İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
Hepsiburada.Com'un Teknik Servisten Gelen Kargoyu Kaybetmesi
Hepsiburada.Com'un Teknik Servisten Gelen Kargoyu Kaybetmesi
-
Sayın müritler,
Sennheiser kulaklığımı geçen ay hepsiburada üzerinden servise yolladım. Servis cx1.0 ile değişim yapılacağı söyledi onayladım. 21.08te kargoya vermiş sennheiser. Hepsi burada sayfasında herhangi bir güncelleme olmayınca sayısız şikayet bırakmama rağmen template 20 iş günü servis vs. Maili attılar. Geçen aradığımda 20 iş günü doldığundan ücret iadesi yapılabileneceği söylendi ben de garanti kapsamında bana gelen ürünün 150 lira civarı olduğunu 90 liralık ücret iadesini kabul etmiyeceğimi söylememe rağmen bu sabah iban numaranızı atarsanız ücret iadrniz gerçekleşecektit diye mail geldi. Süreç içinde sennhieserle de mailleşiyordum. Hepsiburada temsilcisi başka bir şey yapılamayacağını söyledi sennheiseri geri aradığımda kendi taraflarınfan yazılı sözlü uyardıklarını ama iç işlerinr karışamayacaklarından daha fazla yardımcı olamaaycaklarını sölediler. Ben de onlardan hepdibıradaya gönderilen yeni ürünün kargo takip numarasını istesim. Yurtiçi kargo no: 910077149078. Kargonun teslim alındığı gözüküyor 22.08.2017te.
Yasal süreç başlatmayı düşünüyorum hepdiburada en son mantıklı bir dönüş yapamazsa.
Konu hakkında yardımcı olabilecek veya fikir verebilecek mürit varsa müteşekkir olurum.
Konu hakkında şikayetvar kaydım: https://www.sikayetvar.com/hepsiburadacom-servisten-gelen-kulakligi-1-haftadir-kargolayamadi
edit: eksisozluk başlığı "https://eksisozluk.com/hepsiburadanin-urunu-gaspi-ve-zorunlu-para-iadesi--5456662?day=2017-09-19"
-
Aquila bunu yazdı
Sayın müritler,
Sennheiser kulaklığımı geçen ay hepsiburada üzerinden servise yolladım. Servis cx1.0 ile değişim yapılacağı söyledi onayladım. 21.08te kargoya vermiş sennheiser. Hepsi burada sayfasında herhangi bir güncelleme olmayınca sayısız şikayet bırakmama rağmen template 20 iş günü servis vs. Maili attılar. Geçen aradığımda 20 iş günü doldığundan ücret iadesi yapılabileneceği söylendi ben de garanti kapsamında bana gelen ürünün 150 lira civarı olduğunu 90 liralık ücret iadesini kabul etmiyeceğimi söylememe rağmen bu sabah iban numaranızı atarsanız ücret iadrniz gerçekleşecektit diye mail geldi. Süreç içinde sennhieserle de mailleşiyordum. Hepsiburada temsilcisi başka bir şey yapılamayacağını söyledi sennheiseri geri aradığımda kendi taraflarınfan yazılı sözlü uyardıklarını ama iç işlerinr karışamayacaklarından daha fazla yardımcı olamaaycaklarını sölediler. Ben de onlardan hepdibıradaya gönderilen yeni ürünün kargo takip numarasını istesim. Yurtiçi kargo no: 910077149078. Kargonun teslim alındığı gözüküyor 22.08.2017te.
Yasal süreç başlatmayı düşünüyorum hepdiburada en son mantıklı bir dönüş yapamazsa.
Konu hakkında yardımcı olabilecek veya fikir verebilecek mürit varsa müteşekkir olurum.
Konu hakkında şikayetvar kaydım: https://www.sikayetvar.com/hepsiburadacom-servisten-gelen-kulakligi-1-haftadir-kargolayamadi
hocam hepsiburada yönetim kadrosunu bul. dolandırıcılar başlığıyla hepsine mail at. 2 güne çözülür. ama ceo'sundan cio cfo ne varsa gönder.
