.Flv Uzantılı Video

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hickirik13
    hickirik13's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek

    flv uzantılı bir kaç video indirdim.ben videolara gom player da izlemeyi tercih ediyorum ama burada video süresi bitiyor video bitmiyor.

    ileri geri aldıgımda ise hata veriyor.

    daha sonra flv player indirdim olmadı converter indirdim olmadı.

    flv videolarımı izlemek için ne tercih etmeliyim???

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Palerider
    Palerider's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2012
    Erkek

    Hocam ben vlc player kullanıyorum hepsini de açıyor hiç böyle sorunum olmadı onu bir dene istersen.


    Eskisi gibi değildir belki!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hickirik13
    hickirik13's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek
    Palerider bunu yazdı

    Hocam ben vlc player kullanıyorum hepsini de açıyor hiç böyle sorunum olmadı onu bir dene istersen.

    http://k1311.hizliresim.com/1h/9/ucb0d.jpg

     

    yok hocam vlc playerda da denedim durum bu..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    metadata'sı bozuktur o zaman.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hickirik13
    hickirik13's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek
    VBDream bunu yazdı

    metadata'sı bozuktur o zaman.

    onun için bir şey yapabilir miyim??

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    bazen flv izlerken oluyo hocam. süre 0 gösteriyo ama video çalıp duruyo. hiç sorun olmadı ama izleniyordu

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    hickirik13 bunu yazdı
    VBDream bunu yazdı

    metadata'sı bozuktur o zaman.

    onun için bir şey yapabilir miyim??

    http://www.videohelp.com/tools/FLVTool2

    m
    etadata injector diye arat google'da.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hickirik13
    hickirik13's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek
    joe_black bunu yazdı

    bazen flv izlerken oluyo hocam. süre 0 gösteriyo ama video çalıp duruyo. hiç sorun olmadı ama izleniyordu

    video oynatmada sıkıntı yok ama..eger kendi gösterdigi süreyi gectikten sonra ileri geri yaptıgımda sıkıntı oluyor.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hickirik13
    hickirik13's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek
    VBDream bunu yazdı
    hickirik13 bunu yazdı
    VBDream bunu yazdı

    metadata'sı bozuktur o zaman.

    onun için bir şey yapabilir miyim??

    http://www.videohelp.com/tools/FLVTool2

    m
    etadata injector diye arat google'da.

    hala çözemedim hocam..

    biraz ayrıntılı anlatabilir misin??

    program olarak ne kullanmalıyım..lightroom gibi bir şey mi kullanmalıyım??

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Çok büyük ihtimal .flv dosyası bozuk inmiştir, eğer sorunsuz indiğinden eminsen codec paketini güncelle öyle dene birde,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hickirik13
    hickirik13's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Çok büyük ihtimal .flv dosyası bozuk inmiştir, eğer sorunsuz indiğinden eminsen codec paketini güncelle öyle dene birde,

    torrentten indirdim..ingilizce eğitim seti..yükleyen kişi kendi siteden cekerken hata yapmıştır..

Toplam Hit: 807 Toplam Mesaj: 11