Dns Değiştiremiyorum.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    arkadaşlar dns ayarlarını değiştiremiyorum nette baktığımz aman bir program kurup ordan çıkan verilerden bir kaç satırı silmek gerektiğini söylemişler anlamadım nedir bunun çözümü?

    ModS: Konuları Doğru yerelre Açmaya özen gösterelim dostum..


    merhaba arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz. https://www.youtube.com/user/lidersezer
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    up


    merhaba arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz. https://www.youtube.com/user/lidersezer
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUARDIAN
    GUARDIAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2005
    Erkek

    Mod Not: http://www.tahribat.com/Uyulmasi-Gereken-Kurallar/Yeni-Konu-Ve-Mesaj-2/Kural-106


    Dnsyi şu şekilde silebilirsin.Dnsyi silince olurmu bilmiyorum ama istersen bir dene ;
    google amcaya hijackthis yaz indirip kur
    Programı açıp "Do a system scan" yazan ikinci butona bas.
    çıkan sonuçlardan O17 ile başlıyordu yanlış hatırlamıyorsam o satırları işaretle.
    Doğru satır olduğunuda şuradan anlarsın.Satırın sonunda NameServer=X.X.X.X şeklinde kullandığın dns adresi yazıyorsa doğrudur.Bu şekilde sonunda Nameserver yazanların hepsini işaretle işte.Sonra alttan "fix checked" butonuna bas...
    Bu işlemle kullandığın dns adresini silmiş olursun.
    Dns'leri girdiğin kısıma girip istediğin dnsyi değiştirebilirsin diye düşünüyorum...

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    GUARDIAN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Mod Not: http://www.tahribat.com/Uyulmasi-Gereken-Kurallar/Yeni-Konu-Ve-Mesaj-2/Kural-106

     


     

    Dnsyi şu şekilde silebilirsin.Dnsyi silince olurmu bilmiyorum ama istersen bir dene ;
    google amcaya hijackthis yaz indirip kur
    Programı açıp "Do a system scan" yazan ikinci butona bas.
    çıkan sonuçlardan O17 ile başlıyordu yanlış hatırlamıyorsam o satırları işaretle.
    Doğru satır olduğunuda şuradan anlarsın.Satırın sonunda NameServer=X.X.X.X şeklinde kullandığın dns adresi yazıyorsa doğrudur.Bu şekilde sonunda Nameserver yazanların hepsini işaretle işte.Sonra alttan "fix checked" butonuna bas...
    Bu işlemle kullandığın dns adresini silmiş olursun.
    Dns'leri girdiğin kısıma girip istediğin dnsyi değiştirebilirsin diye düşünüyorum...


    -----------------------------

    o nu nette gördüm bende. fakat tam anlamamışsın. yani evet nette kiminde o problem var kimisi sabit olanı değiştiremiyor.ama benim durum şu. bende hiç yazamıyorsun yani yazıyorsun okliyorsun ama çıkıp tekrar girdiğinde bomboş duruyor kendi otomatik dns olarak al seçeneği işaretli oluyor..

    bu aradaben anakartı değiştirdim eternet kartını takmadım. sorun o olabilirmi


    merhaba arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz. https://www.youtube.com/user/lidersezer
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    up?


    merhaba arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz. https://www.youtube.com/user/lidersezer
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    kayıt defterine erişen programları bi gözlemle hocam.

    arkaplan uygulamalarını kontrol et.


    http://www.leyladansonra.com/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    mesela nasıl :) bir de deiğim gibi şimdi yeni ankart aldım ya eternet kartını takmadım sorun o olabilirmi?_


    merhaba arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz. https://www.youtube.com/user/lidersezer
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUARDIAN
    GUARDIAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2005
    Erkek
    Ethernet kartı yerine anakarttan bağlanıyorsun yani? Ağ bağlantılarımdan ethernet kartına ait bağlantıda dns değişikliği yapıyor olabilirmisin? yani şimdi sen anakartan bağlanmaya başladığında ağ bağlantılarıma yerel ağ bağlantısı 2 veya yerel ağ bağlantısı 3 neyse işte yeni bir bağlantı eklenmiştir.Sen ethernet kartıyla bağlandığın ağ bağlantısının dnslerini değiştiriyor olabilirmisin? Ethernet kartın takılı olmasada o bağlantı gözükür orada sadece ağ kablosu takılı değil yazar.Onun üzerinde değişiklik yapıyor olabilirmisin ? Bir fikir yürütüyorum sadece :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    oalbilir . ben ethernet kartı varken ne yapıyorsam şu anda aynen onu yapıyorum dns ayarı olarak. aynı yerden yapıyorum. ağ bağlantılarıma girdiğimde sadece bir tane ağ bağlantısı gözüküyor onnu açıp  onun dns sini dğeiştiriyorum 


    merhaba arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz. https://www.youtube.com/user/lidersezer
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUARDIAN
    GUARDIAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2005
    Erkek
    Ağ bağlantılarım/ağ bağlantılarını görüntüle kısmına girip boş bir yerde sağ tıkla görünüm kısmından "ayrıntılar"ı seç...Ad/Tür/Durum/Aygıt Adı kısımlarını net görülebilecek şekilde genişletip SS al ve bir resim yükleme sitesine yükleyip link ver.Kimse yardım etmeyecek yoksa sana bari ben yardım etmeye çalışayım :)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UCANTENEKE
    UCANTENEKE's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    dns jumperı dene

    Bence bu dünya üzerinde seçilmiş ırk diye bi kavram varsa bu ırk kesin ruslardır.Onlar daha iyisini yapana kadar en iyisi onlar
Toplam Hit: 836 Toplam Mesaj: 11