-
HanDSomE bunu yazdıAquila bunu yazdı
Sayın müritler,
Sennheiser kulaklığımı geçen ay hepsiburada üzerinden servise yolladım. Servis cx1.0 ile değişim yapılacağı söyledi onayladım. 21.08te kargoya vermiş sennheiser. Hepsi burada sayfasında herhangi bir güncelleme olmayınca sayısız şikayet bırakmama rağmen template 20 iş günü servis vs. Maili attılar. Geçen aradığımda 20 iş günü doldığundan ücret iadesi yapılabileneceği söylendi ben de garanti kapsamında bana gelen ürünün 150 lira civarı olduğunu 90 liralık ücret iadesini kabul etmiyeceğimi söylememe rağmen bu sabah iban numaranızı atarsanız ücret iadrniz gerçekleşecektit diye mail geldi. Süreç içinde sennhieserle de mailleşiyordum. Hepsiburada temsilcisi başka bir şey yapılamayacağını söyledi sennheiseri geri aradığımda kendi taraflarınfan yazılı sözlü uyardıklarını ama iç işlerinr karışamayacaklarından daha fazla yardımcı olamaaycaklarını sölediler. Ben de onlardan hepdibıradaya gönderilen yeni ürünün kargo takip numarasını istesim. Yurtiçi kargo no: 910077149078. Kargonun teslim alındığı gözüküyor 22.08.2017te.
Yasal süreç başlatmayı düşünüyorum hepdiburada en son mantıklı bir dönüş yapamazsa.
Konu hakkında yardımcı olabilecek veya fikir verebilecek mürit varsa müteşekkir olurum.
Konu hakkında şikayetvar kaydım: https://www.sikayetvar.com/hepsiburadacom-servisten-gelen-kulakligi-1-haftadir-kargolayamadi
hocam hepsiburada yönetim kadrosunu bul. dolandırıcılar başlığıyla hepsine mail at. 2 güne çözülür. ama ceo'sundan cio cfo ne varsa gönder.
Valla nerden bulabilirim aktif maillerini bir de ilgilenirler mi bilmiyorum.
-
peşini bırakma ibnelerin çözersin bu olayı..
-
Şaşırdım mı? Hayır.
Umarım çözersin en kısa sürede.
-
Serefsizlerin attigi mail
Ulan adamlara iadeyi kabul etmiyorum deyince zorla aldigim karta yolluyoruz diyolar boyle bir politika olabilir mi. Degisen stok ne demek amk servis bana yollamis urunu. Acik acik abi biz onu 160a okuttuk al sana 90 lira diyorlar.kafayi yicem boyle serefsizlik olamaz.
-
http://www.dol.com.tr/ buraya bağlı. doğan online platformu. yönetim şeması belli. yeni ceo yabancı. yönetim kurulu üyelerine ulaşamadım. burdan çirkefe bağlayabilirsin.
edit: linkedin üzerinden hepsiburada çalışanlarına ulaşabilir veya bulabilirsin.
edit2: tm buldum hepsini toplam 690 kişi
https://www.linkedin.com/search/results/people/?facetCurrentCompany=%5B%22150890%22%5D
-
hocam daha yetkili birine bağlanıyorsun ve diyorsunki
shennizer dan kargo takip kodunu aldım kontrol ettim ve kargo sizin elemanlarınız tarafından teslim alınmış yani ürün sizde.
fakat değeri daha yüksek bir ürün ile değişim olduğu için siz burada bu ürüne el koymuş gibi gösteriyorsunuz kendinizi.
kargo kaybolsa kargoda kaybolur hepsiburada nın içinde değil ürünüm sizde ve değişen ürünümü veya değişen ürün kadar ücret iadesi istiyorum
üretici garantili ürünün bana verdiği ürün bu diye çirkeflik yapabilirsin.
lenovo laptopum için bana termal macun garanti kapsamında 250 tl para istediler yok kasa değişecek yok bilmemne hiç birşeyi yok cihazın sadece benim istediğimi yapın dedim
servis iade çıkardı müdürlerine ulaştım adam termal macun + fan değişimi yaptı ücretsiz.
-
sen o parayı aldığına şükret bence kutusundan arızalı çıkan telefonu iade almadılar her yere de şikayet ettik hiç bir sonuç alınmadı. işin çakalı olmuşlar müşterinin yararına hiç bir adım atmıyorlar mümkün olduğunca alışveriş yapmamak gerekiyor ama adamlar tekel oldular neredeyse.
-
mail bulursan bir dal da ben alabilir miyim hocam :) anasını avradını soyunu sopunu ..... 1233 lira alışveriş yaptım 2. el mal geldi kargo patlak ürün kutusunun anasi skilmiş şekilde geldi. artık her türlü yerden yazıyorum mesajlarımı yorumlarımı siliyorlar :)
-
Tüketici hakemine başvuru yapcam ayrıca ekşisözlük yazarı üzerinden paylaşacağım bir nebze kamuoyu baskısı yaratmak için
edit: başvuru yaptım ayrıca linkedenden bulduğum bütün üst düzeylere ekşisözlükteki linkli yolluyorum kontakt başvurusu notunda mailleri bulamadım.
Aquila tarafından 19/Eyl/17 23:30 tarihinde düzenlenmiştir