İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
Hepsiburada'nın Olumsuz Yorumları Yayınlamaması
Hepsiburada'nın Olumsuz Yorumları Yayınlamaması
-
mkyb bunu yazdıLhaNeT bunu yazdı
Ben geçenlerde bir ürün aldım kırık çıktı hemen fotoğrafını çekip sistemden iade oluşturdum aradan 2 gün geçti ses seda yok, müşteri hizmetleri bana dönüş yapacak yada sistem üzerinden kargo iade kodu verilecek diye bekliyorum çünkü açıklamada böyle yazıyor neyse baktım olacak gibi değil müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım ve hemen iade kodu verdiler, meğer aramak lazımmış...
Eskiden son derece kaliteli hizmet veriliyordu ama şuan o kalite tamamen bitmiş, gelen ürünlerin paketleri son derece dandik kutuyu idareten bantlayıp kargolamışlar, kırılacak ürün ibatesi falan da yok elbet o ürün kırılır amk.İyi ki kargo tutanağı yok ne bilelim belki sen kırmadın demediler.
Aslında onu yaparlardı ama yıllardır bu siteden büyük küçük çok fazla ürün aldık ve sırf bu yüzden sorun çıkarmadıklarını düşünüyorum ama eskiden çok ucuz ürünler bile sıkıca paketlenirdi şimdi ise Allah a emanet geliyor, maliyeti düşürmek için böyle yapıyorlar sanırım ama kargo bu yani kötü paketlersen 1 - 2 sağlam gider 3. ise mutlaka patlar.
N11 üzerinden de çok ürün aldım ama oradaki yorumlarda aşırı çakallık var, kötü ürüne iyidi süperdi yazıyorlar veya iyi ürünlere bu alınmaz herhalde çakma ki hemen bozuldu, iade almadılar param çöpe gitti gibi yorumlar oluyor. Bu işin bir ortasını tutturmak lazım amerikalılar amazondan ürünü getirtip kullanıyor hatta youtube a video çekiyor sonra da ürünü beğenmedim deyip geri iade ediyor, tamam bizde böyle olmasın ama azcık kalite yahu.. -
google play de, appstore da 1 yıldız verip eleştirmek en iyisi bence