folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Bu Telefonun Ederi Nedir ? (İphone 5S)



Bu Telefonun Ederi Nedir ? (İphone 5S)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    günaydın hacılar. bir arkadaşın iphone 5s telefonu var. satmaya niyetli. tam dinlemedim ama 3 veya 4 aylık bir cihaz.

    turkcell'den alınma kutu fatura ıvır zıvırı duruyor yani. nokta çizik yok üstünde.

    tam olarak bi fiyat belirlemeye çalışıyorum. hem satışı kolay olsun hemde ederinden az gitmesin diye.

     edit: telefon 16gb


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    kac gb? 1700 falan normal. 2000 diyin sonra dusersiniz :)

    Sefih ve cahil bir kimse konuşunca ona cevap verme. Sükut, ona cevap vermekten daha hayırlıdır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    joe_black bunu yazdı
    kac gb? 1700 falan normal. 2000 diyin sonra dusersiniz :)

    Daha geçen gün gazetede Bimeks veya Gold mağazasının reklamı vardı 16 GB 5S 1.800 liraydı.

    mkyb tarafından 04/Eyl/14 09:47 tarihinde düzenlenmiştir

    Yakından tanımıyorsan, uzaktan yargılama. // Bazen cepten girince özel mesajlara cevap yazmaya üşenip cevapsız bırakıyorum kusura bakmayın.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ahmet & Elif.
    leadertay
    leadertay's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2006
    Erkek

    16 gb ise sıfırı 1950 tl en iyi vereceğin fiyat 1400 1500 TL gibi olur hocam.  


    Şu kopan fırtına Türk ordusudur yâ Rabbi. Senin uğrunda ölen ordu, budur yâ Rabbi. Tâ ki yükselsin ezanlarla müeyyed nâmın, Galip et, çünkü bu son ordusudur İslâm'ın!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    şimdi sordum 16gb imiş telefon.


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    1500 alan taraf icinde satan taraf icinde iyi fiyat bence


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    leadertay bunu yazdı

    16 gb ise sıfırı 1950 tl en iyi vereceğin fiyat 1400 1500 TL gibi olur hocam.  

    1400e 3 4 aylık sıfır ayarında satan varsa bana satabilir hacılar.


    Sefih ve cahil bir kimse konuşunca ona cevap verme. Sükut, ona cevap vermekten daha hayırlıdır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ahmet & Elif.
    leadertay
    leadertay's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2006
    Erkek
    joe_black bunu yazdı
    leadertay bunu yazdı

    16 gb ise sıfırı 1950 tl en iyi vereceğin fiyat 1400 1500 TL gibi olur hocam.  

    1400e 3 4 aylık sıfır ayarında satan varsa bana satabilir hacılar.

    buyur hocam 4 aylık makina hemde 1350 TL inş satılmamıştır.

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-modeller-dort-aylik-cihaz-garantili-faturali-178168852/detay

    iphone alacak arkadaşlar artık ithalaççı önemli değil 2 sene garanti Türkiye ye gelen bütün cihazlar için geçerli olduğu için hepsine de apple baktığı için bence önemsiz kimin malı olduğu yurtiçi mi yurt içi (gerçi sadece istanbul için yada yakın çevr eiçin sölenebilr bu mekan ist da olduğu için)

     


    Şu kopan fırtına Türk ordusudur yâ Rabbi. Senin uğrunda ölen ordu, budur yâ Rabbi. Tâ ki yükselsin ezanlarla müeyyed nâmın, Galip et, çünkü bu son ordusudur İslâm'ın!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    leadertay bunu yazdı
    joe_black bunu yazdı
    leadertay bunu yazdı

    16 gb ise sıfırı 1950 tl en iyi vereceğin fiyat 1400 1500 TL gibi olur hocam.  

    1400e 3 4 aylık sıfır ayarında satan varsa bana satabilir hacılar.

    buyur hocam 4 aylık makina hemde 1350 TL inş satılmamıştır.

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-modeller-dort-aylik-cihaz-garantili-faturali-178168852/detay

    iphone alacak arkadaşlar artık ithalaççı önemli değil 2 sene garanti Türkiye ye gelen bütün cihazlar için geçerli olduğu için hepsine de apple baktığı için bence önemsiz kimin malı olduğu yurtiçi mi yurt içi (gerçi sadece istanbul için yada yakın çevr eiçin sölenebilr bu mekan ist da olduğu için)

     

    hacı ilan yayında değil diyor. hem sahibinden ve gitti gidiyora ben pek güvenemiyorum. varsa müritlerden alırım. yoksa burda kapalı kutu ip5 1100 lira.TR garantili hem de. hala güvenemiyom insanlara. yediğim kazığın tadı duruyo hala -_-


    Sefih ve cahil bir kimse konuşunca ona cevap verme. Sükut, ona cevap vermekten daha hayırlıdır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    2 ay önce kadıköyde sorduğumda adam 1800 veririm demişti.Ama benimkisi 1 haftalık makinaydı.

    Arkadaşınınkinede 1500 falan verirler heralde.


    İyi ki varsın Eren.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ahmet & Elif.
    leadertay
    leadertay's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2006
    Erkek
    joe_black bunu yazdı
    leadertay bunu yazdı
    joe_black bunu yazdı
    leadertay bunu yazdı

    16 gb ise sıfırı 1950 tl en iyi vereceğin fiyat 1400 1500 TL gibi olur hocam.  

    1400e 3 4 aylık sıfır ayarında satan varsa bana satabilir hacılar.

    buyur hocam 4 aylık makina hemde 1350 TL inş satılmamıştır.

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-modeller-dort-aylik-cihaz-garantili-faturali-178168852/detay

    iphone alacak arkadaşlar artık ithalaççı önemli değil 2 sene garanti Türkiye ye gelen bütün cihazlar için geçerli olduğu için hepsine de apple baktığı için bence önemsiz kimin malı olduğu yurtiçi mi yurt içi (gerçi sadece istanbul için yada yakın çevr eiçin sölenebilr bu mekan ist da olduğu için)

     

    hacı ilan yayında değil diyor. hem sahibinden ve gitti gidiyora ben pek güvenemiyorum. varsa müritlerden alırım. yoksa burda kapalı kutu ip5 1100 lira.TR garantili hem de. hala güvenemiyom insanlara. yediğim kazığın tadı duruyo hala -_-

    biraz bekle 6 ile çok olmasa da biraz daha düşer


    Şu kopan fırtına Türk ordusudur yâ Rabbi. Senin uğrunda ölen ordu, budur yâ Rabbi. Tâ ki yükselsin ezanlarla müeyyed nâmın, Galip et, çünkü bu son ordusudur İslâm'ın!
Toplam Hit: 812 Toplam Mesaj: 11