folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder ELF Güneş Enerjili, Bisiklet Araçlar Türkiye'de Üretilemez Mi..?



ELF Güneş Enerjili, Bisiklet Araçlar Türkiye'de Üretilemez Mi..?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Arkadaşlar çok sevdim bunu yahu, bu araçtan Türkiye'de üretilse bence yok satar gibime geliyor, gerçek bir insan dostu, gerçek bir yardımcı, kişiye sağ kol olacak bir icat, bir çok bakımdan hizmet için uygun özelliklere sahip, ne düşünüyorsunuz?, birisi bunu Türkiye'de üretemez mi..? Belki içimizden bunu başarabilecek birisi vardır, benim maddi imkanım yok, yoksa bu tarz bir şey yapar üretirdim, harika bir şey.

    https://www.youtube.com/watch?v=r_xDuHuk4_E 


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csabanci
    csabanci's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2015
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı

    Arkadaşlar çok sevdim bunu yahu, bu araçtan Türkiye'de üretilse bence yok satar gibime geliyor, gerçek bir insan dostu, gerçek bir yardımcı, kişiye sağ kol olacak bir icat, bir çok bakımdan hizmet için uygun özelliklere sahip, ne düşünüyorsunuz?, birisi bunu Türkiye'de üretemez mi..? Belki içimizden bunu başarabilecek birisi vardır, benim maddi imkanım yok, yoksa bu tarz bir şey yapar üretirdim, harika bir şey.

    https://www.youtube.com/watch?v=r_xDuHuk4_E 

    inceledim güzelmiş ama sen bunu Türkiyede ürettiğinde bi araba parasına piyasaya cıkar. O fiyatlara cıkmasa bile bizim devletimiz olmucak kalemlerden vergi çikartır o fiyatları tamamlar. bide insalar tercih etmeye başladımı motorlu taşıtlar vergisi bile koyarlar ki ozaman bu yazdıklarına pişman olabilirsin bile :)


    Evrim içi mürit..laugh is live..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    @csabanci hocam dilediği kalemden vergi koyarsa koysun, bunu yapacaklarını zaten biliyorum, ama esnaf gözü ile bakıldığında, bu araç elektrik motoruna sahip bir bisikletten öte değil, bütün mesele Türkiye'de üretimine onay çıkarılması, gerisi gelir, ne kadar pahalı kılarlarsa kılsınlar, asla istedikleri gibi pahalı edemeyeceklerdir diye düşünüyorum, her kesin sahip olabileceği fiat aralığında olacaktır, ve alanda memnun kalacaktır, görüldüğü üzere malzeme yok üstünde, üç bisiklet tekerinden ibaret bir araç. :)


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balbazar
    balbazar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2010
    Erkek

    Is gormez. Farkettiysen videodaki test ettikleri yer dümdüz. Istanbul mesela cok dik yokuslari var inisli cikisli cok fazla yol var hicbir yer düz değil. 
    Bu yokuşlu yollarda çıkabiliyor mu sıkıntı çıkarmadan? Bence hayır. Bu anca Varşova gibi dümdüz hiç bir yokuşu olmayan dümdüz coğrafyalı şehirlerde iş görür. İstanbulda hiç bir işe yaramaz

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    1 pahalı  olur . A101  de var aynısı 17.000 tl

    2 pil işi  hala çok çok geride  . 30  km  bile yapmaz 

    3 burası Türkiye  harfiyat kamyonu mıcır  diye üstünden geçer . Kullanırken çok çok dikkatli olmak laızm . 

     

    4 en önemlisi Bizde kendin yaparsan  daha pahalıya bile gelir . 1 sprey boya 35 TL  amk 


    Dost Bildiklerimin Sessizliğini Unutmayacağım
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    250 wattan daha güçlü elektrikli araçlarda yine normal araçlardaki gibi 55% otv var biliyonuz di mi :D 


    Erkek olursa Esat Oktay, kız olursa Sabiha Gökçen
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Arkadaşlar benim gördüğümü siz görmemişsiniz demekki, bu araç sınırsız kilometre yapabilecek bir araç, yokuşlarda elektrik motoru ve pedal yardımı ile kolayca aşabilecektir, düz yollarda genellikle pedal ile gidileceği için elektrik tasarrufta kalacaktır, güçlü güneş panelleri ile şarjını almaktadır, zorlandığın yerlerde ve kalkışlarda elektrikten faydalanırsın, hareket ivmesini aldıktan sonrasını pedalle devam edersin.. @samaccc hocam A101 de var mı dedin, ben görmedim bizim buradakinde yok, nasıl bir şey bir resim çekip atamazmısın acaba.?


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PcK0
    PcK0's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    Öyle muazzam teknolojilere ihtiyaç duyulan bir yönü yok. Olabilir, niye olmasın?


    Sadece bi imza..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Devlet artık bu gibi araçları normal araba gibi görüyor. Plaka ve ruhsat çıkartıp her 2 senede bir muayaneye götürmen gerekli. Üstüne trafik sigortasınıda ekle.

    O kadar masraf etmektense aynı paraya bir tane Tofaş Şahin alıp LPG koyup binersin. Arabaya bir şey olur korkusu olmadığı için saçma sapan yerlere parkta edersin.

    mkyb tarafından 17/Kas/19 15:45 tarihinde düzenlenmiştir

    Keyfinize bakın. Dünya kime kalmış ? Aslana mı kaplana mı ? Çakal olmayın yeter. Sadece ölüler görür babayiğit.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LaNCeLoT
    LaNCeLoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2003
    Erkek

    Maddi kaygılardan ziyade Türkiyede trafik ve onun haricinde normal yaşamda asayiş problemleri çok çok çok büyük boyutta , Türkiyeye uygun değil bence bu araç :) canından olursun yok satmayı geçtim :D .


    Kurtlar tasma takmaz....
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    LaNCeLoT bunu yazdı

    Maddi kaygılardan ziyade Türkiyede trafik ve onun haricinde normal yaşamda asayiş problemleri çok çok çok büyük boyutta , Türkiyeye uygun değil bence bu araç :) canından olursun yok satmayı geçtim :D .

    Ülkemiz o kadar da medeniyetten kopuk değildir diyeceğim de, aklıma Suriler geldi.. Onlardan ötürü arıza çıkabilir, bizimde arızalar var, ama sayıları çok değil. Çalınmalarına dair önleyici bir mekanizma geliştirilebilir, ama canımdan olma kısmı biraz abartılı olmuş gibi.. :) 

     

    ShockMan tarafından 17/Kas/19 21:51 tarihinde düzenlenmiştir

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
Toplam Hit: 919 Toplam Mesaj: 11
elf güneş enerjili bisiklet araba..