Float Left Divini Ortalamak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    http://paste.org/pastebin/view/36186

    kodları burda.Altta resminide vercem;

    Yeni bir projeye başlıyorum, basit, sade, tasarımı güzel ve performanslı birşey istiyorum.Güzel şeyler va aklımda ama cdd beni öldürdü.

    float left ile yan yana menü divi sağladım.FAkat menü kafasına göretakılmasın diye ustmenu'ye bağladım.Ustmenu text-align:Center fakat menu float:left olduğu için soldan başlıyor.Ben ortada durmasını istiyorum menunun.Tıpkı altta olan beyaz kısım gibi.

    NAsıl yapabilirim ?

    http://i55.tinypic.com/2hf4aif.png

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    o ortalanacak dive margin-left:auto     margin-right:auto çekermisin 


    Bittik biz bittik
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Cosmic bunu yazdı:
    -----------------------------

    o ortalanacak dive margin-left:auto     margin-right:auto çekermisin 


    -----------------------------

    hocam durum şöyle,

    bi ana div var, onun içinde divler var.Div div yazdığımda lat alta olmasın diye float-left dedim anasayfa vs.. divlerine.css de hepsi menu olarak geçiyor.

    alt alta geçmesini önleyebilirsem float:left yazmama gerek kalmayacak.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    ben hiçbirşey anlamadım sorudan

    şimdi resimde kırmızı kutu içine aldığın yerin nasıl olmasını neler olmasını istiyorsun açarmısın

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek

    onu da bi divin içine al. genişliği ver, margin:0 auto; yaz stiline


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    sanırım simdi anladım oyundayım tam bakamayacağım ama en basitinden

    menu divlerini 1 genel dvin içine al

    <div class="menuitem">
    <a href="?/anasayfa/" class="menu"><div class="menu yuvarla"><img src="./r/home.png"/><br>Anasayfa</div></a>
    <a href="?/anasayfa/" class="menu"><div class="menu yuvarla"><img src="./r/bilgi.png"/><br>Bilgi</div></a>
    <a href="?/anasayfa/" class="menu"><div class="menu yuvarla"><img src="./r/cevre.png"/><br>Çevre</div></a>
    <a href="?/anasayfa/" class="menu"><div class="menu yuvarla"><img src="./r/uye.png"/><br>Üyelik</div></a>
    <a href="?/anasayfa/" class="menu"><div class="menu yuvarla"><img src="./r/hakkinda.png"/><br>Hakkında</div></a>
    </div>

     

    div.menuitem{margin-left:100px} diyede sağa doğru itele en basiti bu şekilde olur

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Genki bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben hiçbirşey anlamadım sorudan

    şimdi resimde kırmızı kutu içine aldığın yerin nasıl olmasını neler olmasını istiyorsun açarmısın


    -----------------------------

    hocam kırmızı divin içinde divler var.Float left ile yan yana sıralı.Başka türlü yan yana sırlaanmıyor.

    Bunları kırmızı divin içinde ortalamak istiyorum.Gördüğün gibi sola doğru yaslanmış

    & Gharzvog :

    olmadı hocam

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    Genki bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben hiçbirşey anlamadım sorudan

    şimdi resimde kırmızı kutu içine aldığın yerin nasıl olmasını neler olmasını istiyorsun açarmısın


    -----------------------------

     

    hocam kırmızı divin içinde divler var.Float left ile yan yana sıralı.Başka türlü yan yana sırlaanmıyor.

    Bunları kırmızı divin içinde ortalamak istiyorum.Gördüğün gibi sola doğru yaslanmış

    & Gharzvog :

    olmadı hocam


    -----------------------------

    dışına aldığın divin içine display:table; margin:0 auto; yazıp denermisin


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    620 px verdim anadive tamamladı.Sağol.Bunun çözümü baya karışık galba.Tabloları özlüyorum bazen

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Gharzvog bunu yazdı:
    -----------------------------

    dışına aldığın divin içine display:table; margin:0 auto; yazıp denermisin


    -----------------------------

    budur hocam eywallah

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackingo
    hackingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Cosmic bunu yazdı:
    -----------------------------

    o ortalanacak dive margin-left:auto     margin-right:auto çekermisin 


    -----------------------------

     

    kisayolu: margin:0px auto;

Toplam Hit: 1395 Toplam Mesaj: 11