Dostlar Bi Bakın.......

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JOE
    JOE's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek
    Şimdiben sitemin giriş sayfasın şöyle bişi koynak istiyorum. Mesala adam bir kere girecek. Ya hani varya bir daha bu sayfayı görmek istemiyorsanız tıklayın diyo. İşte o. onun javasını veya vs. dini bilen varsa bi zahmet söylesin
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nukeshore
    nukeshore's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2003
    Erkek
    anladıysam arap olayım.

    011011100111010101101011011001010111001101101000011011110111001001100101
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek
    cookie kontrolü gerkeli bunu asp de kolayca yapailirsin ama javada cookie control ü hiç bilmiyom
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JOE
    JOE's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek
    örnekolarak www.galatasaray.com siteninalt tarafında olacak. bi bakın beni anlarsınız
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KIZILYILDIZ
    KIZILYILDIZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2003
    Erkek
    <html>
    <head>
    <script language="javascript">
    function yaz(name, value, hours)
    {
    var expire = "";
    if(hours != null)
    {
    expire = new Date((new Date()).getTime() + hours * 3600000);
    expire = "; expires=" + expire.toGMTString();
    }
    document.cookie = name + "=" + escape(value) + expire;
    }
    function oku(name)
    {
    var cerezdeger = "";
    var search = name + "=";
    if(document.cookie.length > 0)
    {
    offset = document.cookie.indexOf(search);
    if (offset != -1)
    {
    offset += search.length;
    end = document.cookie.indexOf(";", offset);
    if (end == -1) end = document.cookie.length;
    cerezdeger = unescape(document.cookie.substring(offset, end))
    }
    }
    if (cerezdeger == "") {
    cerezdeger = 1;
    }
    return cerezdeger;
    }
    function kontrol() {
    if (checkbox.checked) {
    yaz('cerez','0',24)
    }
    else {
    yaz('cerez','1',24)
    }
    }
    function iptal() {
    deger = oku('cerez');
    if (deger == '0') {
    window.location = "sayfa2.htm"
    }
    }
    </script>
    </head>
    <body onLoad="iptal()">
    <input type="checkbox" name="checkbox" value="checkbox" onClick="kontrol();">Görmek istemiyorsan Tıkla<br>
    <a href="sayfa2.htm">Sayfaya Git</a>
    </body>
    </html>

    aha bu kodlar.

    bi iki şey düzeltmen gerekebilir.
    window.location ="sayfa2.htm"
    bu sayfa yerine hangi sayfanın açılacağını gösteriyor.

    ayrıca
    yaz('cerez','0',24)
    yaz('cerez','1',24)
    satırlarında ben cookie sürelerini 24 saate ayarladım.
    istersen değiştirirsin.
    (cookie süresi o cookienin ne kadar zaman geçerli kalacağını belirtir.)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek
    Anladıysam Fenerbahçeli oluyum. Birazdaha aç konuyu kardeşim.

    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JOE
    JOE's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek
    anlatamadım ama sitenin adresini verdim. Oradan bakıp anlamaya çalışın. www.galatasaray.com da siteye ilk kez giriyorsanız ya da daha önceden giripte alttaki kutucuğu tıklamadıysanız sayfanın enaltındaki yazıya bakın
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JOE
    JOE's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek
    Hatta koyacağım sitenin adresini vereyim. Siz ona göre söylein
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JOE
    JOE's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek
    www.titanyum.com.tr.tcwww.titanyum.com.tr.tc
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KIZILYILDIZ
    KIZILYILDIZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2003
    Erkek
    JOE
    yukarıdaki kodlar işte senin istediğin.
    koysana sayfana.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JOE
    JOE's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek
    Zamanı gelince koyacağım. Herkese teşekkürler.
Toplam Hit: 802 Toplam Mesaj: 11