folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Ekran Kartı Kutusundan Dvı Vga Aparatı Çıkmadı



Ekran Kartı Kutusundan Dvı Vga Aparatı Çıkmadı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piiiranha9242
    piiiranha9242's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    Arkadaşlar vatandan bugün sapphire r7 260x kart aldım fakat kutudan dvı vga dönüştürücü aparatı çıkmadı eve

    geldiğimde izlediğim bütün kutu açılımı videolarında

    bu

     aparatın çıktığını gördüm şimdi yarın gidip vatanda hır gür çıkartayım mı sizce yoksa artık hdmı devri diye çıkmıyo mu

     

     

    bu meret kutularda ,aydınlatırsanız sevinirim


    ..Morali hep bozuk olan insan..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    yeni nesil kartlarda çıkmaz hocam. ayrıca yurt dışı kutu içeriğiyle türkiye kutu içeriği farklı olabiliyor. Yine de sen kartın modeline göre kendi sitesinden aksesuarlar kısmında yazıyor mu bir bak mesela sapphire yazmış

    http://www.sapphiretech.com/presentation/product/product_index.aspx?pid=2040&lid=1

    güç kablosu çıktı mıydı?


    :|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    ilk önce bölüm yetkilisi eğer o çözemez ise o zaman bölüm müdürüne durumu anlat,mutlaka çözüm bulunur ama canın kavga etmek istiyorsa ona bir şey diyemem.

    istersen kafa göz dal Action olur :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iSoCan
    iSoCan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2014
    Erkek

    eve yakınsa gidip sor değilse uğraşmaya değmez 5-10 lira verip al bir tane 

    iSoCan tarafından 27/May/15 00:49 tarihinde düzenlenmiştir

    Milletin bağımsızlığını, yine milletin azim ve kararı kurtaracaktır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Kutu içeriğinde yazıp da çıkmadıysa gidip sorabilirsiniz, 5 liralık bir şey bile olsa hakkınızı arayın.

    Ama kutu içeriğinde yok ise ortalığı karıştırmanın anlamı yok, kartı aldığınız yerden aparatı da ücreti karşılığında temin edebilirsiniz.


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piiiranha9242
    piiiranha9242's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    Bugün vatana gidildi aynı model bi başka kutu açıldı ve bi de ne görelim dönüştürücü çıktı ürün açılmış içinden

    çıkarılmış bi şekilde iade ürün olasılığıda var ama sıkıntı değil şimdilik tek sıkıntı kartın son driver sürümü xp ye göre değil heralde 

    7 yi kurmanın vakti geldi anlaşılan :))


    ..Morali hep bozuk olan insan..
Toplam Hit: 996 Toplam Mesaj: 6