Hepsiburada Kargo Problemi
-
hocalar tablet kılıfı söylemiştim ürün geldi içinde fiş vs yoktu üründe yanlış geldi satıcı ulaşamıyoruz ürünü kaldırdı ürünü hepsiburadadan aldım şimdi nasıl bir yol izlemem gerekiyor.
Mod not. Kategorilere ve etiketlere dikkat edelim.
-
müşteri hizmetlerini aradın mı hocam?
-
Kolay iade kısmından takip edebilirsin hocam işlemlerini.
-
rapidhacker550 bunu yazdı
Kolay iade kısmından takip edebilirsin hocam işlemlerini.
sağolasın hocam iade için numara verdiler kargoya söyleyip geri yollayacağım.
---------
@koray
aradım hocam aramaz olurmuyum.
-
üzerinde irsaliyeli fatura olmayan ürünleri teslim alma
-
N11e dönmeye çalıştı iyice *çtı hepsiburada. Geçenlerde tlf almıştım annem için. Renkler arasında fiyat farkı vardı. Satıcı hpsb değil bir dükkan. Neyse telefon geldi iyi güzel falan sonradan farkettim ki farklı renk seçeneği gelmiş. Arada da yamulmuyorsam 50 lira 100 lira kadar fark vardı. Yüksek fiyattan ucuz ürün. Çözene kadar da kök söktürdüler. Yok sim kart takılmış ürünü iade alamayız yok aradaki farkı iade edemeyiz ürünü gönderin falan. Konu açtıydım hatırlayan vardır merak eden bulabilir.
geçen de 10 liralık basit bi ürün aldım. Beklentim düşüktü zaten ürün de on paralık çıktı. Ammmaaaa teslimat sabahı kargodan bir telefon, şubeden alınacak ürününüz gelmiştir diye. Yanlışlık olmasın falan dedim kargo firmasının ipnrliği sandım. Nitekim gittiğimde gördüm ki -yine hpsb dan bir dükkan- ürünü iki lira daha ucuz olsun diye kapıya tslim değil şubeden alınacak şekilde yollamış. Utanmadan da kutunun üstüne kocaman kocaman yazmışlar. Ulan hıyar ücretsiz kargo da demiyorsun ki ayrıca kargo ücretini yine benden alıyorsun. Neyin peşindesin.
Şikayet oluşturdum yine kargo farkını iade edemeyiz diyecekler 20 tane ticket açıcam bakalım neler olacak.
-
@noname
Hepsiburada sayesinde paralel ithalat telefonlarla bi daha işim olmaz. Adamlar iade ürünü tekrardan paketleyip sıfır diye satmaya çalışıyor. Örnek :