Google Alt Linkin Yararları ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    arkadaşlar google da ismini unuttum diye aratınca 3 adet alt link aldığımızı görüyorum :D

    Hoşuma da gitti hani :D

    İlk defa bir alt linkim oluyor. yaraları nelerdir :D


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    syklops
    syklops's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    hacı pek bir yararı yok, artislik sadece, hoşuna gidiyor öle bağlantıların çıkması :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    syklops bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacı pek bir yararı yok, artislik sadece, hoşuna gidiyor öle bağlantıların çıkması :)


    -----------------------------

    hmm.. :S


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    gayette yararı var.. bir program sitesinde direk download linkine gitme gibi düşünüle bilir..

    google zaten site içerisinde hareketliliğe göre kendi belirliyor.. sitene bakarsan en aktif o kısımlar.. bence faydası büyük.. ben o bağlantıları kullanıyorum sıklıkla.. reklamlada boğmamışsın tam orjinal içerik işte :)  :D.. düzenlemek yada kaldırmak istersen google webmaster tools dan kaldrılınabiliyo.. ama kaldırma :|


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    tarzan bunu yazdı:
    -----------------------------

    gayette yararı var.. bir program sitesinde direk download linkine gitme gibi düşünüle bilir..

    google zaten site içerisinde hareketliliğe göre kendi belirliyor.. sitene bakarsan en aktif o kısımlar.. bence faydası büyük.. ben o bağlantıları kullanıyorum sıklıkla.. reklamlada boğmamışsın tam orjinal içerik işte :)  :D.. düzenlemek yada kaldırmak istersen google webmaster tools dan kaldrılınabiliyo.. ama kaldırma :|


    -----------------------------

     

    :D mutlu etti yorumun :D:D teşekkür ederim hocam :D


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    syklops
    syklops's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    myblackworldweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    tarzan bunu yazdı:
    -----------------------------

    gayette yararı var.. bir program sitesinde direk download linkine gitme gibi düşünüle bilir..

    google zaten site içerisinde hareketliliğe göre kendi belirliyor.. sitene bakarsan en aktif o kısımlar.. bence faydası büyük.. ben o bağlantıları kullanıyorum sıklıkla.. reklamlada boğmamışsın tam orjinal içerik işte :)  :D.. düzenlemek yada kaldırmak istersen google webmaster tools dan kaldrılınabiliyo.. ama kaldırma :|


    -----------------------------

     

    :D mutlu etti yorumun :D:D teşekkür ederim hocam :D


    -----------------------------

    hacım fazla bir yararı yok, sadece google tarzanın dediği gibi aktif kısımları kullanıcalara faydalı olsun diye arama sonuclarında gösteriyor, genelde google siteni sevmiş derler o kadar, fazla bişeyi yok yani...

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dark22
    dark22's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Şubat/2011
    Erkek

    gayet çok güzel başarılı yapmışlar


    aklıma bir şey gelmedi sonra yazıcam :D <br>
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahta
    tahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2008
    Erkek

    peki bu özelliklerin bizim sitemizdede çıkmasını sağlamanın bir yolu var mı?

    anladığım kadarıyla bunları google kendi belirliyor

    peki bu işleri hızlandırmanın bir yolu var mı?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek

    ahahah. konu başlığını öyle bi okudum ki, " at linkin yar.kları " lan diyorum kendi kendime google la, atla, linkle ne alakası var acaba bunun :D


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    tahta bunu yazdı:
    -----------------------------

    peki bu özelliklerin bizim sitemizdede çıkmasını sağlamanın bir yolu var mı?

    anladığım kadarıyla bunları google kendi belirliyor

    peki bu işleri hızlandırmanın bir yolu var mı?


    -----------------------------

    yok hocam.. bende çok aradım çok seocuyada sordum ama kimse bulmamış.. bulan varsa da söylememiş.. ama google belgelerinde googleın aktiviteye göre çıkarttığı yazıyor sadece..


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    myblackworldweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    :D mutlu etti yorumun :D:D teşekkür ederim hocam :D

    -----------------------------

    rica ederim hocam başarılar..


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
Toplam Hit: 884 Toplam Mesaj: 11