Garanti Bankası Yardım
-
Beyler inanılmaz kolay bir işlem için bankayı aradım yaklasık 15 dakika uğraştım ve sonuc alamadım.Ukraynadan aradığımda içinde 20 tlye yakın param gitti.Yapacağım işlem sadece internet bankacılığı şifremi değiştirmek ve benden son kullanım tarihi adında bir sifre istiyor kartın ön yüzünde 4 kere yazdım ve hatalı giriş yaptınız dedi kapandı.
Simdi ne kontor var ne para var.Allah kahretsin sinirden camı çerçeveyi yumruklucam.Yardımcı olabilecek birisi var mı
-
https://forms.garanti.com.tr/novaform/application/channelApplicationOnBranch/pinReceive-tr
buradan resetle mesaj olarak gelir
-
bu arada son kullanma tarihi xx/xx seklinde yazar mesela 05/14 514 yazmamalisin 0514 yazmalisin
-
adamın turkcell hattı yurtdışına kapalı olduğu için ordan resetleyemez ne yazık ki..
bence önce netten yada Turkcellde çalışan bi mürid aracılığıyla hattını yurtdışına açtırman gerekli..
-
eğer kartın yenilenmişse ondan dolayı da yapıyo olabilir temsilciye bağlanamadın mı?
-
SweetyVolty bunu yazdı:
-----------------------------adamın turkcell hattı yurtdışına kapalı olduğu için ordan resetleyemez ne yazık ki..
bence önce netten yada Turkcellde çalışan bi mürid aracılığıyla hattını yurtdışına açtırman gerekli..
-----------------------------y.dısına actım hocam
@irwa
bağlandım iste o yüzden 15 dk konustum düzgünde yardın alamadım
-
hocam ben subeye gitmeme ragmen vermediler sifreyi ya arayip yapican yada sana verdigim link ten ikiside ayni yola cikiyo bosa arama o linkten yapamiyosan isin zor
-
Asker bunu yazdı:
-----------------------------hocam ben subeye gitmeme ragmen vermediler sifreyi ya arayip yapican yada sana verdigim link ten ikiside ayni yola cikiyo bosa arama o linkten yapamiyosan isin zor
-----------------------------Kartınız, fazla sayıda hatalı şifre ve son kullanma tarihi girişi nedeniyle kullanıma kapatılmıştır. 444 0 333 Alo Garanti'yi arayıp şifrenizi tekrar alarak işleminize devam edebilirsiniz.
-
UP
-
up
-
Birini msnden ekle senmis gibi arasin garantiyi knussun