Forumay.Us Sahibini Tanıyan Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Arkadaşlar bu site sahibi benim domainsite.com adresimi ve godaddy adresimi hackleyip domainlerimi yönlendirmiş..

    Ulaşamıyorum adama.. firmalara support maili attım ama adama da ulaşmak istiyorum. Nasıl ulaşabilirim. whois bilgileri sallamasyon..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Müridler bi el atında ulaşayım adama.. 

    müşterilerimin domainini de hacklemiş mahçup oldum adamlara.. 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Arkadaşlar bugün domainlerimi geri alabildim. Domainlerimi alan kişinin mail adresi: turkishmydonoz@gmail.com

    acaba bizim tahribattaki arkadaş mı bu? Yönetimden biri beni bilgilendirirse bilgilerini alabilir miyim? Pazartesi savcılığa vereceğim.

    http://www.tahribat.com/Murit-turkishmydonoz/

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    Hack yediysen bence gitt bilişime ver onlar işini yapsın 

    admın login sayısı az olsa da ulaşılmaz durum da sanırım

    Login Olma sayısı : 252 
    Yazdığı Dökümanlar :
    Yazdığı Haberler :
    Hikayeye Katkıları :
    Üye Olduğu Tarih : 3 Eylül 2005 (Cumartesi) 13:51 
    Son giriş yaptığı Tarih : 4 Mayis 2011 (Çarsamba) 23:43 

    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    yonetim doğrularsa mail adresini sevinirim.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gurbetseli
    Gurbetseli's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek

    Onun ben varya gelmisini gecmisini yedi sülalesini dogmusunu dogmamisini.....................

    a.q cocugu benim paneline hacklemis... simdi napacagimi bilmiyorum sinirden basim acayip batliyor.

    yav bu isleri birakayim dedim bözle a.q cocuklari ortaya cikar abi ne olur gel beni belle derr

    bende bellerim :)

    arkdaslar kusurabakmayin acayip sinirliyim..

    napacagimim bilmiyorum

    ne domainlerime ulasabiliyorum nede domain panelime..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Erdoğan Dikkaya
    0505 909 50 53

    Burhan Doğan
    https://www.facebook.com/theburhan 

    bu iki dallama yapıyor bunların hepsini :) ben ulaştım bu adama.

    Aradım gizli numaradan naber erdoğan dedim. Şuan bilgisayar başında değilim deyip savuşturdu bi daha aradım gizli numaraya kapatmış. Normal numaramdan aradım açmadı :)

    Kendisi konya'da yaşıyor. Yolum düşerse ağzını burnunu eline vericem ama bakalım. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek
    Direk savciliga ver hocam usenmezsen,hem isleyiside bize anlatirsin,bilgileniriz
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    müşterim verdi savcılığa :)
    bilgilerini de verdim ben. İstersen sen de ver. Bu bilgilerle.. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gurbetseli
    Gurbetseli's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek

    benim ortagim avukatligi gecen yil bitirdi ve suan stajmi deniyor öyle bisey yapiyor.

    ve bu islerden en iyi anlayan o ve bugun kendisi bir dilekce yazip burda yani almanyaca sucduyurusunda bulundu bu kisi sanirim konyali bendeki logda iki IP adresi bulundu biri konya digeri istanbul..

    suan icin türkiyeyede gidecek ortagim ordada suc duyurusunda bulunacak. Bugün Almanyada sucduyurusunda bulununldu..

     

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gurbetseli
    Gurbetseli's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek

    biraz önce msn geldi ve artik bu msn benim dedi... ve hattan düstü sonra diger msn ac dedi hemen sifresini degistirmek icin actim oda gitmis..

    xerayaktasx@hotmail.com bu email adresi msn ekledigim zaman gidiyor msn bunlarida savciliga bildiriyoruz. suan icin telde konusuyor arkadasim bilgi veriyor bizim dosyayla ilgilenen kisilere... ne sonuc cikar bilmiyorum.

Toplam Hit: 2036 Toplam Mesaj: 11