folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Bu Makine Alınır Mı?(Fotoğraf Mak.)



Bu Makine Alınır Mı?(Fotoğraf Mak.)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    İyi günler arkadaşlar

    500tl den bir kuruş fazla verebilecek durumda değilim.olympus e520 ile bunu karşılaştırdım fuji ağır çıktı.Size sorayım dedim.450 tl istiyor siz ne düşünüyorsunuz ?

    Yeni Başlıyanlar için mükemmel tercih
    Ürünün Hiçbir teknik sorunu bulunmamaktadır.
    Kozmetik olarak Objektifte veya body'de de bir sorun bulunmamaktadır..
    Yanında Verilecekler : 
    1) Lowepro (yeni) çanta 
    2)Parasoley
    3)Ultraviole 58 mm Filtre 
    4)Polarize 58 mm filtre
    5) Şarj aleti
    6) 6 adet şarj edilebilir 2700 mAh pil (Full dolu durumda 700 kare çekim olanağı )




    Öncelikli Şehir Bursa'dır.Elden görmek için iletişime geçebilirsiniz.. 
    s


    s

    s


    s

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    makınenın üzerinde 28-300 mm objektıf var ayrıca

    bu arada içinde 2 gb hafıza kartı var
    zor bulunan bi model oldugu için fiyatı 150 160 tl falan normalde :D
    hafıza kartının
    cs5 istersen lisanslı yanında yollayabilirim
    bende creative suite 5 var yani set olarak
    oda benden olur 

    Bunlarıda eleman ekledi......... 

     

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Arızası falan yoksa güzel duruyor, sensör çözünürlüğü nasılmış?


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    ltcelik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arızası falan yoksa güzel duruyor, sensör çözünürlüğü nasılmış?


    -----------------------------

    Çözünürlük çok iy değil ama fena da değil.

    Fiyat olarak nasıl ?

    500 tl ye olympus e520 mi 450 tlye bu fuji mi ? 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByMacasKo
    ByMacasKo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ekim/2010
    Erkek

    makina fena deil ama ben herzaman sıfırından yanayım Abi ne olur ne olmaz :D  Makinaya güveniyorsann al Görünürde bişey yok ama  ben olsam almam herzamn SIFIR MAK. al ;D


    http://senkal.sozlukspot.com/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Valla iki makineyi de tanımıyor ve piyasasını bilmiyorum... Ama şip şak makinelerle karşılaştırdığında iki fiyat da fena değil... fotoğraf sitelerine sorsan dah iyi edersin görüş almak için.. karşılaştırma için yani..


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vukuat
    vukuat's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek

    hiç düşünme fujiyi al ama dikkat et sıcakta kapanma sorunu falan çıkmasın


    El emeği bıçak kılıf bardak imalatı yapıyorum seven ilgi duyan var ise instagram hesabım turkcrafts takip edebilirsiniz.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Olympusun nesi var?


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    e520 slr bu makina slr like.

    karşılaştırman bile hata

    kesinlikle e 520 yi almanı öneririm.


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    e520 slr bu makina slr like.

    karşılaştırman bile hata

    kesinlikle e 520 yi almanı öneririm.


    -----------------------------

    Öyleyse... adama güvenebiliyorsan, illa 2el diyosan..


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
Toplam Hit: 1178 Toplam Mesaj: 10