folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İki Sevgili Arasında Özel Olur Mu?



İki Sevgili Arasında Özel Olur Mu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dertli
    dertli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek

    sevgililik durumuna göre değişkenlik gösterir. 

     


    imzayı bıraktım basıyorum artık
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    Daniel-Koo bunu yazdı

    O'nun gizlediği bir şeyin olduğunu biliyorsan, o gizleyememiş demektir. Sır değildir, özel değildir. Üstüne git öğren :) 

    Not: Özeli, sırı, gizlisi varsa bunu bilemezsin zati. Eğer hissettiriyorsa üstte yazdığıma dön. 

    Adam ayak üstü konunun algoritmasını çıkartmış :D

     

    Burayı iyice aşk forumlarına çevirdiniz mk :) ilk bi kaç yıl özel olur ama evlenmeden en az 1 yıl önce mutlaka herşey konuşulmalı. gizli kalmamalı.


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Seastar
    Seastar's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    bence bi ilişkide her şey paylaşılmalı. kendimden örnek vermek gerekirse sevgilimin bilmediğim hiç bişeyi yok. her şeyini anlatır ve anlatmıştır. aynı şekilde ben de anlatıyorum. şifremi bi gün ben giriş yapamadığımdan söylemiştim o girdi benim yerime ve öğrendi. aradan 1 yıl geçti ve daha facebook adresime giriş yapmadığına adım gibi eminim. aynı şekilde ben de onun şifresini biliyorum ama hiç bi şekilde girmek aklımın ucundan dahi geçmedi. anlatılması söylenmesi gereken bişey olsa zaten söylerdi. benden gizlediği bişey olmadığına eminim. 

    hayat paylaşınca güzel arkadaş, sevdiğin insandan da bişey saklayacaksan kime söyleyeceksinki

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkness_izmir
    darkness_izmir's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    10 yıllık evli kadınlar aldatabiliyo. ne kadar güven olsada 5 dk lik düşünce kaymasına bakar.

    çaktırmadan her hareketini kontrol etmekde fayda var ama fark ederse sıkıntı olabilir.


    bendekiler hayel değil plan,planlarımda gerçek değil sadece birer rüya ...
Toplam Hit: 5440 Toplam Mesaj: 55