak durun


    -----------------------------
    istanbulda kara kafadan bıktım..tutarmıyım lan mevlanadan ev :D

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uz-i
    uz-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2005
    Erkek

    emlak forumu olduk :))  ben bucalıyım bornovada evler cok pahalıdır   zaten metro gecen cok yervar durumuza göre bakın durumunuz iyi ise bişey diyemem 

     

     


    cnc prog. ugs nx solid autocad [IMG]http://img66.imageshack.us/img66/3489/adslnahalirsin5ry6in5ci4md.gif[/IMG]
Toplam Hit: 1542 Toplam Mesaj: 11