folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilgisayarla İlgili Diğer Konular
linefolder Ekranda Ölü Piksel / İade Sıkıntısı [Yardım]



Ekranda Ölü Piksel / İade Sıkıntısı [Yardım]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    Ürün gözlerimi ağrıttı sözüne karşılık ürünü kullandınız mı diye soru sormaları da komik olmuş. Yok kutusu çok parlaktı, kargoyu açar açmaz göz ağrısı yaptı.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Direk hakem heyetine git 14 gün dolmadan başvurunu yap sonra hepsiburada ve Dell ile savaşırsın


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oksijen
    oksijen's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2007
    Erkek

    Dell in uluslar arasi numarasindan genel merkezi ara, turkiye de ki teknik servisin yardimci olmadigini soyle iade istedigini belirt Cok sasirdim ben garantisinin dolmasina 3 gun kala laptopun ana kartini degistirtim adamlara. Ses karti bozuldu, ekip eve geldi yani anakart grtirmisler yanlarinda takip gittiler. Hatta klavyede degismisti sanirim, cok zaman olmus asinma vardir diye getirmisler di sanirim. 5 kurus vermedim isimi 1 gunde cozduler. Hayatimda gordugum gorepbilecegim en iyi teknik servis hizmetiydi sanirim.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    herrero
    herrero's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Haziran/2015
    Erkek

    Hocam Tüketici Hakem Heyetine online olarak da https://tuketicisikayeti.gtb.gov.tr adresinden başvurabiliyorsun diye biliyorum. Muhattap olarak hepsiburada yı koyucan karşı tarafa. Dell in sürekli sizi hepsiburadaya yönlendirmesi parayı onların kazanmış olmasından kaynaklanıyor. Diyor ki hiç raporla falan uğraşma zaten internetten aldığın ürün için 14 gün içinde iade hakkın var kullan diyor. Rapor vermemeleri kendi işbilmezlikleri. Sen servise götürüp tutanağa bu üründe ölü piksel yazdırsan bile (miktarını yazmalarına bile gerek yok) zaten ürün ayıplı mal olmuş oluyor. Başvurunu yap bırak ondan sonra muhattap firma senin peşinde koşsun.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek

    Dell laptop vardı bendede problemler vardı aradım ziklemediler. Yerinde servis garantisi olmasına ragmen öle bişi yok dediler falan. Yardırdım face den falan her türlü yerden yorum yaptım hergün. En sonunda koç sistemden bri aradı gönder yapak dedi. 


    next next next install
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Mycity bunu yazdı

    Senin işini tek seferde çözebilirim ama kolay lokma vermek yok artık :) sadece sana yol göstereceğim direk dell'in kendi servisini ara sana çok iyi yardımcı olucaklardır.

    Ta*k mı geçiyon adam mı seçiyon ?? 

    Hepsiburada mağazalı sisteme geçtiğinden beri göt oldu. Kargodan eksik gelen ürüne video kaydı istiyorlar ama 26. Şikayet kaydını bıraktığında :d kargoları açarken videoya alın. 15 gün sorgusuz iade hakkının farkında ol. Yazılı başvuru yap. Daha cevaplamalarını bekle. Ekran görüntülerini al. Tamam derseler yolla. Olmaz derseler hakem heyetine başvuru ve cevap görüntüsüyle beraber başvur.. 

    noname tarafından 07/Haz/18 09:41 tarihinde düzenlenmiştir

    ...said addicted.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GodKlaus
    GodKlaus's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2014
    Erkek

    Ya salak saçma şeyler oluyor :D

    Ekranı sildim kutulayıp götürecektim ekranı tüketici heyetine , sildim baktım yeşil nokta kayboldu ,  geri geldi

    2 3 vurdum elimdeki bezler ninja gibi şuanda tamamen kayboldu ve gelmiyor geri :D

    Gelsin de sıfır ürün alayım diye 2 3 tane daha vurdum yok banamısın demiyor.

    galiba sorunu çözdüm ama canım sıkıldı. Sorunu maskelemiş oldum sadece...


    Telegram : @CuneytKuscu && Discord : Tyenuc#2679 | İstanbul Avr. Yazılım Mühendisi ve sonunda işim var (:
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    GodKlaus bunu yazdı
    Liquid bunu yazdı

    ölü piksel falan ne uğraşıyorsun internetten aldığın ürünü koşulsuz iade edersin yeter ki zarar verme. Hiç uğraşma iade et. İade sebebine beğenmedim cayma hakkımı kullanarak iade ediyorum de tabi 15 gün dü süresi galiba. O süre geçmediyse. İade almazlarsa o zaman hakem heyetine başvur ama piksel olayını çok dillendirme oradan kazanamazsın. Sen süresi içerisinde cayma hakkını kullanmak istediğini belirt sadece.

    EDİT: Amerikada, Amerikan futbolu sezonu sonunda final karşılaşmasını 100m den fazla kişi izler. Bir haberde izlemiştim. Adamlar maç izlemek için TV alıp iade ediyorlarmış :) Zincir mağazalardan bir tanesinin yetkilisi konuşuyordu. Alınan tvlerin %10u iade edilmese yine işimize gelir diyordu :) yani orada adamlar maç izleyip iade ederklen biz burada sorunlu ürünle uğraşıyoruz. 

     

    hocam ilk postta . satırda belirttim zaten.

    Hepsiburadayı aradığımda ilk dediğim " ürün gözlerimde ağrı yaptığı için iade etmek istiyorum"di.

    Banada "Ürünü kullandınız mı" diye soru yönelttiler ve bende " Evet şuanda bilgisayarımda bağlı" dedim.

    "Ürünü iade alabilmemiz için Dell'den DOA raporu almanız gerekli" diye bir dönüş sağladı.

    Dell'de bu raporu vermiyor. Ölü piksel sayısı 6 adetten daha az olduğu için.

    koşulsuz iade hakkın var diyorum hocam sana adamların öyle demesine bakma. iade talebini yazılı ilet. red cevabı verildiyse çıktısını al. hakem heyetine başvur . bu kadar.


    İmzalamazsam ne olcak?
Toplam Hit: 2700 Toplam Mesaj: 19
dead pixel dell