folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Hibe Edilecek Adsl Modem Ekran Kartı



Hibe Edilecek Adsl Modem Ekran Kartı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UCANTENEKE
    UCANTENEKE's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Elimde adsl modem cnet 4 portlu ve ati Radeon 3650 hd ekran kartı var isteyen varsa yollayacağım karşı ödemeli olarak resim isteyen varsa pm atsın. 


    Bence bu dünya üzerinde seçilmiş ırk diye bi kavram varsa bu ırk kesin ruslardır.Onlar daha iyisini yapana kadar en iyisi onlar
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    motka
    motka's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2012
    Erkek

    Bilgisayar Mühendisliği okuyan bir  öğrenci arkadaşım var onun ihtiyacı vardı ekran kartına şimdi sordum cevap gelince haber ederim hocam.

     

    motka tarafından 23/Eki/16 15:35 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kentaki
    Kentaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ekim/2016
    Erkek
    UCANTENEKE bunu yazdı

    Elimde adsl modem cnet 4 portlu ve ati Radeon 3650 hd ekran kartı var isteyen varsa yollayacağım karşı ödemeli olarak resim isteyen varsa pm atsın. 

     

    modemin modeli nedir hocam?

    Kentaki tarafından 23/Eki/16 17:49 tarihinde düzenlenmiştir

    What are you doing???
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLYSeRo
    HoLYSeRo's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ocak/2010
    Erkek

    Valla hocam ekran kartına bende talip olabilirim.


    'Her sey değişir, sen de onunla beraber Sike Sike değişirsin.'
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NaZi_
    NaZi_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2010
    Erkek

    Ekran kartı lazım ama onboardım var. Olmayan arkadaşlara öncelik vererek alabilirim.


    Kendimi bir akşam toplumun ete kemiğe bürünmüş hali ile yemeğe çıkarken hayal ediyorum şimdi; yemekler gelmiş ve çiğnemeye devam ediyoruz. Tam o sırada topluma doğru bakıyorum, ben aseksüel olmaya karar verdim, diyorum ve toplumun yüzü düşüyor. Başlıyor neden ve sonuçlarını sorgulamaya, felaket senaryoları anlatmaya ve yer yer yaftalamaya. Hayal ediyorum, yerimden kalkıyorum ve masanın etrafında bir yarım tur atıyorum, artık toplumun yanı başında, tabiri caizse ensesindeyim. Bir kolumu masaya dayıyorum ve kısa kollu tişörtümden uzanan kollarım yılların emeği sonucu bir kas yığını şeklinde, tam da toplumun bakacağı yerde duruyor. Kulağına doğru eğiliyorum ve şöyle diyorum; desene sen her bi sikimi çok iyi biliyorsun lan ?!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UCANTENEKE
    UCANTENEKE's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Ekran kartına ilk talip olana yollayacağım pm ve mesajları kontrol edip

     

     

    Modem i soran bi arkadaş vardı modem bu

     

    https://store.donanimhaber.com/00/0f/a4/000fa46bb1fb38195ae56811cd16c564.jpg


    Bence bu dünya üzerinde seçilmiş ırk diye bi kavram varsa bu ırk kesin ruslardır.Onlar daha iyisini yapana kadar en iyisi onlar
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    moi
    moi's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2009
    Erkek

    talip cikmadiysa modeme talibim hocam.


    Sadece paranoyaklar hayatta kalır...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shuqufe
    Shuqufe's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    UCANTENEKE bunu yazdı

    Ekran kartına ilk talip olana yollayacağım pm ve mesajları kontrol edip

     

     

    Modem i soran bi arkadaş vardı modem bu

     

    https://store.donanimhaber.com/00/0f/a4/000fa46bb1fb38195ae56811cd16c564.jpg

    oha :) gördüğüm ilk adsl modem :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    motka
    motka's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2012
    Erkek

    Hocam birisine ekran kartını verdin mi? Son. durum ne?  :)

Toplam Hit: 693 Toplam Mesaj: 9
hibe modem ekran kartı