Cs:Go Da Workshop_Workbench Problemi
-
Hacılar linux sistemde cs:go oynuyorum. Oyunda hiçbir sıkıntı yok, siyah texture hataları falan almıyorum fakat konsoldan workshop_workbenchi açıp kendi yaptığım bi resmi silahta denemeye kalktığımda siyah gösteriyor silahı. Windowsda denedik hiçbir problem yok. Konunun linuxdaki opengl sürücüleriyle alakalı oldugunu düşündüğümden Linux bölümünde açtım
Burada ki gibi görünüyor
Pattern dosyasını seçtikten sonra konsolda da şu çıktıyı alıyorum;
ConVarRef fullscreen doesn't point to an existing ConVar
Error: Material "___fillrate_0" uses unknown shader "FillRate"
Error: Material "___debugnormalmap_1" uses unknown shader "DebugNormalMap"
Error: Material "___debugdrawenvmapmask_2" uses unknown shader "DebugDrawEnvmapMask"
Error: Material "___debugdepth_3" uses unknown shader "DebugDepth"
Error: Material "___debugdepth_4" uses unknown shader "DebugDepth"
Error: Material "debug/debugluxels" uses unknown shader "DebugLuxels"
Requesting texture value from var "$basetexture" which is not a texture value (material: dev/constant_color) -
up
-
hoca yakın zamanda çözüm bulamazsın diye düşünüyorum
ben linuxe ilk geldiğinde test etmiştim
windows'takinin 3te biri performans aldım
siyah texture'ler, donmalar da cabası
-
http://www.reddit.com/r/csworkshop
buraya sorununu yazarsan belki çözüm bulabilirsin
Source motorunun Linux'ta çok sikintisi var
-
teşekkürler arkadaşlar.